ummagumma Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Witam, po tym jak zacząłem swoją przygodę z rowerem górskim przyszedł czas na jakiś test szosowy. Czy mógłbym prosić Was o wycenę takiej szosy ? Z góry dziękuję. Model Viner Pro Team - rama aluminiowa, cieniowana z tyłu wzmocniona karbonem (naprawiona - mikropęknięcie na rurze sterowej) - widelec karbonowy - osprzęt: Pełna Ultegra- wszystko działa i jest w ekstra stanie (Korba, suport, kaseta, manetki, hamulce, łańcuch) - Nowe: siodełko (160 zł), linki i pancerze, owijka na kierownicę, łożyska maszynowe w kołach, dętka Continental tył - Kierownica:Bontrager Select- Wykonana z aluminium 6061, anatomiczny uchwyt, tłoczenia na spodzie pozwalają na wygodne prowadzenie pancerzy, kolor czarny matowy Stery oraz mostek – BBB parts - Koła: Przód- Mavic Ksyrium Equipe 20 szprych, tył- Mavic Aksium Race 20 szprych (szprych wzmacniane, czarne, płaskie) - Opony: Continental Grand Prix 4000s 23 (przód i tył) Uwagi dodatkowe: rower został rozebrany do najmniejszego podzespołu. Zepsute rzeczy zostały naprawione lub wymienione na nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karuzelek Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Osobiście zapłaciłbym za to w granicach 1400-1700max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ummagumma Napisano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Rozumiem, dzięki za odpowiedź. Celowo nie podaje ceny, którą mi zaproponowano, żeby nic nie sugerować. W pokazanej szosie na szczególną uwagę zasługują ponoć świetne koła, opony i pełny osprzęt ultegry. Więc jeśli chodzi o komponenty to zestaw wypada całkiem nieźle. Same koła używane plus opony to już będzie ok 1000. Więc mógłbyś Karuzelek jakoś rozwinąć swoją wypowiedź ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grizzli Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Jesli bylo pekniecie na rurze sterowej to nie warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ummagumma Napisano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 wiem, że jest ryzyko ale mimo wszystko chciałbym poznać realną wartość bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karuzelek Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Tak mogę, Jeśli chodzi o koła to każde jest z innej parafii i może są tyle warte ale w komplecie, moge przypuszczac ze jeśli jest każde inne to jedno z nich moglobyć dokupowane po jakiejś kraksie. No chyba że właściciel kupił celowo dwa inne. Dodatkowo tak jak kolega wspomniał rama była już naprawiana. Ta ultegra co jest to jest stara ultegra nie jestem w stanie ocenić jaki dokładnie jest numer grupy (zdjęcia nie dokładne), ale taka stara ultegra technologicznie obecnie to już jest teraz w tiagrze. Musisz więcej zdjęć dać. Kierownica Bontrager i mostek BBB to też żadna wysoka półka. Jak wyceni Ci tutaj pare osób to napisz z ciekawosci ile zaproponował sprzedawca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ummagumma Napisano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Od razu mogę powiedzieć, że za rower ze wszystkim co widać na zdjęciach sprzedawca chce 2200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karuzelek Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 To chyba bym sobie darował, i poszukał czegoś nawet na niższej klasy osprzęcie typu shimano 105 a miał pewną i nie naprawianą rame. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ummagumma Napisano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 To jeszcze w ramach podsumowania. Cena jest według Ciebie za wysoka czy jeszcze w miarę można ją jakoś uzasadnić? Ale to co powinno mnie powstrzymać przed zakupem to właśnie defekt ramy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 23 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Kłaniam, Podstawowy problem z tym rowerem to fakt że rama ma już swoje lata i na dodatek była łatana. Kto i jak to naprawiał? Czy zrobiono to profesonalnie czy domowymi sposobami? Ząbki nie grzybki, 3 razy nie rosną... Jaki rocznik? Jaka główka ramy? 11/8 czy 1 cal? Wczesne konstrukcje łączące metal z kompozytem za pomocą klejenia nie wytzrymywały próby czasu szczególnie dobrze... To nie kwestia ceny przez którą bym nie wziął tego sprzęta, ale obawy o własne zdrowie... A klamoty jak to klamoty... Mogą być giciowe, ale i tak się kiedyś zużyją i będzie je trzeba wymienić... Szacunek.. I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ummagumma Napisano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 IvanMTB, wszystko było naprawiane profesjonalnie w dobrym serwisie. Główka 1 1/8, rocznik ramy nieznany . Podobno 2008. tak wygląda rama - nie była malowana żeby przyoszczędzić na tym. Jednakże wszystko jest "podobno" git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 23 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Ty kpisz? To jest profesjonalna naprawa? Kurde, mój chomik lepiej by to nasmarkał i to jedną łapką, drugą mieszając kawę i recytując Rotę od tyłu... W/g mnie ryzykujesz własnym zgryzem... Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ummagumma Napisano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Co zrobić, nie wiem jak powinna wyglądać rama po poprawnym zespawaniu. Dzięki za ocenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 23 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Tak jak nowa lub z ewentualnym dodatkiem obręczy wzmacniającej. To robił partacz a nie profesjonalista Jeśli nie masz znajomków na chirurgii szczekowej, którzy nie robią problemów przy drutowaniu połamanej żuchwy odpuść ten sprzęt... Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karuzelek Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Nie no nie ma obaw spaw raczej tam nie puści ale rama też nie wygląda na 2008 tylko na 2003 prędzej. Mimo wszystko nie ryzokowałbym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 23 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Nie no nie ma obaw spaw raczej tam nie puści Ciekawe skad ta pewność... Bo ja juz na ten przykład kilka takich smarków w swoim zyciu widziałem na rowerach i wyobraź sobie, że niestety pusciły... Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karuzelek Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Może i masz racje a to wszystko ze wzgledu że spaw powinien potem zostać odpuszczony, ale niestety w polsce tego sie nei stosuje =/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 24 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 To nie kwestia tego gdzie to zrobiono ale jak. A zrobiono po partacku. Partaczenie nie ma przynależności geograficznej lub paszportu. I na pewno w Polszcze mozna to zrobic pozadnie z uwzglednieneim wszystkich reżimów technologicznych jak mozna to w dokładnie taki sam koncertowy spartaczyć w Niemczech czy Japonii... Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Ivan ma rację, rama na skup metali kolorowych a za graty pewnie koło 1000zł możesz zgarnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.