Skocz do zawartości
  • 0

Pytanie o regulacje przerzutek


Gość Grzesiek

Pytanie

Gość Grzesiek
Napisano

Zakupiłem wczoraj rower ale szanse trochę pojeździć miałem dopiero dzis i się okazało ze na środkowym przełożeniu z przodu mogę używać tylko 5 najmniejszych zębatkę z tyłu gdyż założenie łańcucha na większą zębatkę z tyłu powoduje iż lancuch ociera o "prowadnice" przedniej przerzutka. Zarówno na największej jak i najmniejszej zębatce z przodu problem nie występuje. Z kolei z tyłu przerzutka w górę zmienia płynnie wszystkie przełożenia natomiast w dół wszystkie poza 5 zębatka. Aby na niej umieścić lancuch trzeba zrzucić 2 zębatki w dół i jedna w górę. Przerzutka przód to shimano slx tył xt manetki slx Proszę o radę jak to wyregulowac

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Grzesiek
Napisano

Wszedłem na przytoczone linki ale nie widzę tam poruszonego konkretnie mojego problemu -  Duża i mała zębatka z przodu ok a na środkowej tylko skrajna połowa dostępnych przełożeń z tyłu bo inaczej haczy, oraz nie zrzucanie z tylko jednej zębatki tylniej i to środkowej.  ( Jeśli jednak padają tam odpowiedzi to proszę o wyrozumiałość gdyż jestem po chirurgicznym usunięciu ósemki i na silnych lekach przeciwbólowych). Na moje oko problemem jest zbyt naciągnięta linka przerzutki przedniej (a przy manetce nie ma miejsca by popuścić) więc regulacje trzeba by zaczynać "od zera".  Z tyłu też by należało poluzować linkę ?? czemu problem wystąpił tylko na jednej zębatce i to w środku ?? 

 

Pozwolę sobie jeszcze poruszyć sprawę hamulców. Posiadam SHIMANO SLX M675 Hydraulika i problemem jest w ogóle zatrzymać rower jadąc z góry...  W sklepie usłyszałem że muszą się dotrzeć i będzie lepiej i uwierzyłem gdyż nie miałem do tej pory do czynienia z hamulacami hydraulicznymi, ale wczoraj dziewczyna przywiozła swój nowy rower z Shimano BR-396 Hydraulika i tamte to niebo a ziemia w porównaniu z moimi SLX...  I jedne i drugie są nowe więc nie dotarte ale jej leciutko naciskam klamkę i koła nie ruszy a u siebie muszę cisnąć z całej siły a rower ledwo hamuje... Rozumiem że mam "fabrycznie zapowietrzone hamulce ??

Poprawcie mnie jeśli się mylę ale zamiast robić to wszystko samemu (a spuszczałem już powietrze z amortyzatora raidona bo z blokadą czy bez nie było różnicy w jeździe) to mam prawo od sprzedawcy domagać się wyregulowania tego wszystkiego za darmo??

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...