Rero Napisano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2015 Witam Wczoraj odebrałem przesyłkę w której miałam napęd, opony, linki i ramę. Wszystko jest w nowym stanie, lecz rama jest uszkodzona. Rura pod siodłowa jest zgięta i jest z niej zdarty lakier w pewnej części. Opakowanie nie wygląda na takie by mogło być to zrobione przez kuriera. W rurę był włożony specjalny "kapselek" więc mało było by to prawdopodobne by stało się to w trakcie transportu. Wczoraj dzwoniłem do sklepu, miałem podesłać zdjęcia. Od wczoraj żadnego odzewu. Myślicie że warto wybrać się osobiście? Miał ktoś problem u Nich z reklamacją? Pozdrawiam, i przesyłam kilka zdjęć, Dariusz http://zapodaj.net/6339e819c0542.jpg.html>11638112_877134945694962_1651579352_n.jpg</a> http://zapodaj.net/7bd0666210438.jpg.html>11651355_877134899028300_1138784913_n.jpg</a> http://zapodaj.net/ce32be9ac918d.jpg.html>11652011_877134932361630_1407356464_n.jpg</a> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmisiek9612 Napisano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2015 ładne jajo się zrobiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ezios Napisano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2015 A protokół szkody zrobiony. Jeżeli nie to sklep może się wypiąć. Ja na Twoim miejscu zadzwoniłbym do kuriera dał na dobre piwo i spisał protokół z datą i godziną odbioru tego dnia którego odbierałeś paczkę. Jeżeli odrzucą reklamację to się nauczysz sprawdzać zawartość paczek na następne razy. I lepiej skorzystać z rękojmi niż gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rero Napisano 25 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2015 Dzięki za odpowiedzi, gadałem z kurierem Poczty Polskiej, mam iść na oddział poczty porozmawiać, zobaczymy. W przyszłym tygodniu pewnie wybiorę się osobiście do sklepu, jeszcze wyślę kilka maili, zobaczymy. Bo moim zdaniem ewidentnie jest to wina sklepu. W najgorszym przypadku pozostają kombinerki :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djjaca Napisano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2015 Nie czekaj tylko idź zaraz do sklepu. Nie masz jeszcze protokolu od kuriera i nie wiadomo czy będziesz go miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2015 Kupując ramę w tym sklepie nie można jej nawet zajerestrować na velo.pl bo ich sklepu tam niema do wybrania ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rero Napisano 25 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2015 Do sklepu mam około 50km, więc nie jest tak hop siup iść do sklepu A tak na patencie próbował ktoś tak odginać? Przywrócić pierwotną postać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2015 Kupiłeś nową ramę i chcesz ją naprawiać/odginać? Porąbało Cie chyba, jak zaczniesz z nią coś kombinować to zapomnij o gwarancji. Myślę, że spisanie teraz protokołu nic Ci nie da. Właściciel sklepu na 100% przegląda to forum i będzie widział, że taki protokół jest lewy. Popraw nazwę tematu bo kupiłeś pewnie ramę w sklepie z końcówką .com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rero Napisano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Wczoraj oddałem ramę do reklamacji, co będzie to zobaczymy. Prawdopodobnie wymiana Bez żadnych zaświadczeń z Poczty o uszkodzeniu przesyłki ani nic takiego, zwykła reklamacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rero Napisano 7 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2015 up Rama dziś, po 6 dniach roboczych do mnie przyszła, wymieniona na nową. Zabezpieczona 3 razy lepiej niż za pierwszym razem. Bez problemu poszła reklamacja.. A i tym razem w paczce dostałem kartę gwarancyjną, gdzie prędzej jej nie dostalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 7 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Lipca 2015 Takie rzeczy się nie zdarzają, zmyślasz - 6 dni? Bez fochów? Tylko polecać sklep. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porcelanowy Napisano 7 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2015 Powitoł Panowie, Polska się cywilizuje co byśmy nie mówili. KrajRaj to jeszcze nie jest ale sporo się zmieniło. Nie rozumiem tym bardziej klientów w takiej sytuacji. Czemu ktoś chce kombinować, samemu nowa ramę kombinerkami naprawiać, lipne protokoły z PP pisać (dobry dobre, gratuluję pomysłu) miast do sprzedawcy podbić. Cwaniak wychowuje cwaniaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rero Napisano 11 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 Sklep nic nie "fochał" się, normalnie to rozpatrzyli. Choć moim zdaniem trochę natrętny byłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bugmenot1 Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Jeżeli odrzucą reklamację to się nauczysz sprawdzać zawartość paczek na następne razy. Żaden pracownik żadnej firmy kurierskiej nie ma obowiązku czekać i podziwiać, jak ktoś rozpakowuje dostarczoną właśnie paczkę. Ocenie podlega jedynie zewnętrzny stan opakowania paczki. Twierdzenie każdego sklepu internetowego, że konieczne jest sprawdzenie zawartości paczki przy kurierze, nie ma żadnego umocowania prawnego, bo żaden kurier nie ma obowiązku czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ezios Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Regulamin DHL. "Paragraf 13 3. Przed pokwitowaniem doręczenia przesyłki i uiszczeniem wynikających z niego opłat Odbiorca nie może dokonać otwarcia przesyłki. Paragraf 14 1. