michi62 Napisano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2015 Witam, od pewnego czasu szperam na allegro w poszukiwaniu pierwszej szosy w moim życiu Jako, że nie jestem bardzo obeznany w temacie, a znalazłem kilka typów, chciałbym żebyście doradzili, który z nich ewentualnie wybrać. Wiem, że linków jest sporo, lecz proszę o wyrozumiałość :3 1. http://allegro.pl/ridley-triton-alu-karbon-campagnolo-mirage-bdb-i5457331013.html#tabsAnchor 2. http://allegro.pl/trek-alpha-1-5-i5473494173.html 3. http://allegro.pl/corratec-dolomiti-tiagra-do-50km-transport-gratis-i5471570744.html#tabsAnchor 4. http://allegro.pl/specialized-allez-pro-i5457966662.html 5. http://allegro.pl/rower-szosowy-moser-i5463654550.html 6. http://allegro.pl/cube-streamer-58-nowa-rama-i5439633627.html#tabsAnchor (nie jestem pewien czy rama nie będzie za duża na moje 181-182cm wzrostu) Tak jak mówię, nie znam się dokładnie na całym osprzęcie, jedynie tyle co wyczytałem w internecie, a i tu zdania są często podzielone. Z góry dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seeichi Napisano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2015 W tej cenie nie opłaca się pchać w używki, radził bym celować w Tribana 500 / 520 z Decathlonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2015 widzialem wczoraj tego Tribana 520. kawal swietnej szosowki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michi62 Napisano 22 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2015 A gdyby jednak posilić się o opinię tych używek? Triban 520 kosztuje 200-300zł więcej, nie mam skąd dołożyć obecnie, a chciałbym z racji wolnego w wakacje trochę pojeździć Zawsze z upływem czasu, gdy przybędzie trochę gotówki, można powymieniać niektóre rzeczy na nowe, lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...