Skocz do zawartości

[Piasta] Problem z reklamacją


marcinek1992

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

W tamtym roku około lipca kupiłem piaste z Czech marki Force.

 

Streszczenie:

 

Po nie całym roku użytkowania okazało się że niestety ale oś piasty jest lekko krzywa przez co łożysko źle się kręci.

W efekcie piasta się zacina. Serwisant ze sklepu rowerowego w którym oddałem piaste do regulacji powiedział mi że z nią nie da rady nic zrobić tylko trzeba wymienić oś ewentualnie całe koło rozpleść i zapleść na nowej piaście. 

Niestety ta od  Novatec-a nie pasuje Accentowa niby też.

Na piaście przejechałem tylko 2 tysiące kilometrów.

Chciałbym oddać tą oś piasty na gwarancję ale niestety nie dostałem paragonu.

Jestem osobą bardzo spokojną ale to już mnie zaczyna wkurzać.

Prosiłbym o wypowiedz osoby zamawiającej dla mnie piastę użytkownika Beskidek

 

Napisałem to w temacie żeby ludzie też wiedzieli jak ciężko jest zareklamować u tego użytkownika rzecz.

Napisano

No tak, tylko jak nie masz paragonu na zakup, to nigdy nic nie dasz rady reklamować chyba, że na miły uśmiech ktoś Ci to wymieni. Jakakolwiek rozmowa przy reklamacji bez względu z jakiego tytułu zaczyna sie od dowodu zakupu.

Napisano

z tego co się orientuje paragon/faktura nie jest potrzebna tylko wystarczy inne potwierdzenie zakupu czyli np potwierdzenie płatności/przelewu. reasumując: i tak Ci Beskidek jest potrzebny.

Napisano

Zadzwoń/napisz do firmy ultimabike, czyli głównego dystrybutora firmy Force

 

Sklep Ultimabike odpisala ze ma tylko całe piasty i nie ma części zamiennych.

 

No właśnie lukaorlov ale niby nie ma czasu. A przez ten czas co z nim pisalem, czesc zamienna bylaby już u mnie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...