Skocz do zawartości

[pomocy]Pierwsza szosa 800zł

Sackaf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

potrzebuję pomocy, w temacie rowerów szosowych jestem zielony, chcę kupić pierwszą szosę w granicach 800zł.

Myślę że za tą cenę używana jest jedyną opcją.

Z tego co widzę, jakieś używane z 2013 roku typu kross vento 1.0 są w tych cenach do znalezienia, aczkolwiek nie wiem czy się nadają do czegokolwiek ;)

Prosiłbym o znalezienie czegoś albo chociaż nakierowanie czego mam szukać :0

Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam.

Jazda i pozycja na rowerze szosowym to coś zupełnie innego niż na MTB, także bym się nie sugerował. Masz dokładnie tyle wzrostu co ja. Dla mnie najlepsza rama to 56 cm. Generalnie zaleca się dla tego wzrostu 54-56. Najlepiej gdybyś poszedł do sklepu rowerowego i niezobowiązująco przymierzył się do modeli o różnych rozmiarach ram. Powiem szczerze, że przeszukałem allegro i OLX pod Twoim kątem i jest lekka posucha. Co udało mi się znaleźć, ewentualnie wartego uwagi:
http://allegro.pl/rower-szosowy-ridley-aedon-aluminiowy-kolarzowka-i5524352461.html - Przyzwoity z tego co jest do wyboru. Ale ja poczekałbym na coś lepszego. Zależy czy bardzo Cię ciśnie czy nie.
http://allegro.pl/torpado-celeste-karbon-dura-ace-i5523242030.html - Jakby nikt nie zalicytował, a masz 200 zeta dołożyć i wyhaczyłbyś na sam koniec licytacji, to gratulacje. :P
Względnie, o ile Cię to interesuje możesz popatrzeć po klasycznych szosach retro. Ja się na nich nie wyznaję, ale jeśli Tobie odpowiadają, to spokojnie utrafisz coś zadbanego na Shimano 600 na przykład. Jeśli widziałeś gdzieś w swoim rozmiarze coś niestarego, z 2013 tak jak piszesz, choćby na 2300, Clarisie czy Sorze, to nie ma co kombinować. Nawet używany Kross Vento 1.0 z 2013 roku jest w tej cenie OK. Zwyczajnie cokolwiek lepszego naprawdę ciężko byłoby znaleźć. A nówki szosowej w tej klasie cenowej nie ma w ogóle (nawet nie w sensie, że są słabe - po prostu ich nie ma). Także masz rację - używana jest jedyną opcją.