ceze Napisano 3 Lipca 2015 Napisano 3 Lipca 2015 Witam chciałbym poprosić o opinie na temat stosowania systemów bezdętkowych. Kilka tygodni temu przeszedłem na obręcz WTB i23 przystosowaną do systemu bezdętkowego. Zakupiłem taśmę Wfite Tape + zestaw wentyli FRM i mleko Trezado. Próbowałem uszczelnić swojego Racing Ralpha - wersja Performance. W wielkich bólach uszczelnił się po podklejeniu opony w dwóch miejscach łatką z hipermarketu. Od początku puszczał też delikatnie wentyl przy samej feldze z czym nie uporałem się do dziś. Z Racing Ralphem pojechałem do Świeradowa na single. Po połowie dnia jeżdzenia dziurka po gwoździu, którą wcześniej uszczelniłem łatką wewnątrz opony zrobiła się na tyle duża, że łatka zaczęła wyłazić na zewnątrz opony. Po kolejnych 10 km opona miała już taki balon, że prawie nie dało się jecha - finalnie pękła. Następnego dnia wyprawa do Jeleniej po gumę zastępczą (okazuje się że opony zwijane to w sklepach luksus słabo dostępny). Finalnie trafił się Race King w wersji zwijanej jednak nie przystosowany do NoTubeless. Wróciłem do domu i po przeczytaniu kilku info na necie zdecydowałem spróbować uszczelnić tego Race Kinga i dać kolejną szansę mleku. Znowu problem z wentylem, ale opona uszczelniła się bardzo dobrze. Po dwóch dniach podpompowuje do 2.7 bara (ze względu na ciągłe problemy z wentylem) i na wysokości wentyla opona strzela i zaczyna pryskać mleko. Opona przecięta na boku. Mleko tego nie uszczelni, a podklejać po wcześniejszych perypetiach raczej sensu nie widze. Czy mam takiego pecha czy ten system to wymysł branży i niepotrzebna komplikacja? Jeżdżąc trasy 100 km i więcej wcześniej bralem łatki i było ok, teraz miało być pancernie a okazuje się mega zawodnie. Chyba że coś robię źle?
Leniu Napisano 3 Lipca 2015 Napisano 3 Lipca 2015 cześć, uszczelniałem Race Kingi i uszczelniały się bardzo dobrze...więcej problemów miałem z X-kingiem gdzie troche bąbelkowało przez boki. Jak dla mne Race King jest fajny do uszczelniania ale...ma cienkie/mało wytrzymałe ścianki boczne i jeden już mi się rozwalił - wystarczył patyk. co do wentylka...tez miałem takie problemy...nieszczelność pomiędzy wentylem a taśmą/obręczą...po kilku próbach uzyłem takiej specjalnej gumy aby zrobić uszczelkę i aby wentylek przykleił się do taśmy/obręczy
bobiik Napisano 4 Lipca 2015 Napisano 4 Lipca 2015 Na race kingach przejezdzilem w systemie bezdetkowym caly sezon i nic sie nie dzialo. Co do wentylkow to podejrzewam ze albo robicie na tasmie za duze naciecie lub za slabo dokrecacie nakretke. Innych mozliwosci nie ma.
rapman242 Napisano 4 Lipca 2015 Napisano 4 Lipca 2015 http://www.oponarowerowa.pl/technologie-schwalbe-pm-34.html Warto stosować to rozwiązanie?? Mianowicie TL Easy?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.