Mod Team durnykot Napisano 14 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 Nowy rower z Krossa- 130 mm skoku, koła średniej wielkosci, zawieszenie RWS. Ceny - ok. 7000 pln za podstawową wersję ( RS Sektor TK, Monarch R,Deore ), 10000 pln za średnią (Rev RL, Monarch R Debon,SLX/Deore ). Wersja testowana przez BajkBord na razie nie ma ceny ,nawet orientacyjnej,ale zakąłdam,ze będzie to ok. 12-13k pln. Fotki http://www.pinkbike.com/u/zionsz/album/Kross-Soil/ Może być ciekawie,jeśli Soil nie będzie miał chorób wieku dziecięcego jak Moon.Trzeba też poczekać na Geo..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 Kross Gleba - powinni popracować nad marketingiem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zion Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Nowy rower z Krossa- 130 mm skoku, koła średniej wielkosci, zawieszenie RWS. Ceny - ok. 7000 pln za podstawową wersję ( RS Sektor TK, Monarch R,Deore ), 10000 pln za średnią (Rev RL, Monarch R Debon,SLX/Deore ). Wersja testowana przez BajkBord na razie nie ma ceny ,nawet orientacyjnej,ale zakąłdam,ze będzie to ok. 12-13k pln. Fotki http://www.pinkbike.com/u/zionsz/album/Kross-Soil/ Może być ciekawie,jeśli Soil nie będzie miał chorób wieku dziecięcego jak Moon.Trzeba też poczekać na Geo..... Soil to duzo dojrzalsza kostrukcja od Moona: śruby przelotowe, inny zwój, lepsza jakość. Filmik: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas7 Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 śruby przelotowe, inny zwój, lepsza jakość -> proszę o wyjasnienie wszystkich trzech pozycji :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarek2 Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 Soil 1.0 – Deore / Avid DB5 / RockShox Sektor / Monarch – 6 999 PLN Soil 2.0 – Deore / SLX / Avid DB5 / RockShox Revelation / Monarch + regulowana sztyca RockShox Reverb Stealth + koła DT Swiss M 1900 – 9 999 PLN Soil 3.0 – SRAM X01 / Sram Guide RS / Fox Facotry 34 / Fox Factory Float LV EVOL Kashima + regulowania sztyca RockShox Reverb Stealth + koła DT Swiss M 1700 – 14 999 PLN I zmienna geometria !! Jest jeszcze Kross Dust HT Trial 130mm i dwie stalówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 9 Sierpnia 2015 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2015 Oczywiście frejmsetów nie będzie????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarek2 Napisano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2015 A Kross gdzieś ma framesety? Właśnie ma to gdzieś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2015 Dość ciekawie to wygląda ale jak nie będzie naprawdę sporych rabatów to wyjdzie cholernie drogo biorąc pod uwagę charakterystykę roweru i osprzęt. A bez możliwości modyfikacji i zachowania gwarancji to już zupełna lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 10 Sierpnia 2015 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2015 A Kross gdzieś ma framesety? Właśnie ma to gdzieś Niestety.... Rozumiem ,że na gotowym rowerze lepiej się zarabia, ale nie każdy chce mieć np. osprzęt Deore/SLX albo inne jakieś takie. Chciałbym mieć na ten przykład Soil,a z napędem X9, rurkami Thomsona, hamulcami Guide RSC lub Magura MT7, amorkiem DT Swiss OPM lub Minute Pro oraz z tłumikiem Manitou McLeod ( który zresztą bije Foxa na głowę ). Kross miałby określona kwotę,a ja nową ramę. A tak co? Nic. Obie strony nie robią interesu. Poza tym oferowanie frejmsetu zwiększy potencjalną grupę odbiorców,tym bardziej,że i tak ramy przyjeżdżają gołe. W czym problem? W chęciach czy w punkcie widzenia Marketingowca? Byłby frejmset, były zakup. Nie ma frejmsetu,nie ma zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarek2 Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 Byłby frejmset, były zakup. Ale to kilku zapaleńców by kupiło myślę. Kross w Polsce to nadal "pękające ramy" - śmiech na sali. Lepiej mieć ramę Kona/giant/Spec z tej samej lini od Kitajca. Ja celuję w wersję za 10k (-15%) i nic nie zmienię bo już będzie sztyca myk myk, a waga pewnie będzie oscylować koło 13kg, co na fulla 130mm jest ok, canyon ma tu 12,3 ale bez sztycy i z mniejszym