GrOcALs Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 Witajcie, Poradźcie proszę jak mogę rozbudować Gianta Expression aby móc jeździć szybciej. Przesiadłem się z kolarzówki i świat mi zwolnił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruiser Napisano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2015 Opony możesz zmienić z mniejszymi oporami toczenia , serwis piast też jest ważny by chodziły jak należy idąc dalej trzeba zmieniać już przerzutki z np większą ilością przełożeń itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2015 idąc dalej trzeba zmieniać już przerzutki z np większą ilością przełożeń itp Bo ilość przełożeń sprawi, że jeździsz szybciej Autorze opisz dokładniej w czym rzecz, bo jeżeli chodzi o średnie prędkości, to za wiele nie zdziałasz. Po prostu to inny typ roweru, który nigdy nie będzie tak szybko i lekko łykał kilometrów na asfalcie co szosa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrOcALs Napisano 29 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2015 Chodzi mi o to aby rower był trochę lżejszy - usunąłem błotniki , myślę nad zmianą siodełka na takie bez amora - przez co będzie szybszy . Druga kwestia jest bardziej komfortowa jazda - myślałem nad oponami cienszymi oraz o myślałem nas wymiana korby i kasety na 11-28 tylko nie wiem czy jest to możliwe i czy coś da oprócz uszczuplenia portfela Są jakies mocne ale lekkie bagażniki ? Bo muszę miec jak wozić sakwy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2015 Jeżeli opis na stronie Giant-a się zgadza, to masz wolnobieg nie kasetę i będziesz musiał zmienić koło. Przy zmianie ilości zębatek trzeba też zmienić manetkę. Jeżeli zmienisz tylne zębatki na kasetę, to nie widzę sensu ruszania korby. Przełożenie 48:11 pozwala jechać powyżej 50km/h. Jeżeli obecny bagażnik waży w granicach 800g, to nie urwiesz więcej niż 200g. Kwestia jeszcze ile kg ładujesz, przy ładunku w okolicach 20kg kilkaset g niewiele zmieni. Hamulcowym też jest przednia piasta. która jest ciężka i ma spore opory. Tylko pozbywając się błotników, dynama w piaście i innych akcesoriów pozbywamy się zalet trekkinga. Być może to nie jest typ roweru dla ciebie i lepszy byłby cross z bagażnikiem, czy nawet szosówka z sakwami. Warto przemyśleć zanim koszty przeróbki przekroczą wartość roweru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrOcALs Napisano 29 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2015 Zekker dzięki za odpowiedź - proszę teraz o radę jakie koło pod kasetę kupić cena/jakość oraz jaką kasetę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 1 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2015 Nie czuję się ekspertem od kół i kaset. Najlepiej przejrzeć dział o kołach i napędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrOcALs Napisano 1 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2015 Ok dziękuje i tak za pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.