marcinek1992 Napisano 22 Lipca 2015 Napisano 22 Lipca 2015 Witam W tamtym roku około lipca kupiłem piaste z Czech marki Force. Streszczenie: Po nie całym roku użytkowania okazało się że niestety ale oś piasty jest lekko krzywa przez co łożysko źle się kręci. W efekcie piasta się zacina. Serwisant ze sklepu rowerowego w którym oddałem piaste do regulacji powiedział mi że z nią nie da rady nic zrobić tylko trzeba wymienić oś ewentualnie całe koło rozpleść i zapleść na nowej piaście. Niestety ta od Novatec-a nie pasuje Accentowa niby też. Na piaście przejechałem tylko 2 tysiące kilometrów. Chciałbym oddać tą oś piasty na gwarancję ale niestety nie dostałem paragonu. Jestem osobą bardzo spokojną ale to już mnie zaczyna wkurzać. Prosiłbym o wypowiedz osoby zamawiającej dla mnie piastę użytkownika Beskidek Napisałem to w temacie żeby ludzie też wiedzieli jak ciężko jest zareklamować u tego użytkownika rzecz.
cervandes Napisano 22 Lipca 2015 Napisano 22 Lipca 2015 A nie możesz samej ośki kupić? To grosze kosztuje. Skrzywiła się albo dlatego, że była słaba albo była katowana. Zdarza się, moim zdaniem to nie jest element o który warto się kłócić i walczyć. http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=o%C5%9B+piasty&search_scope=category-16414&bmatch=s0-spo-1-4-0629
marcinek1992 Napisano 22 Lipca 2015 Autor Napisano 22 Lipca 2015 Kurczę zapomniałem dodać..... Ośka jest pod piaste na łożyskach maszynowych.
biegacz1 Napisano 22 Lipca 2015 Napisano 22 Lipca 2015 Zadzwoń/napisz do firmy ultimabike, czyli głównego dystrybutora firmy Force
marcinek1992 Napisano 23 Lipca 2015 Autor Napisano 23 Lipca 2015 Ten sklep nie odbiera telefonów. Wczoraj dzwoniłem nikt nie odebrał. Dzis dzwonie tez nikt nie odbiera. Napisałem sms zobaczymy czy odpisza.
Poochaty Napisano 23 Lipca 2015 Napisano 23 Lipca 2015 No tak, tylko jak nie masz paragonu na zakup, to nigdy nic nie dasz rady reklamować chyba, że na miły uśmiech ktoś Ci to wymieni. Jakakolwiek rozmowa przy reklamacji bez względu z jakiego tytułu zaczyna sie od dowodu zakupu.
marcinek1992 Napisano 23 Lipca 2015 Autor Napisano 23 Lipca 2015 No wlasnie uzytkownik Beskidek nie dal mi zadnego paragonu za zakup tej piasty z Czech.
talento259 Napisano 23 Lipca 2015 Napisano 23 Lipca 2015 W takim razie napisz do niego, zapewne ma wspólną fakturę na wszystkie zamówienia z forum
lukaorlov Napisano 24 Lipca 2015 Napisano 24 Lipca 2015 z tego co się orientuje paragon/faktura nie jest potrzebna tylko wystarczy inne potwierdzenie zakupu czyli np potwierdzenie płatności/przelewu. reasumując: i tak Ci Beskidek jest potrzebny.
marcinek1992 Napisano 28 Lipca 2015 Autor Napisano 28 Lipca 2015 Zadzwoń/napisz do firmy ultimabike, czyli głównego dystrybutora firmy Force Sklep Ultimabike odpisala ze ma tylko całe piasty i nie ma części zamiennych. No właśnie lukaorlov ale niby nie ma czasu. A przez ten czas co z nim pisalem, czesc zamienna bylaby już u mnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.