MugenV12 Napisano 18 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2015 Witam. Jestem posiadaczem amortyzatora Rock Shox XC 32 solo air 29" i mam z nim następujący problem. W dolnej goleni znajduje się regulacja odbicia (rebound), które należy zdemontować w celu przeserwisowania amortyzatora. Jest to klucz typu imbus z rączką z tworzywa. Po złożeniu amortyzatora zauważyłem, że nie mam możliwości wsadzenia tego klucza do końca a obracając nim słychać charakterystyczne przeskakiwanie i nie zmienia on nic w pracy zawieszenia. Przed tym zakres obrotu wynosił jakieś 90 stopni. Przy dociskaniu go do końca, odbija jakby tworzyło się ciśnienie we wnętrzu śruby, w którą go wkręcam. Link do fotek: https://plus.google.com/photos/105495296671635409294/albums/6172913914595477985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 19 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Lipca 2015 Prawdopodobnie obkręcił sie regulator odbicia. Spróbuj włożyć tam długi klucz 2.5mm i zobacz czy działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MugenV12 Napisano 19 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2015 Sprawdziłem dzisiaj. Jest to samo, czyli lekki opór przy wkładaniu (odbijanie) a przy przekręcaniu dociśnięty do oporu przeskakuje i może się tak obracać dookoła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 20 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 No to tłumik uwalony niestety, prawdopodobnie znaczy sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MugenV12 Napisano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Może ktoś jeszcze miał podobnie? Trochę czasu minęło i widzę, że całkiem sporo użytkowników ma ten sam amortyzator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 13 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2016 (edytowane) Pewnie wykręciłeś regulacje tłumienia na 0 przed serwisem. Musisz odkręcić dolną śrube w amortyzatorze i dopiero wtedy wkręcić tłumienie na maxa na + i od nowa skręcić amortyzator. Większośc ludzi nie zdaje sobie sprawy że te tłumiki są tak zbudowane że jak ustawisz tłumienie na 0 to śruba po wkręceniu uderza w regulacje i ją blokuje. Niestety wielką niewiadomą jest czy po tylu próbach nie objechałeś sobie kompletnie gwiazda w tłumiku. Edytowane 13 Lipca 2016 przez Fonika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HarveyDent Napisano 16 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2016 (edytowane) Większośc ludzi nie zdaje sobie sprawy że te tłumiki są tak zbudowane że jak ustawisz tłumienie na 0 to śruba po wkręceniu uderza w regulacje i ją blokuje. Sorry za lamerskie pytanie: ) 0 to zółw czy królik ? Jak ustawiać przed uderzeniem młotkiem w śrubę ? Edytowane 16 Lipca 2016 przez HarveyDent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 17 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2016 0 to królik. Przed serwisem ustawiasz mniej więcej na środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.