skokiem. Jeżdżę cromo OnOnem 14kg więc to i tak lżej. Noga daje moc a nie waga. Poza tym w wersji 10k już są przyzwoite koła - co najważniejsze przy podjazdach i rozpędzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas7 Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 naprawdę ten rower jest odbierany jako "nowość" i że nie ma podobnych (i lepszych/tanszych) u konkurencji? Gdyby chociaż to był 29"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarek2 Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 naprawdę ten rower jest odbierany jako "nowość" To znajdź coś do 10k ze zmienną geometrią?Ta rama wyrosła z dopracowanego już Moona i Ertha (chyba ten full sie tak nazywa). Czekam na testy pod własną doopą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) No i na wielki wuj ta zmienna geometria. Ja tutaj na ten przykład zawsze Moona polecałem ale dopiero ostatnie lata pozwoliły im dopracować model. Erth z kolei to był zwykły pażdzież i tyle. Kto nie miał z nim problemów to wygrał los na loterii. A porównywanie Krosa do Speca to już Himalaje absurdu więc może na przyszłość dać sobie na wstrzymanie z takimi bzdetami. Jak wspomniałem marka to nie tylko produkt finalny ale gwarancja, obsługa, modyfikacje. Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez beskid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 Czy mi się wydaje czy to maszyna do "lekkiego Enduro/AM bez tapera? Niby nie jest konieczny i mało daje... no ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) Kross Gleba - powinni popracować nad marketingiem ... Zdecydowanie mogliby popracować bardziej jeśli weźmie się pod uwagę inne opcje takie jak... https://en.wiktionary.org/wiki/soil_oneself Anyway good sh...t Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez BikerLight Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarek2 Napisano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2015 Erth z kolei to był zwykły pażdzież Zgadzam się. A porównywanie Krosa do Speca to już Himalaje Tak - cenowe również. Od razu polecajmy Looka. Serio to nie ma takiego fulla za 7k. No i na wielki wuj ta zmienna geometria. Może nie Tobie ale mi już tak, bo ja lubię jeździć pod górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartinH Napisano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2015 Może nie Tobie ale mi już tak, bo ja lubię jeździć pod górę. I naprawdę będziesz się bawił w zmianę tego jarzemka np. podczas górskiego tripa? Znając życie raz ustawione tak zostanie, to tak jak z ciśnieniem w oponach, zmieniacie je po wjeździe na asfalt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinGoluch Napisano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2015 To znajdź coś do 10k ze zmienną geometrią? Ta rama wyrosła z dopracowanego już Moona i Ertha (chyba ten full sie tak nazywa). Czekam na testy pod własną doopą. Ale to kilku zapaleńców by kupiło myślę. Kross w Polsce to nadal "pękające ramy" - śmiech na sali. Lepiej mieć ramę Kona/giant/Spec z tej samej lini od Kitajca. Ja celuję w wersję za 10k (-15%) i nic nie zmienię bo już będzie sztyca myk myk, a waga pewnie będzie oscylować koło 13kg, co na fulla 130mm jest ok, canyon ma tu 12,3 ale bez sztycy i z mniejszym skokiem. Jeżdżę cromo OnOnem 14kg więc to i tak lżej. Noga daje moc a nie waga. Poza tym w wersji 10k już są przyzwoite koła - co najważniejsze przy podjazdach i rozpędzaniu. Z Giantem i Specem trochę Cię poniosło. Giant jako jeden z niewielu z półki popularnej robi sam dla siebie, a do tego posiada swoją linię w Holandii skąd na Polskę przychodzi 90% rowerów powyżej 5tysi. Celujesz -15% na starcie sezonu czy zamierzasz czekać do Sierpnia? Za 9199zł (katalog) jest podobnie wyposażony Giant Trance 27.5 2 LTD z faktycznie sprawdzonym maestro, na dwóch foxach, z dożywociem na ramę. Co do dopracowania Moona. Przecież jeszcze w ostatnim roczniku pękały śruby. Mam dość obszerną korespondencję znajomego któremu wymieniali je 3 razy (!). Wiem handluję Giantem, hejtuje Krossa ale nie wyciągam królika z kapelusza tylko przytaczam fakty z bieżącego sezonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarek2 