Skocz do zawartości
  • 0

Darmowy rower- warto w niego włożyć trochę gotówki?

Gość Marcin

Pytanie

Gość Marcin

Witam serdecznie, w poszukiwaniu odpowiedzi na moje pytania znalazłem to forum. Chciałem się od razu zarejestrować ale mam jakieś problemy- podczas akceptacji wyskakuje jakiś błąd z bazą chyba. 

Otóż dostałem od znajomego rower, którego używał przez wiele lat teraz kupił nowszy sprzęt a ten w sumie przekazał za darmo. Pytanie moje tylko jest takie, czy warty jest ten rower żeby włożyć w niego trochę grosza, czy lepiej odkładać i kupić coś innego. W tematach rowerów jestem raczej zielony a jak na razie rower jest mi potrzebny na wycieczki z moją narzeczoną ;) Mam nadzieje że z biegiem czasu wycieczki będą się robić coraz dłuższe ;)

Osobiście mam 25 lat i 193-195cm wzrostu. 

Nie pasuje mi w tym rowerze kierownica (jakoś nie jestem przyzwyczajony do takiej jazdy, przeważnie jeździłem na góralach). 

Dodatkowo myślę że należy założyć jakieś pierdołowate światełka i zmienić ten bagażniko-błotnik. 

Szukam porady żeby za dużo gotówki nie utopić i jak to nie warte nie pakować w tą ramę za dużo pieniędzy ;)

Dziękuję z góry za odpowiedzi i jak tylko będę miał możliwość to się zarejestruję ;)

zdjęcia podaje w linku ponizej:

https://www.dropbox.com/sh/tnuo04g9cscsc4y/AABpCo0JjfysjYWQVE8zngF4a?dl=0

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Damian

Cześć, z tego co widze to rura podsiodłowa nie jest zbyt wysoka, a powinna być wyższa przy takim wzroście, ale jeśli ci się komfortowo na nim jeździ to wystarczy wymienić kierownice, bo z tego co widze rower jest w dobrym stanie.

Po zdjeciach ciężko coś stwierdzić,natomiast wydaje się że rower faktycznie jest w całkiem przyzwoitym stanie,zerknij dokładnie na żywo czy nie ma korozji czy wszystkie elementy ze sobą współgrają. Co do kierownicy to przy Twoim wzroście również radziłbym ją wymienić na wyższą.

Zarchiwizowany