DevilQ Napisano 10 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 Witam! Mam taki problem, z moim amorkiem, że ostatnio gdy jechałem lasem, to wkręcił mi się drut grubości 5-6 mm w przednie koło co poskutkowało nagłym zatrzymaniem i na dodatek zatrzymało to się na goleni amortyzatora, która nie wygląda już ładnie. I tu mam pytanie, bo rower jest nowy 3-miesięczny, czy takie uszkodzenie podlega gwarancji, czy co mam teraz z tym zrobić, bo sam nwm. Dodam jeszcze zdjęcia jak to wygląda. http://zapodaj.net/80598fd58a884.jpg.html http://zapodaj.net/2a208e6ae6b3e.jpg.html http://zapodaj.net/d43a4876111d3.jpg.html I czy to może jakoś zaszkodzić mocno amorkowi, bo jak na razie chodzi dobrze, ale jak z czasem? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 10 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 (edytowane) Jest to uszkodzenie mechaniczne zapomnij o gwarancji Jeśli są jakieś zadziory to możesz to lekko spolerować. Na prace amortyzatora raczej to nie wpłynie ale będziesz musiał wykonywać częściej serwis bo może się przez te uszkodzenia dostawać kurz do środka Edytowane 10 Lipca 2015 przez Marcin9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruiser Napisano 10 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 Dokładnie gwarancja na pewno tego nie obejmie , zostaje tylko polerka drobniutkim papierem wodnym lub oddanie goleni do fachowca i to jak najszybciej bo te rysy uszkadzają za każdym ugięciem uszczelkę przeciwkurzową i ślizgi a to już jest na pewno droższa sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 10 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 (edytowane) Niedawno założyłem nowy temat http://www.forumrowerowe.org/topic/185404-amortyzator-wymiana-rur-goleniowych/ przez co jak ktos ma jakiej problemy to z chęcią pomogę Gwarancja niestety nie obejmuje porysowań na tej anodzie Edytowane 10 Lipca 2015 przez ACTIVIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DevilQ Napisano 10 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 No nic, to nawet tego nie zgłaszam, ale byłem dzisiaj w pobliskim serwisie rowerowym i powiedzieli mi,żebym nic z tym nie robił, bo to w niczym nie zagraża. No ale jak to ma rozwalić mi uszczelki to nie dzięki. To jakim to papierem zrobić i czy może lakierem do paznokci te ubytki zalepić czy żywicą, bo nwm co mam zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 10 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 Jeżeli nie jest to wyczuwalne wyraźnie pod paznokciem to zostaw jak jest , nic sie nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruiser Napisano 10 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 Po zdjęciu widać że nie jest to na pewno nie wyczuwalne pod paznokciem i ja bym coś z tym robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 11 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 (edytowane) Uszczelek przeciwkurzowych może szybko nie zniszczy, natomiast te slizgi na których te rury goleniowe pracują są gładkie i szybko tą warstwę teflonową mogą zedrzeć co spowoduje luzy na ślizgach. A potem nawet gwara na te luzy nie będzie uwzględniona Edytowane 11 Lipca 2015 przez ACTIVIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DevilQ Napisano 11 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 No to mam teraz z tym zrobić? Żywicą, lakierem bezbarwnym i papierem wodnym czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruiser Napisano 11 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 Ja bym spróbował drobnym papierem delikatnie spolerować tylko odstające miejsca z zadziorami a resztę zostawił bo nie odstające fragmenty są groźne tylko wizualnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DevilQ Napisano 11 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 Ok to tak zrobię, bd jeszcze pisać jak poszło. Tylko ciekawe czy ja gdzieś w mojej mieścinie dorwę o tej godzinie taki papier? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruiser Napisano 11 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 Drobny wodny przykładowo u mnie w miasteczku szukać nadaremno tak jak zresztą większość takich rzeczy , większość zamawiam przez neta. chyba że masz znajomego lakiernika czy blacharza oni mają na pewno do szlifowania papier 2000 itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 Jak nie masz papieru to sobie kup polerkę do paznokci, są różne gradacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruiser Napisano 11 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 No nie głupi pomysł , tylko ciekawe czy poradzi sobie z twardym metalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DevilQ Napisano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Akurat się tak składa, ze mam taka maszynkę z kilkoma nakładkami, ale skąd bd wiedzieć, która jak ma gradacje, jest 1 takie serio ostre, polerka, 3 są takie serio łagodne, ze jak palcem się przejeżdża to ledwo co czuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruiser Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Najpierw spróbuj najgładszym papierem na bardzo wolnych obrotach ,jak nic nie ruszy tych zadrapań to daj grubszy i tak do skutku aż spolerujesz zadziory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DevilQ Napisano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 (edytowane) Ta maszynka nie jest z papierem, tylko to takie coś do paznokci, i tam mam z metalu takie 2 walce jak by i taki 1 stożek i każda ma trochę inna gładkość, no ale zaraz się z tym pobawię. A właśnie robić to na sucho czy mokro? Edytowane 12 Lipca 2015 przez DevilQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruiser Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Lepiej na mokro , nawet jeśli to nie jest wodny papier to i tak lepiej szlifować z wodą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DevilQ Napisano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Gładkie jest i fajnie się to szlifuje, ale jest 1 minus, anoda trochę zeszła w tym miejscu, to coś złego? Czy to normalne i nie zaszkodzi, jakaś rdza czy coś nie bd wchodzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruiser Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Zapodaj jakieś fotki , może za mocno tarłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Jak byś chciał to możemy pomyśleć o wymianie samej rury goleniowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruiser Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Apropo wymiany to widzę że ruszyło się coś a w temacie ani widu ani słychu o kosztach , materiałach itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DevilQ Napisano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 http://zapodaj.net/2495df05ae525.jpg.html http://zapodaj.net/79565bd6beedb.jpg.html Ubytki lakierem bezbarwnym zakleiłem i miejsce jest teraz gładkie jak reszta amortyzatora, ale oceńcie sami, jak coś może uda mi się znaleźć zamienną goleń lub do anodowania zaniosę. @ACTIVIA a co posiadasz takową i mam pytanie czy jak coś, to są elementy zamienne do tych amortyzatorów, takie jak rury goleniowe, ślizgi czy komory powietrzne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Sam nie jestem mistrzem majsterkowania, ale to wygląda jakbyś przejechał po tym piłą łańcuchową, a nie papierem wodnym o gradacji 2000... trochę przegiąłeś z tym "polerowaniem". Trudno musi tak zostać. Ważne, żeby nie było czuć zadziorów pod palcami. Martwię się tylko, czy lakier bezbarwny utrzyma się na anodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DevilQ Napisano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Na początku zrobiłem to bardziej gładko, ale wtedy zadziory nie poschodziły, bo to były tak głębokie rysy, że masakra, tylko w tych 2 miejscach, co zjechałem takie były, a reszta to takie nie groźne, mało wyczuwalne, ale teraz nic nie chaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.