Napisano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2015 Oj Marcin Marcin gwarancja jest i tak rozpatrywana w kraju producenta. Co za różnica. I bądź precyzyjny, Giant posiada fabryki w Holandii, Tajwanie i Chinach - mogę się mylić. Otwórz głowę na konkurencję (nie hejtuj za każdym razem), lepiej będzie się czytało Twoje rady. A w ramie Gianta nadal brak zmiany geo Kolego, lepszy osprzęt? I tak się zużyje a rama zostanie. Tak Maestro jest fajne, ale RVS Krossa to nie jakiś Santour Dla mnie nie ma znaczenia czy Alu spawa Azjata czy Azjata/ciapaty w Holandii (żart). Co innego było by przy stali. Będę miał rabat na początku sezonu pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinGoluch Napisano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2015 Do Polski dochodzą rowery z fabryk Gianta na Taiwanie (Taichung) i z Holandi (Lelystad) a dystrybucją zajmuje się Giant France. Mam otwartą głowę, sam kiedyś chwaliłem Kross'a po tym jak się ze mną obeszli. Różnica jest nie kto spawa tylko dla kogo. Jak sobie budujesz dom to czy świadomie czy pod świadomie robisz to inaczej, szybciej, precyzyjniej niż na szeregowe zlecenie. Rabat masz zawsze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2015 Może nie Tobie ale mi już tak, bo ja lubię jeździć pod górę. Problem w tym, że Moon już bardzo fajnie robił podjazdy. Znowu po raz kolejny jest to demonizowanie słowa "podjazd" jak by się nie dało i był dramat na podjazdach na czymkolwiek innym niż poczciwy sztywniak HT. Nawet jak byś wziął obecnie którąkolwiek maszynę enduro z tych "na topie" to również z podjazdów był byś zadowolony. I tak jak zostało wspomniane zabawa w "podmiankę" tego linku musi się odbywać przed a nie w trakcie tripa. Czyli tak na dobrą sprawę jest się skazanym jak kogoś to "jara" na myślenie nad trasą i jazdę po znanych odcinkach. Cokolwiek co ma przyszłość, ma sens w praktyce to coś na wzór siłownika jak w Canyonie czyli ich bajer Shapeshifter. Jest przewód, jest manetka i jest zabawa w trakcie jazdy kiedy i gdzie chcę. Jestem zdania, że jak sprzęt się sprawdzi i nie będzie problemów, będzie rabat w wysokości podobnej jak wspomniałeś to Soil ma szansę stać się ciekawą ofertą. Pewnie nie koniecznie w sezonie 2016 ale następne już tak. Ja tam kibicuję i mam nadzieję, że wraz z rozwojem sprzętu pójdzie to samo w kierunku gwarancji i tego co wspominałem wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarek2 Napisano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2015 Moon już bardzo fajnie robił podjazdy Obadam temat w tym miesiącu bo kolega ma najnowszą ramę i zamienimy się rowerami. I tak jak zostało wspomniane zabawa w "podmiankę" tego linku musi się odbywać przed a nie w trakcie tripa. Tego nie doczytałem, ale tak czy inaczej to fajna opcja za te $. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas7 Napisano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 gadałem z kilkoma endurowcami w sprawie tego ShapeShiftera i to się również tak nie nadaje raczej do ciągłego użytku. Mowa o zawodach i udziale w enduro lub np Trilogy. Po prostu to nie jest tak łatwe do zmiany geometrii tak jak myk myka. Poza tym często gęsto nie jest się w stanie stwierdzić - tak o teraz jest podjazd więc naciskam, a teraz zjazd to naciskam. Często teren jest zmienny. Poza tym kto zdąży w trakcie szybkiej jazdy motać siodełkiem, geometrią i biegami jednocześnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
inewyte Napisano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 Fajny rowerek, cena prawie podobna do tego zrobionego prze bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
machinehead Napisano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2015 Nie cierpię być hejterem, ale uważam, że kross idzie bezwzględnie po bandzie i spina się z tymi projektami jakby nie widzieli za dużej różnicy w napisie "KROSS" a "SPECIALIZED". Sorry, ale te ceny? Najtańszy model to plastuś, a cała reszta w miarę lecz w kasie takiej, że nawet niedoedukowany przyszły rowerzysta wybierze choćby GIANTa. Amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.