Gość lubo111 Napisano 3 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2015 Hej po zmianie sterow, misek zauwazylem ze mam peknieta rame cr-mo, ale w tym rzecz kolga mi powiedzial ze jest opcja zlutowania tego tz wyciecia rury i wsadzenia nowej i zlutowanie, moje pytanie jak to sie ma do wyrzymalosci tego lutu, spawania, tez mi zaproponowal dolutowanie uchwytu na hamulec tarczowy z tyłu ramy,hmmm nowa rama koszt min 300 funtow spawanie 80 roznica jest ogromna, czy ktos juz to robil ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 3 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Lipca 2015 Kłaniam, New head tube and lugs £110.00 http://www.merciancycles.co.uk/renovation Przykładowo. Ale każdy frejbuilder zrobi Ci to w podobnej cenie. Sugerowałbym poszukać kogoś w Londku lub okolicach, odejdzie Ci koszt wysyłki ramy do Derby Szacunek... I. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość lubo111 Napisano 3 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2015 no to tutaj w londynie mam kumpla zawiesc rame i na drugi dzien odbior za 80 razem z uchwytem na tarcze, tylko czy to bedzie wytrzymale ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 3 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Lipca 2015 A to jest gość który robi/reperuje ramy rowerowe, czy poprostu zawodnik ze sprzętem? Bo jak dla mnie, do zwykłego spawacza bym ramy nie dał do robienia... Szacunek... I. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość lubo111 Napisano 3 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2015 (edytowane) nie nie to jest serwis rowerowy zajmuja sie tym https://www.facebook.com/CircusManufaktur Edytowane 3 Lipca 2015 przez lubo111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 3 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Lipca 2015 No to ja nie rozumiem pytania Goście robią to zawodowo czyż-nie? Wszystkie ramy kiedyś były kupą rur które ktoś (człowiek) lub coś (maszyna) pospawało lub polutowało. Wymiana elementów ram, szczególnie stalowych to całkiem powszechny sposób naprawy uszkodzeń lub ratowania cennych frejmsetów z trzaśniętymi elementami... Szacunek... I. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team adamos Napisano 3 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Lipca 2015 nie nie to jest serwis rowerowy zajmuja sie tym No i całkiem ładne te luty robią chłopaki...Także bez obaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość lubo111 Napisano 4 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2015 dzieki wielki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siemacie Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Podepnę się do tematu. Szukam serwisu DOBRZE spawającego ramy w Warszawie i okolicach. Pękła mi dziś rama Dualtec alloy double butted od Kellysa Magic z 2004 roku przy suporcie. Znalazłem ogłoszenia kilku serwisów, które spawają ramy w okolicach Warszawy. Czy możecie któryś polecić? Zależy mi by było to zrobione dobrze, bo niedługo będę jechał w długą trasę i nie chciałbym żeby spotkały mnie jakieś przykre niespodzianki po drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Amelinium to zupełnie inna bajka. Moim zdaniem gra nie warta świeczki. Szczególnie, że zależy Ci na jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siemacie Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Przeglądałem ceny nowych ram i zwyczajnie nie mam teraz pieniędzy na taką, która by mnie urządzała. Plan jest taki, by teraz tę pospawać, a na koniec sezonu, w czasie przecen sprawić sobie ramę od Spetza i mieć sprawę z głowy. Oczywiście wszystko zależy od kosztów takiej naprawy. Jeżeli okazałoby się, że trzeba na nią będzie wydać ~ 200 zł, to w takim przypadku faktycznie dołożę jeszcze kilka złotych i kupię coś na szybko. Kolejna sprawa jest taka, że nie bardzo mam teraz czas na przekładanie wszystkiego ze starej na nową. Jak znam życie okazałoby się wtedy, że jeszcze kilka rzeczy przydałoby się zmienić i znów się pakuję w kolejne koszty, których chcę uniknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Moim zdaniem w tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest kupno używanej ramy o jak najbardziej zbliżonych parametrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team adamos Napisano 24 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Bez zdjęcia tego pęknięcia, to możemy Ci poradzić jedynie wysłanie SMS-a ratunkowego do wróża Macieja. Pokaż to uszkodzenie, bo nawet nie wiadomo, czy to jest naprawialne. Pęknięcia okolicach suportu to zawsze ciężka sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siemacie Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 Pęknięcie jest przy napędzie na poziomej części tylnego widelca zaraz za spawami przy suporcie. Co sądzicie? Da się to odratować na tyle, by wytrzymało trekingową jazdę po górach? Spodziewam się kiepskich asfaltów i szutrów. Ważę ~ 84 kg. W sakwach i na bagażniku będę miał pewnie około 12 - 15 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team adamos Napisano 25 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 Sakwiarskiej jazdy po górach bym raczej nie zaryzykował, nawet po dobrej naprawie.Jak rama będzie w miarę dobrze zrobiona, to możesz ją sobie zostawić jako pobułkowca albo rower na działkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.