needlehole Napisano 21 Lipca 2015 Napisano 21 Lipca 2015 Cześć wszystkim. Mam ogromny problem ze śrubami zakrywającymi pojemniczek w Shimano M445. Przy próbie odkręcenia... Padły śruby. Rezultat jest taki, że śruby są spiłowane (nie da się ich dokręcić ani odkręcić) oraz są lekko odkręcone, przez co przy próbie odpowietrzenia wywala olej bokiem. Czy mógłby mi ktoś poradzić co zrobić z tym fantem? Dodam, że rower jest z maja... Cytuj
Ychu Napisano 21 Lipca 2015 Napisano 21 Lipca 2015 Możesz spróbować w śrubie zrobić nacięcie i odkręcić płaskim śrubokrętem albo spróbować chwycić kombinerkami i wykręcić jak da radę. Możesz też kupić cieknącą klamkę i przełożyć pokrywkę albo nową klamkę. Cytuj
needlehole Napisano 21 Lipca 2015 Autor Napisano 21 Lipca 2015 Z cieknącą nie ma sensu się bawić, bo nowa kosztuje 50zł... Spróbowałbym nacięcia, bo złapać kombinerkami nie ma jak. Tylko jak ją naciąć? A potem gdzie ewentualnie mógłbym dostać takie same śruby? Cytuj
Ychu Napisano 21 Lipca 2015 Napisano 21 Lipca 2015 A potem gdzie ewentualnie mógłbym dostać takie same śruby? Musiałbyś zorientować się jaki gwint ma ta śruba i dokupić w jakimś metalowym. Tylko jak ją naciąć? Nie mam pomysłu czym można ją naciąć , trzeba próbować. Cytuj
needlehole Napisano 22 Lipca 2015 Autor Napisano 22 Lipca 2015 jakoś się udało wykręcić. teraz muszę znaleźć takie śrubki Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 22 Lipca 2015 Mod Team Napisano 22 Lipca 2015 Takie nie takie, tam bodajże jest gwint metryczny M3, albo inszy ... sprawdź i wsadź pierwsze lepsze jakie znajdziesz ... np w sklepie tzw. żelaznym Cytuj
Gość Napisano 23 Lipca 2015 Napisano 23 Lipca 2015 Poszukaj po sklepach ze śrubami itd. A najlepiej zorientuj się w kilku, bo czasami można trafić coś czego nie ma w innych. Ja np wczoraj kupiłem podkładki pod kominy które idealnie pasują wymiarami a inni męczyli się z docinaniem, szlifowaniem itd Cytuj
needlehole Napisano 23 Lipca 2015 Autor Napisano 23 Lipca 2015 Już mam teraz tylko odpowietrzyc. I tutaj pytanie, odpowietrzyc przy klockach w zacisku czy lepiej odkręcić cały zacisk żeby nie był na tarczy, ściągnąć klocki i wtedy? Cytuj
talento259 Napisano 23 Lipca 2015 Napisano 23 Lipca 2015 Na pewno będzie bezpieczniej bez koła i bez klocków. Cytuj
needlehole Napisano 23 Lipca 2015 Autor Napisano 23 Lipca 2015 a wtedy nie wciągnie tyle płynu, ze potem tłoczków nie cofne? ;p Cytuj
Ychu Napisano 23 Lipca 2015 Napisano 23 Lipca 2015 Przecież między tłoczki wkłada się bloker , który powoduje to że tłoczki nie wysuną się z zacisku. Cytuj
needlehole Napisano 23 Lipca 2015 Autor Napisano 23 Lipca 2015 jak wyciągne klocki i nic nie wsadzę, to tłoczek wyleci? Cytuj
Ychu Napisano 23 Lipca 2015 Napisano 23 Lipca 2015 Raczej tłoczki , po za tym nawet jak by nie wypadł to byś przepełnił układ i i tak nie wsadził byś potem klocków. Cytuj
needlehole Napisano 31 Lipca 2015 Autor Napisano 31 Lipca 2015 postanowiłem wymienić całą klamkę. i tutaj rodzi się pytanie. czy warto zainwestować w coś lepszego, czy kupić taką samą? obecnie jest M445, myslałem aby zrobić upgrade do deore na M615. Czy ma taki zabieg sens? Cytuj
jasinski21444 Napisano 31 Lipca 2015 Napisano 31 Lipca 2015 Siła hamowania się nie poprawi , modulacja także . Zmieni się jedynie wygląd i ewentualna ergonomia . Cytuj
needlehole Napisano 1 Sierpnia 2015 Autor Napisano 1 Sierpnia 2015 myślałem o M615 z racji servo wave, serio nie zmieni się moc hamowania? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.