Skocz do zawartości

[rozbudowa] Giant Expression - jak rozbudować.


Rekomendowane odpowiedzi

 

 

idąc dalej trzeba zmieniać już przerzutki z np większą ilością przełożeń itp

Bo ilość przełożeń sprawi, że jeździsz szybciej :rolleyes:

 

Autorze opisz dokładniej w czym rzecz, bo jeżeli chodzi o średnie prędkości, to za wiele nie zdziałasz. Po prostu to inny typ roweru, który nigdy nie będzie tak szybko i lekko łykał kilometrów na asfalcie co szosa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to aby rower był trochę lżejszy - usunąłem błotniki , myślę nad zmianą siodełka na takie bez amora - przez co będzie szybszy . Druga kwestia jest bardziej komfortowa jazda - myślałem nad oponami cienszymi oraz o myślałem nas wymiana korby i kasety na 11-28 tylko nie wiem czy jest to możliwe i czy coś da oprócz uszczuplenia portfela :)

Są jakies mocne ale lekkie bagażniki ? Bo muszę miec jak wozić sakwy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli opis na stronie Giant-a się zgadza, to masz wolnobieg nie kasetę i będziesz musiał zmienić koło. Przy zmianie ilości zębatek trzeba też zmienić manetkę.

Jeżeli zmienisz tylne zębatki na kasetę, to nie widzę sensu ruszania korby. Przełożenie 48:11 pozwala jechać powyżej 50km/h.

 

Jeżeli obecny bagażnik waży w granicach 800g, to nie urwiesz więcej niż 200g. Kwestia jeszcze ile kg ładujesz, przy ładunku w okolicach 20kg kilkaset g niewiele zmieni.

 

Hamulcowym też jest przednia piasta. która jest ciężka i ma spore opory. Tylko pozbywając się błotników, dynama w piaście i innych akcesoriów pozbywamy się zalet trekkinga. Być może to nie jest typ roweru dla ciebie i lepszy byłby cross z bagażnikiem, czy nawet szosówka z sakwami. Warto przemyśleć zanim koszty przeróbki przekroczą wartość roweru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...