Rafal_P Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Rafał 2012 rok. Walking 4 lata i jak tak dalej pojdzie? A myślałem, że to ja dużo wytrzymuje na boisku. Legendy o reklamacjach mnie nie dziwią jak konkurencja dostaje tak po kieszeni. No ja nie mam tyle cierpliwości żeby na takim śmieciu jeździć cztery lata i słuchać świątecznych dzwonków. To nie dla mnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinGoluch Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Rafał znajdę Ci kupca na Trance skoro taki śmieć. Nie stracisz na tym. Co Ty na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_P Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 O śmieciach mówię w sensie kół i doskonale o tym wiesz. Na Talona sam sobie szybciej kupca znalazłem, to jak będę chciał to i na Trance znajdę. Panie coś się tak uparł? Doskonale wiesz, że te koła nie nadają się do normalnej jazdy ale nie chcesz tego przyznać. Wiemy że jedyne rozwiązanie to wymiana osi na sztywną, czy to przez zabawę w przeplatanie i składanie na starej obręczy (z pupy temat) czy wymianę kół na jakieś już sensowne. Inni też na nie narzekają. Od samego początku mówię że koła są nic nie warte i to mój główny zarzut, to że śuby masłowate i linki w ramie strasznie hałasują to już kij z tym, reszta jest sesnsowna ale koła są do kitu i nic tego nie zmieni. A jeśli uważasz, że możesz poprawić sztywność koła bez zmiany na 142x12 to chętnie skorzystam, ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Halas linek w ramie nie jest mozliwy do wyeliminowana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_P Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Koła i śruby można wymienić, ale na tłukące się linki w ramie nie mam pomysłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walkingchair Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Marcin Goluch Nie nie 4 lata tylko 2 lata 1 miesiąc. To był tzw leżak magazynowy. I kupiłem go za 3'999 zł.nie wiem czy przeplacilem. Koła oryginalne nie podmieniane.specyfikacja jak w oryginale z2012. Doplacilem jeszcze za serwis amortyzatora 60 zł.i wiem że nigdy chyba nie będę miał kulek w żadnej postaci. Tarcza oryginał dzwoni do dzisiaj,zlalem w pewnym momencie ten dźwięk. heble też o dziwo nie szczaja. M446. Gdyby nie było tragicznie szajsowatych piast i bebenka +śrub mostka, słabych obreczy, byłoby glanz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Linke przepycha sie przez otwor o srednicy otworu w plastikowej koncowce nakladanej na pancerz i wychodzi ona przez tak samo maly otwor? Linka jest w ramie od glowki do koncu tylnego trojkata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_P Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Linka wchodzi do ramy przy główce i wychodzi przed suportem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmisiek9612 Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 (edytowane) myślę że co nie którzy tutaj przesadzają albo naprawdę nie potrafią ustawić hampli. Sam mam tanie koła na tanich piastach shimano i tanie tarcze i jakoś mi nic nie dzwoni. Co do Gianta, myślę że w cenach które oferuje je Marcin to bardzo opłacalny zakup. Wiadomo zawsze znajdzie się jakiś słabszy element ale nie można odrazu mówić że to jakiś mega szrot jest. Są o wiele droższe marki w których osprzęt jest jeszcze skromniejszy. Dzwoniące linki, dzwoniące tarcze kurde ludzie takie rzeczy to się likwiduje od ręki Edytowane 19 Września 2015 przez mmisiek9612 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinGoluch Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Na kilkadziesiat sprzedanych trance ktòre wyszły z moich rąk w ròżnych modelach jeden zarzut o dzwoniącej tarczy i wierzcie lub nie wiele pochwał jeżeli chodzi o sztywność uważam za wynik pozytywny. Nie uparłem sie ale reakcja Rafała jest co najmniej taka jakby kola posypały mu sie na pierwszym tripie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Halas linek w ramie nie jest mozliwy do wyeliminowana? Na wszystko jest patent tylko trzeba pomyśleć jak to zrobić. A już wymyślili bo temat nie dotyczy tylko Gianta. Jedna z najskuteczniejszych opcji http://allegro.pl/ShowItem2.php/itemNotFound/?item=4605915179&title=otulina-izolacja-pex-czerwona-18-6mm-po-10mb Cokolwiek więcej na forum endurotrophy pod tematem o "wyciszeniu roweru" autorstwa @Wooyek'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_P Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 myślę że co nie którzy tutaj przesadzają albo naprawdę nie potrafią ustawić hampli. Sam mam tanie koła na tanich piastach shimano i tanie tarcze i jakoś mi nic nie dzwoni. Powiedział właściciel roweru na sztywnej ramie i tarczach 160mm. Talona miałem na sztywnej ramie i tarczy 160mm z tyłu i tez mi nie dzwoniło . