Nerrad Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Siema, zakupiłem dwa hamulce Avid elixir 5 ( do przodu) i avid elixir R do tyłu. Obydwa posiadają zaciski. Chodzi mi o to że chciałbym wykręcić klamke z e5 (przód) i wkręcić ją na miejsce elixir R ( tył). Jednym słowem chciałbym podmienić klamke. Jakie konsekwencje i skutki uboczne groźą mi gdy wykręce klamke . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grande1970 Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 pomysł troche nie na miejscu, klamka co prawda spasuje ale odpowietrzenie tego łatwe nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nerrad Napisano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Czyli co, zepsuje hamulec??? Czy np jeżeli oddam w profesjonalne ręce do serwisu na odpowietrzenie to będzie git? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B_art Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Jakies konkretne przyczyny tej zamiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nerrad Napisano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 (edytowane) Tak, stan elixir R znacznie gorszy niż e5. Ale ja się pytam jakie to niesie za sobą konsekwencje wymiany , więc nie wiem skąd pytania o powód zmiany. Więc moge to zrobić ??? Edytowane 30 Czerwca 2015 przez Nerrad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B_art Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 5 i R sa obustronne wiec z odpowietrzaniem nie bedzie problemu. Jezeli zastosujesz sie do wskazowek dostepnych na google, to pewnie nie bedziesz musial tego robic. Sam zmienialem moto na "zwykle" bez zapowietrzenia, klamki jednostronne. Lepszy hamulec (zacisk+klamka) dajemy na przod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nerrad Napisano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Wiesz, ja i tak pomimo że kupiłem komplet ( okazja) to hamulec wale tylko do tyłu. Z przodu mam stożkową obręcz, a na starym rock shoxie tylko v-brake, więc hamulec z tyłu odpada. Mógłbyś mi zlinkować dokładnie ten poradnik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B_art Napisano 1 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2015 Zakladamy, ze oba hamulce sa odpowietrzone. Najpierw zamontuj docelowy zacisk z niechciana klamka. Przedni zacisk, najlepiej zipami, przypnij do amora w pozycji roboczej. Upewnij sie, czy masz klocki w obu zaciskach. Zamontuj klamki, nie wazne, czy sa w docelowej odleglosci etc, chcesz, zeby byly stabilne i z latwym dostepem do kabla. Pozniej link ponizej i docelowy montaz klamki. Nie gwarantuje w 100%. Pamietaj o klockach, bez nich mozesz wypchnac tloczki z zaciskow. http://www.pinkbike.com/u/RichardCunningham/blog/Tech-Tuesday-Switch-Hoses-Without-Bleeding-Your-Brakes.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.