ACTIVIA Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 (edytowane) http://zapodaj.net/2495df05ae525.jpg.html http://zapodaj.net/79565bd6beedb.jpg.html Ubytki lakierem bezbarwnym zakleiłem i miejsce jest teraz gładkie jak reszta amortyzatora, ale oceńcie sami, jak coś może uda mi się znaleźć zamienną goleń lub do anodowania zaniosę. @ACTIVIA a co posiadasz takową i mam pytanie czy jak coś, to są elementy zamienne do tych amortyzatorów, takie jak rury goleniowe, ślizgi czy komory powietrzne? W coraz większy asortyment się zaopatruje co do amorków Suntour. Parę miechów temu zacząłem z wymiana rury sterowej i interes się bardzo dobrze rozwinął. teraz także się wziąłem za wymianę rur goleniowych ze względu na to że mam dostep do samych oryginalnych rurek goleniowych z Suntoura Chłopaki jak macie jakieś pomysły żeby coś zrobić aby Suntoura dopracować to piszcie. Mam spory warsztat przez co moge eksperymentować Edytowane 12 Lipca 2015 przez ACTIVIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DevilQ Napisano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 @Kowal1986 uwierz mi, że inaczej się nie dało tak było zdarte, że aż w palce kuło jak się przejechało i tak się cieszę, że w tym stopniu się udało, a jak lakierem zrobiłem to gładziudkie jak reszta + po 1 jeździe tak z 10 km trzyma, więc się zobaczy. Nawet jak nie były wypełnione lakierem to i tak było to o WIELE lepsze niż przed, więc to coś dało, jedynie trochę wygląd ;/ Ale jak bd się coś dziać dalej to wymienię te 1 goleń. A to co piszesz, że jak od piły łancuchowej to są rowki po tym wypadku, gdzieś na początku masz zdj jak przed wyglądało, po prostu rysy były aż tak głębokie, a ja tylko i tak zadziory usunąłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruiser Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 (edytowane) No właśnie kolega chyba nie poczytał do końca tematu i nie widział jak to wyglądało na początku , grunt że spolerowałeś zadziory , nie ma się czym martwić.Co do tych pomysłów to wymiana rur goleniowych o różnym kolorze z miarką skoku były by na kozaku. można by przerabiać stare sry na samo powietrze bez sprężyny , możliwości jest kopa. Edytowane 12 Lipca 2015 przez Cruiser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.