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmisiek9612 Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 więc rozumiem że teraz sugerujesz że dzwoniące tarcze to wina ramy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Linka wchodzi do ramy przy główce i wychodzi przed suportem. Przez otwor o srednicy cut wiekszej od linki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_P Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Na kilkadziesiat sprzedanych trance ktòre wyszły z moich rąk w ròżnych modelach jeden zarzut o dzwoniącej tarczy i wierzcie lub nie wiele pochwał jeżeli chodzi o sztywność uważam za wynik pozytywny. Nie uparłem sie ale reakcja Rafała jest co najmniej taka jakby kola posypały mu sie na pierwszym tripie. Se wymyśliłem no, przecież to takie eleganckie koła a mi i nnym we łbie dzwoni, sztywności tez im nie brakuje . Niech będzie Marcin Twój diabeł starszy, kółka są gicior, wymienię je tak dla jaj . Przez otwor o srednicy cut wiekszej od linki? Generalnie to otwór w ramie jest prostokątny i w nim jest taka plastikowa wkładka posiadająca dwa otwory, każdy średnicy pancerza linki i w nie wchodzą linki po dwie z prawej i lewej strony ramy. więc rozumiem że teraz sugerujesz że dzwoniące tarcze to wina ramy? Nic nie sugeruję. Rama Trance jest inaczej zbudowana niż Twojego sztywniaka, nawet przez to że tylne koło do ramy mocujesz poprzez adaptery dzięki którym możesz założyć 135x9 i zwykłą QR oraz 142x12 i sztywną oś, do tego kiszkowate koło bez sztywności z byle jaką piastą, tarcza 180mm + QR i masz przepis na uporczywe dzwonienie. Moje koło ewidentnie nie posiada sztywności, ustawię idealnie hamulec bez obciążenia, nic nie trze, wsiądę na rower i z miejsca zaczyna tarcza trzeć o klocki. Jak próbuję na boki ruszać kołem to widać jak tarcza gibie się z kołem od jednego klocka do drugiego. Jak koło zdejmę i próbuję ruszać ośką to nie wyczuwam luzów. I nie jestem osamotniony z tym problemem bo na innych forach też były poruszane takie przypadki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmisiek9612 Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 (edytowane) możliwe że jednak masz luz na piaście skoro Ci tak koło na boki lata, osobiście bym to sprawdził. Trochę mi się wierzyć nie chce że te koła są tak delikatne żeby je ręką wyginać. Co do tarcia pod obciążeniem to miałem taki problem i rozwiązałem go ustawiając zacisk na obciążonym rowerze z pomocą kumpla. U mnie też było tak że na "sucho" było idealnie a podczas jazdy coś tam czasami ocierało Edytowane 19 Września 2015 przez mmisiek9612 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_P Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 możliwe że jednak masz luz na piaście skoro Ci tak koło na boki lata, osobiście bym to sprawdził. Trochę mi się wierzyć nie chce że te koła są tak delikatne żeby je ręką wyginać. Co do tarcia pod obciążeniem to miałem taki problem i rozwiązałem go ustawiając zacisk na obciążonym rowerze z pomocą kumpla. U mnie też było tak że na "sucho" było idealnie a podczas jazdy coś tam czasami ocierało Już tak robiłem, z ustawieniem pod obciążeniem. Tylko wtedy efekt był taki, że jak siedziałem na rowerze to prawie było idealnie ale jak rower prowadziłem to tarł jak szalony więc czy tak czy tak jest źle. Sugerujesz, że mimo iż nie wyczywam luzu na piaście to jeszcze mimo to mocniej dociągnąć? Tylko wtedy może ciężej się obracać koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Jesli piasta nie jest wadliwie skonstruowana albo wiotka to uzywajac dloni nie jestes w stanie tak mocno scisnac jej w hakach ze uposledzisz obrot kola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_P Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Generalnie, uznajmy że z moim kołem jest jednak wszystko ok bo jeszcze chwila i zostanę na stosie spalony za herezje związane z kołami Gianta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 To z pewnoscia chinska podroba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_P Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 Jesli piasta nie jest wadliwie skonstruowana albo wiotka to uzywajac dloni nie jestes w stanie tak mocno scisnac jej w hakach ze uposledzisz obrot kola. Ale tu chodzi raczej o dociągnięcie na konusach a nie mocniejsze ściśniecie koła na hakach ramy. To z pewnoscia chinska podroba Teraz to raczej wszystko jest chińskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmisiek9612 Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 tak chodziło mi o mocniejsze skontrowanie samej piasty, chociaż na hakach też możesz spróbować mocniej dociągnąć. Metodą prób i błędów w końcu do tego dojdziesz. Dokręcaj je minimalnie i sprawdzaj czy nie stawiają oporu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_P Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 (edytowane) tak chodziło mi o mocniejsze skontrowanie samej piasty, chociaż na hakach też możesz spróbować mocniej dociągnąć. Metodą prób i błędów w końcu do tego dojdziesz. Dokręcaj je minimalnie i sprawdzaj czy nie stawiają oporu Panowie, tym RWS to już tak dociągnąłem że mało soki nie poszły z ramy i rączki RWS, przy odkręcaniu teraz muszę porządnie się zapierać więc nie w tym rzecz. Można jeszcze pobawić się dociąganiem na konusach, ale to półśrodki bo jeśli piasta faktycznie złapała luz na ośce to już tak będzie co chwila. Edytowane 19 Września 2015 przez Rafal_P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmisiek9612 Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 to zostaje mocniejsza kontra piasty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_P Napisano 19 Września 2015 Udostępnij Napisano 19 Września 2015 to zostaje mocniejsza kontra piasty Spróbuję jeszcze z tym się pobawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.