delicado Napisano 24 Czerwca 2015 Napisano 24 Czerwca 2015 po zakupie roweru - po około 2 tygodniach jazdy zaczęło mi bić tylne koło. pojechałem dzisiaj do serwisu rowerowego i chłopak powiedział, że to opona ma wybrzuszenie, a z kołem wszystko ok - sprawdził na takim swoim urządzeniu. teraz pytanie - jak uważacie - czy w ramach gwarancji powinienem żądać wymiany opony na nową?? i czy to w ogóle przejdzie? wydaje mi się, że spotkam się z argumentem, że to pewnie kwestia jej użytkowania przeze mnie. co prawda trochę nią w pojeździłem w terenie, ale przecież te opony są do tego stworzone opona taka http://rowertour.com/schwalbe-rapid-rob-kevlarguard-sbc-27-5x2-25-opona-drutowa.html na rowerze kellys spider 50 pozdrawiam
tobo Napisano 24 Czerwca 2015 Napisano 24 Czerwca 2015 Cokolwiek Ci powiedzą: opona nie będzie bić od jazdy. To co masz to wada materiałowa i opona powinna zostać wymieniona. Zdecydowanym powodem do wymiany jest bicie w pionie, które jest wyczuwalne w czasie jazdy.
delicado Napisano 25 Czerwca 2015 Autor Napisano 25 Czerwca 2015 na zdjęciu nie będzie tego widać, dzięki bardzo za info. będę się starał wymienić oponę w ramach gwarancji, bo bicie jest w pionie. pozdrawiam
delicado Napisano 30 Czerwca 2015 Autor Napisano 30 Czerwca 2015 temat wygląda tak - kupiłem rower w go-sporcie (dobra cena). no i tyle, teraz, żeby w ramach gwarancji zmienić tą gumę, to potrwałoby to prawie miesiąc, bo kolo całe musiałoby pojechać i dostać ekspertyzę, (conajmniej 2 tygodnie) potem odpowiedź i eweentualna zgoda na naprawę, zwrot koła. razem pewnie z miesiąc. skutecznie zostałem zniechęcony do tego, wizja miesiąca bez roweru nie była ciekawa. kupiłem oponę na necie i czekam na jej przyjazd. jedno co wiem - to dokonywanie drobnych napraw gwarancyjnych w sezonie skutecznie do nich zniechęca... najfajniejsci byli sprzedawcy, którzy aby pozbyć się problemu - nie widzieli żadnego bicia. pokazałem - zobaczyli i rozłożyli ręce bo terminu rozpatrzenia gwarancji nie skrócą...
Mod Team michuuu Napisano 30 Czerwca 2015 Mod Team Napisano 30 Czerwca 2015 skutecznie zostałem zniechęcony do tego, wizja miesiąca bez roweru nie była ciekawa. kupiłem oponę na necie i czekam na jej przyjazd. jedno co wiem - to dokonywanie drobnych napraw gwarancyjnych w sezonie skutecznie do nich zniechęca... To jest sposób na klienta, niestety. Szczególnie w sezonie miesiąc bez roweru. No i sprawę załatwili, głowa spokojna bo klient się poddał.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.