Arkare Napisano 28 Czerwca 2015 Napisano 28 Czerwca 2015 Witam. Szukam opon slick 26 x 2.1/2.2. Opony mają być głównie na asfalt nie licząc 200m drogi polnej do domu. Gumy mają być szybkie ( prędkość powyżej 30km/h) i wytrzymałe, gdyż będę też jeździł po mieście oraz z duża przyczepnością. Podczas deszczu czasami też jeżdżę, więc opona też musi z siebie dawać, choć trochę. Przeglądałem internet i moją uwagę zwróciło parę egzemplarzy: Schwalbe Big Apple - Schwalbe Big Apple Plus Performance 26 x 2.15 Opona drutowa - Internetowy Sklep Rowerowy | RowerTour.com | RowerTour | Shimano | Suntour | CROSSO | ERGON | EXTRAWHEEL | TOPEAK | TUBUS | Schwalbe | Kenda | Merida | 661 SIXSIXONE | TRIGON | Schwalbe Big Ben - Schwalbe Big Ben 26x2.15 KG Opona drutowa szara reflex - Internetowy Sklep Rowerowy | RowerTour.com | RowerTour | Shimano | Suntour | CROSSO | ERGON | EXTRAWHEEL | TOPEAK | TUBUS | Schwalbe | Kenda | Merida | 661 SIXSIXONE | TRIGON | Jakie są wasze typy? Cena to do 100zł za sztukę. Pozdrawiam.
bobiik Napisano 4 Lipca 2015 Napisano 4 Lipca 2015 Po pierwsze , sama z siebie nie wykreci 30km/h Po drugie, co to znaczy dawać radę podczas deszczu ? Opona nie jest z cukru Zadna opona nie da Tobie 100% pewnosci w trakcji na mokrym asfalcie. Tu liczy sie technika i fart. Po trzecie , po co tak szeroka opona na asfalt? Moj typ to Schwalbe Hurricane
.PaVLo. Napisano 4 Lipca 2015 Napisano 4 Lipca 2015 Polecam Kenda Kwest 26x1.5, spokojnie rozwiniesz na nich +35km/h na rowerze 26", mam takie w treningówce i po prostu rewelacja, objechałem na nich Tatry a na co dzień służą do treningów. Przejechane mają koło 5tys i jeszcze kapcia nie złapały a zdarzało mi się jechać nawet po kamieniach w terenie. Na mokrej nawierzchni i zakrętach trzeba uważać bo to opony gładkie z lekkim bieżnikiem.
Gość Napisano 4 Lipca 2015 Napisano 4 Lipca 2015 Mam Big Apple, co prawda w najdrozszej wersji i 29" , pomimo lysego bieznika zjezdzalem i po szutrach 50km/h, po asfalcie w okolicach 80km/h, sa bardzo szybkie, bardzo wytrzymale, np przez przypadek przejechalem po denku rozbitej butelki - szklem do gory, i jej resztkach, delikatny slad naciecia i nic wiecej, a waze setke, bardzo dobraz przyczepnosc, szybkie hamowanie. Mozna zadac sobie pytanie, po co tak szeroka guma na asfalt, ano po to, ze myslalem, ze dam sobie nizsze cisnienie i bede tak jezdzil, bedzie jaki taki komfort, etc. Na nizszym cisnieniu w zakretach opona plywa, co powoduje u mnie niepewnosc, czy juz plyne do gleby, czy jeszcze nie, a ze poszlo troche kasy to jezdze. Czy kupilbym jeszcze raz je? Wydaje mi sie, ze nie, na asfalt za szerokie, choc z gory przyspieszaja wybitnie, dziury lykaja i nie raz wyciagaly z opresji po strzale w wyrwe, waga jest niestety duza, wezsze sa jeszcze szybsze, itd...Kwestia czego oczekujesz.
Tomek21001 Napisano 4 Lipca 2015 Napisano 4 Lipca 2015 Trochę ponad budżet,ale opona trwała i odporna do zrzygania. Zdjąłem po 5kkm,żona jezdzi dalej od dwóch sezonów. Bardzo szybka na asfalcie,dobrze jedzie po mokrym,waży połowę tego co Big Apple https://www.bikes2race.de/fahrradreifen/marathon-supreme-roadstar-hd-speed-guard/a-842/?ReferrerID=9.00 Szerokość jest sporo zaniżona,na standardowej ok 17-19mm feldze wersja 2cale wygląda zgrabnie,1,6 cala bedzie wąziutka i bardzo szybka.
seraph Napisano 6 Lipca 2015 Napisano 6 Lipca 2015 Na przód szeroka, a na tył wąska i mamy kompromis chyba, że czyjś zmysł estetyczny tego nie wytrzyma. Ale zawsze powtarzam, że symetria jest urodą głupców
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.