Cricket Napisano 22 Czerwca 2015 Napisano 22 Czerwca 2015 Mam spore służy w xcr. Czy wymiana ślizgów je usunie? Znalazłem nowe za 20zł-1szt i nie wiem czy warto inwestować. Jak sprawdzić czy to nie wina goleni? Cytuj
ACTIVIA Napisano 22 Czerwca 2015 Napisano 22 Czerwca 2015 Najpierw rozbierz amorek i zobacz czy rdza już nie osiadła na rury golenie Cytuj
TheGie Napisano 22 Czerwca 2015 Napisano 22 Czerwca 2015 Zrób zdjęcie swojego xcr'a, z wyraźnym wskazaniem na golenie. Cytuj
Mod Team sznib Napisano 22 Czerwca 2015 Mod Team Napisano 22 Czerwca 2015 Znalazłem nowe za 20zł-1szt Tja, a koszt wymiany w serwisie ~ 150pln. Cytuj
Cricket Napisano 22 Czerwca 2015 Autor Napisano 22 Czerwca 2015 Zdjęcia wrzucę pod koniec tygodnia jak będę miał chwilę czasu żeby go rozebrać. Nie stawiam na rdze bo serwisowalem go parę razy od nowości. Od końca ubiegłego sezonu jest zalany olejem, a nie było wtedy oznak korozji. Cytuj
ACTIVIA Napisano 22 Czerwca 2015 Napisano 22 Czerwca 2015 Zalany olejem??? Z dołu na śrubach ci nie wycieka?? Cytuj
Cricket Napisano 22 Czerwca 2015 Autor Napisano 22 Czerwca 2015 Uszczelnione taśma teflonowa i uszczelkami. Cytuj
ACTIVIA Napisano 22 Czerwca 2015 Napisano 22 Czerwca 2015 (edytowane) XCRA nie ma sensu zalewać gdyż to i tak Ci nic nie da a na dodatek możesz sobie kartridż zepsuć z powodu dostania się oleju do środka i nie będzie ci się uginal. Ślizgi opłaca się wymienić gdyż w mojej praktyce na 90% usuwa luzy. A co do wymiany to myślę że spokojnie sobie dasz radę samemu to zrobić Edytowane 22 Czerwca 2015 przez ACTIVIA Cytuj
Cricket Napisano 23 Czerwca 2015 Autor Napisano 23 Czerwca 2015 W takim razie zamowie te slizgi. Po wymianie napiszę, czy była jakaś poprawa. Co do zalewania olejem to amortyzator jest trochę bardziej czuły ale na pewno zamienię z powrotem na smar. Nie jest to warte ciągłego stresu o wyciek, a po za tym nie mogłem go odwracać do góry kołami, bo jednego miejsca nie mogłem uszczelnić. Olej uciekał powoli pancerzem od blokady i wyciekal przez manetkę. Jakiś smar jest szczególnie polecany do tego celu? Wcześniej używałem łt43 ale smary drogie nie są więc mogę kupić jakiś dededykowany. Dzięki za pomoc, Pozdrawiam Cytuj
TheGie Napisano 23 Czerwca 2015 Napisano 23 Czerwca 2015 (edytowane) Proszę : Mam szybkie pytanko co do konserwacji xcr'a. Jak oczyściciłem amortyzator z starego smaru i brudu (również wewnątrz dolnej lagi nr1 z zdjęcia) to : 1. czy powinienem bardzo obwicie nasmarować wnętrze górnej lagi nr.4 z zdjęcia - tam gdzie jest sprężyna i elastomer ? 2. czy powinienem nasmarować w okół kartridż nr.3 i nr.2 z zdjęcia - pamiętając że kartridż jest nierozbieralny ? 3. czy powinienem umieścić smar do środka w dolne lagi nr.1 z zdjęcia? - jeśli tak to jak dużo ? Edytowane 23 Czerwca 2015 przez TheGie Cytuj
ACTIVIA Napisano 23 Czerwca 2015 Napisano 23 Czerwca 2015 Mam specjalny smar do amorków. Dam ci próbkę gratis co spokojnie ci wystarczy na przesmarowanie amorka. Co do smarowania to go nie żałuj Cytuj
TheGie Napisano 25 Czerwca 2015 Napisano 25 Czerwca 2015 A czy podpowiecie mi odnośnie " 3. czy powinienem umieścić smar do środka w dolne lagi nr.1 z zdjęcia? - jeśli tak to jak dużo ?" Czy przez połączeniem górnych lag i dolnych, czy do środka dolnych na ścianki wewnątrz umieszczacie smar ?? Cytuj
Cricket Napisano 19 Lipca 2015 Autor Napisano 19 Lipca 2015 Slizgi wymienione i luz został prawie całkowicie skasowany. Teraz jest on ledwo zauważalny, myślę, że w nowym też taki jest . Dzięki za pomoc Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.