Skocz do zawartości

[Rower] Rower do dirtu do 1000 zł.

Snoop224

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ;)

Jestem kompletnie zielony w tych sprawach i nie znam się ;) chciałbym zacząć swoją przygodę z dirtem. Mam 180cm wzrostu i ważę 60 kg :P czy moglibyście pomóc mi dobrać odpowiedni rower za 1000zl Góra 1500? ;)

Napisano

Cześć.

Szukasz roweru nowego czy używanego ? Interesują Cię bardziej koła 24 czy 26 cali ? Można znaleźć całkiem ciekawe rowery w tej cenie tylko odrobinę sprecyzuj wymagania ;) 

Napisano

Wiesz, każdy ma własne preferencje. Jeśli chcesz się nim dobrze bawić na skateparku to uważam że lepszą opcją są 24". Rower jest mniejszy i zwinniejszy. Zobacz sobie na to:
http://allegro.pl/rower-mtb-dirt-street-ns-marzocchi-octane-one-i5549387145.html (napisałbym do sprzedającego żeby np. nagrał jak te koła są scentrowane bo może być tak że obręcz do wymiany)

Ten ma lepsze części ale koło tylne (a już na pewno obręcz) wypadałoby zmienić na coś lżejszego.
http://allegro.pl/rower-dirt-street-marzocchi-ns-hope-i5556292441.html

Jeśli masz facebooka to poproś o dodanie do Giełda Rowerowa Three60.pl - pojawia się tam wiele rowerów wartych uwagi ;)

Napisano

Jak myślisz? Poczekać jeszcze trochę aż pokażą się jakieś lepsze oferty czy mam już kupować? (ten drugi :D)

@Edit w sumie skateparku tu nie ma gdzie mieszkam to raczej mi to obojętne ;)

Napisano

Trudno powiedzieć. Niewiele osób sprzedaje rowery w połowie sezonu :P Możesz obserwować portale aukcyjne/giełdy a jeśli coś Cię zaciekawi to pytaj ;)

Napisano

Rama oprócz tego że waży 3kg to jest całkiem dobra, amortyzator w porządku, reszta części daje radę, obręcze tylko czołgowate :P Nie wiem jaka cena ale na początek rower jest okej. 

• 2 tygodnie później...
Napisano

Przy takim budżecie to pokusiłbym się o złożenie czegoś. W ten sposób wiele się powinieneś nauczyć i dowiedzieć o sprzęcie a przy kupnie całego zawsze będzie coś do zrobienia pod własne prefernecje.