almaster Napisano 11 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 (edytowane) Witam. Od dwóch lat posiadam klocki clarks metaliczne. Nie wiem czy ktoś miał z nimi takie doświadczenie, ale po roku od użytkowania, hamulce stały się nie do wyregulowania...odpowietrzałem, zmieniłem tarcze, a te nadal po czasie ocierają (nie ocierają przez 1 dzień po regulacji, następne dni to już prawie że blokada koła). Są już tak blisko że koło ledwo się kręci. Oddałem do serwisu, facet mówi że wszystko z hamulcami ok, że zaraz się koło odblokuje po jego regulacji i...klapa! Nadal nic. Czy to może być wina klocków? Jakie byście polecili? Może takie cool stopy byłyby lepsze? http://allegro.pl/kool-stop-klocki-hamulcowe-d270-avid-juicy-5-7-cr-i5040496578.html Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam! Edytowane 11 Lipca 2015 przez almaster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 11 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 Otwórz zbiorniczek , zdejmij membranę i rozepchaj tłoczki (podłóż coś np. szmatka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
almaster Napisano 11 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 Jaka membrane? Zbiorniczek przy klamce? Tylko ja nie mam narzedzi di odpowietrzania. Zawsze to w serwisie robie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 11 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 A po co wyciągać membranę? Wystarczy wykręcić śrubkę na korpusie klamki (jest tuż przy pokrywce) obsługiwaną kluczem torx jeśli pamiętam dobrze t10. Jeśli stało się to co piszesz to hamulec nadaje się albo do śmietnika albo do generalnego remontu - wymiana uszczelek. Ja pomyślałbym o nabyciu nowych hamulców, np Shimano xt, bo nadmiar płynu w układzie nie bierze się nagle i znikąd, szczególnie jeśli hamulec działał wcześniej dobrze - uszczelki spuchły. J7 ma kilka lat (może nawet 10, pierwszy wypust to 2005 rok) więc wszystkie elementy gumowe są mocno nadwyrężone, do tego najprawdopodobniej korozja zjadła korpus zacisku i/lub korpus dźwigni. Oddałem do serwisu, facet mówi że wszystko z hamulcami ok, że zaraz się koło odblokuje po jego regulacji i...klapa! To zapytaj go jak możliwe jest to co się dzieje jeśli hamulec jest ok. Zmień serwis. Oddałem do serwisu, facet mówi że wszystko z hamulcami ok, że zaraz się koło odblokuje po jego regulacji i...klapa! To zapytaj go jak możliwe jest to co się dzieje jeśli hamulec jest ok. Zmień serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
almaster Napisano 11 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 Czyli to na bank nie wina kl klockow? Dobra, chyba kupie nowe, widze ze komplet przod i tyl xt 500zl...5 lat temu komplety ponad 1000 kosztowaly, niezle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 11 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 (edytowane) To nie wina klocków , hamulec do remontu . Kup SLXy - to w działaniu to samo co XT Edytowane 11 Lipca 2015 przez jasinski21444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
almaster Napisano 11 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 A siła i tak dalej - to samo co w juicy 7? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.