GrOcALs Napisano 27 Czerwca 2015 Napisano 27 Czerwca 2015 Witajcie, Poradźcie proszę jak mogę rozbudować Gianta Expression aby móc jeździć szybciej. Przesiadłem się z kolarzówki i świat mi zwolnił.
Cruiser Napisano 28 Czerwca 2015 Napisano 28 Czerwca 2015 Opony możesz zmienić z mniejszymi oporami toczenia , serwis piast też jest ważny by chodziły jak należy idąc dalej trzeba zmieniać już przerzutki z np większą ilością przełożeń itp
zekker Napisano 29 Czerwca 2015 Napisano 29 Czerwca 2015 idąc dalej trzeba zmieniać już przerzutki z np większą ilością przełożeń itp Bo ilość przełożeń sprawi, że jeździsz szybciej Autorze opisz dokładniej w czym rzecz, bo jeżeli chodzi o średnie prędkości, to za wiele nie zdziałasz. Po prostu to inny typ roweru, który nigdy nie będzie tak szybko i lekko łykał kilometrów na asfalcie co szosa.
GrOcALs Napisano 29 Czerwca 2015 Autor Napisano 29 Czerwca 2015 Chodzi mi o to aby rower był trochę lżejszy - usunąłem błotniki , myślę nad zmianą siodełka na takie bez amora - przez co będzie szybszy . Druga kwestia jest bardziej komfortowa jazda - myślałem nad oponami cienszymi oraz o myślałem nas wymiana korby i kasety na 11-28 tylko nie wiem czy jest to możliwe i czy coś da oprócz uszczuplenia portfela Są jakies mocne ale lekkie bagażniki ? Bo muszę miec jak wozić sakwy .
zekker Napisano 29 Czerwca 2015 Napisano 29 Czerwca 2015 Jeżeli opis na stronie Giant-a się zgadza, to masz wolnobieg nie kasetę i będziesz musiał zmienić koło. Przy zmianie ilości zębatek trzeba też zmienić manetkę. Jeżeli zmienisz tylne zębatki na kasetę, to nie widzę sensu ruszania korby. Przełożenie 48:11 pozwala jechać powyżej 50km/h. Jeżeli obecny bagażnik waży w granicach 800g, to nie urwiesz więcej niż 200g. Kwestia jeszcze ile kg ładujesz, przy ładunku w okolicach 20kg kilkaset g niewiele zmieni. Hamulcowym też jest przednia piasta. która jest ciężka i ma spore opory. Tylko pozbywając się błotników, dynama w piaście i innych akcesoriów pozbywamy się zalet trekkinga. Być może to nie jest typ roweru dla ciebie i lepszy byłby cross z bagażnikiem, czy nawet szosówka z sakwami. Warto przemyśleć zanim koszty przeróbki przekroczą wartość roweru.
GrOcALs Napisano 29 Czerwca 2015 Autor Napisano 29 Czerwca 2015 Zekker dzięki za odpowiedź - proszę teraz o radę jakie koło pod kasetę kupić cena/jakość oraz jaką kasetę ?
zekker Napisano 1 Lipca 2015 Napisano 1 Lipca 2015 Nie czuję się ekspertem od kół i kaset. Najlepiej przejrzeć dział o kołach i napędzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.