siimon Napisano 20 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 Wziąłem w sobotę na serwis amortyzator mojego brata. Model nie specjalnie skomplikowany, więc jakoś się merytorycznie się nie przygotowywałem. Wersja z zaworem u góry i manetką blokady. Wszystko ok, ale dwie rzeczy zwróciły moją uwagę. Brak gąbek olejowych oraz brak możliwości regulacji tłumienia powrotu. Przeglądam teraz zdjęcia i widzę, że brakuje czerwonego pokrętła do regulacji, jest tylko ta metalowa śrubka. Możliwe, że pokrętło zginęło albo ktoś kiedyś go nie założył. Ale o co chodzi z gąbkami? Powinny być? Miejsce niby jest. Czy w tym amortyzatorze też jest ryzyko, że po zalaniu olejem tłumik będzie „zaciągał” olej do środka? Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 20 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 Z tego co kojarze to w większości Raidony z 2011 nie miały regulacji tłumienia. Chyba że miałeś te czerwone pokrętło od dołu i go straciłeś. W żadnych raidonach do teraz nie dają gąbek olejowych. Nigdy nie zalewaj dolnych lag olejem w Raidonie gdyz ci gwarantuje że prędzej czy później zapchasz nim ten kartridź co Raidon będzie ci działał do połowy skoku. PONADTO DAJ TU JAKIEŚ FOTKI BO NAZWA RAIDON AIR SF11 NIC TU NIE MÓWI. Modeli było sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 20 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 Niestety nie mam fotek, model spisałem ze specyfikacji rometa. Jest sens żeby dokładać te gąbki? O ile w ogóle jest taka opcja. Lagi były bardzo suche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.