piti37 Napisano 26 Czerwca 2015 Napisano 26 Czerwca 2015 Witam wszystkich : ) przymierzam sie do kupna roweru z prawdziwego zdarzenia. Jestem kompletnie zielony w tym temacie wiem jak odróżnić górala od szosowki i co to są hamulce tarczowe ^^ na tym moja znajomość się konczy. Po przeczytaniu kilkunastu tematów doszedłem do wniosku ze najlepszym rozwiązaniem do moich potrzeb bedzie rower crossowy na sredniej grubości oponach jesli mozna je tak nazwac ; D jako amator i kompletny laik chciałbym kupić coś w miare taniego najlepiej do 1000zl i tu pojawia sie pytanie czy da radę kupić rower w tym przedziale cenowym który nie rozleci sie po miesiącu? Rower może być jak najbardziej używany i w sumie nawet taki bym wolał wyczytałem też że lepiej kupić rower bez amortyzatora bo w tym przedziale cenowym i tak nie dostanę nic godnego uwagi . będę nim jeździć głównie po mieście czasami dłuższy wypad poza miasto ale po utwardzonych drogach . dodam ze bylem dzis w sklepie rowerowym i dowiedzialem sie ze uzywany rower crossowy dla amatora po wszystkich rabatach i znajomosci to 1500zl bo tańszy to szrot z supermarketów. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam : )
weland Napisano 26 Czerwca 2015 Napisano 26 Czerwca 2015 jeżeli chodzi o nowy rower to masz rację - nie da się kupić NIC sensownego w tej cenie. Jeżeli chodzi o używane to już jak najbardziej Ze swojej strony mogę Ci spokojnie polecić jazdę bez amortyzatora - do jazdy po mieście i utwardzonych, leśnych drogach jest on zbyteczny. Niestety ciężko kupić taki model (chyba, że ktoś sprzedaje jakiś używany makrokesz). aha i zmień temat, bo zaraz zostanie on zamknięty