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub ubytku doręczanej przesyłki, Kurier doręczający przesyłkę niezwłocznie sporządza protokół szkodowy. 2. Sporządzenia protokołu szkodowego może zażądać także Odbiorca, jeśli stwierdzi, że przesyłka jest naruszona. Protokół sporządza się w obecności przedstawiciela DHL Express. Protokół podpisują Odbiorca i przedstawiciel DHL Express. Jednak ma 'obowiązek', oczywiście wszystko w zdrowych granicach, na pewno nie będzie czekać długo bo nikt im za to nie dopłaca. Wystarczy zaproponować szklankę wody i jest chwila na sprawdzenie paczki. Jeżeli odbiorca wykaże się kulturą to powinien mieć ją odwzajemnioną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bugmenot1 Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Ww. uszkodzenia lub ubytki przesyłki dotyczą tylko i wyłącznie stanu opakowania paczki. Jeśli opakowanie (przykładowo karton) jest tylko nieco obdrapane lub poobijane - stan taki nie jest uznawany za "stwierdzenie uszkodzenia lub ubytku doręczanej przesyłki". Pkt 2 - spoko, ale odbiorca nie może zmusić kuriera do czekania, aż otworzy i sprawdzi zawartość paczki. Poza tym mowa tu o DHL - oni trzymają jednak jakiś poziom. Natomiast coraz częściej paczki jeżdżą z kexem albo inną siódemką, gdzie ubłocone, poobijane i zagubione paczki to chleb powszedni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terrago Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Do 10 dni możesz oddać towar zamówiony przez internet bez podania przyczyny (być może teraz jest to 14 dni). Więc reklamacja niejako MUSIALA zostać rozpatrzona pozytywnie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ezios Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Gdyby sklep chciał to by mogli stwierdzić że towar uszkodził kupujący. Dopytałem konkretniej i w dhl kurier od przywitania się z klientem ma 15 minut na obsługę. Jest to napisane w regulaminie na liście przewozowym. W innych firmach nie wiem jak to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 23 Lipca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 od przywitania się z klientem ma 15 minut na obsługę. Ale nie ma obowiązku zgody na rozpakowanie paczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bugmenot1 Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Do 10 dni możesz oddać towar zamówiony przez internet bez podania przyczyny (być może teraz jest to 14 dni). Więc reklamacja niejako MUSIALA zostać rozpatrzona pozytywnie ;-) Całkowita bzdura. Towar można oddać jedynie, jeśli jest nierozpakowany z oryginalnego opakowania i w stanie nienaruszonym. Jeśli stwierdzą, że rama jest uszkodzona - nie mają obowiązku przyjąć "zwrotu". Poza tym roszczenia gwarancyjne, a zrezygnowanie z umowy kupna-sprzedaży, zawartej przez ineternet to dwie odmienne sprawy. P&p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietia79 Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Całkowita bzdura. Towar można oddać jedynie, jeśli jest nierozpakowany z oryginalnego opakowania i w stanie nienaruszonym. Jeśli stwierdzą, że rama jest uszkodzona - nie mają obowiązku przyjąć "zwrotu". Piszesz "całkowita bzdura" do kogoś, a sam piszesz właśnie całkowitą bzdurę. Mylisz się. Warunki o "nierozpakowaniu" dotyczą tylko ściśle określonej kategorii produktów i jest to wyjątek od ogólnej zasady. Wprowadzasz ludzi w błąd (choć z dużą pewnością siebie . Czytałeś ustawę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ezios Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Ale nie ma obowiązku zgody na rozpakowanie paczki. Nie bardzo rozumiem o czym piszesz? Najpierw trzeba zapłacić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bugmenot1 Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Piszesz "całkowita bzdura" do kogoś, a sam piszesz właśnie całkowitą bzdurę. Mylisz się. Warunki o "nierozpakowaniu" dotyczą tylko ściśle określonej kategorii produktów i jest to wyjątek od ogólnej zasady. Wprowadzasz ludzi w błąd (choć z dużą pewnością siebie . Czytałeś ustawę? Bzdury piszesz. Jeśli sprzedano rozwaloną ramę - nie mają obowiązku przyjąć jej jako zwrot. Mogą stwierdzić, że kupujący ją uszkodził. Kupujący nie udowodni. Kropka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietia79 Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Napisałeś w odpowiedzi do terrago, że napisał "całkowitą bzdurę" oraz, że żeby zwrócić towar zakupiony na odległość musi być "nierozpakowany z oryginalnego opakowania i w stanie nienaruszonym". To są bzdury. Nie to co napisał terrago, czy ja. Pytam skąd Ci to przyszło do głowy, ktoś Ci tak powiedział, usłyszałeś, czy zwyczajnie wymyśliłeś. I czy czytałeś ustawę - która to reguluje. Co do samej ramy to sprawa zależy od wielu rzeczy - zresztą sprawa już jest przecież skutecznie rozwiązana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bugmenot1 Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Bzdury piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.