Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam spore służy w xcr. Czy wymiana ślizgów je usunie? Znalazłem nowe za 20zł-1szt i nie wiem czy warto inwestować. Jak sprawdzić czy to nie wina goleni?

Napisano

Zdjęcia wrzucę pod koniec tygodnia jak będę miał chwilę czasu żeby go rozebrać. Nie stawiam na rdze bo serwisowalem go parę razy od nowości. Od końca ubiegłego sezonu jest zalany olejem, a nie było wtedy oznak korozji.

Napisano (edytowane)

XCRA nie ma sensu zalewać gdyż to i tak Ci nic nie da a na dodatek możesz sobie kartridż zepsuć z powodu dostania się oleju do środka i nie będzie ci się uginal. Ślizgi opłaca się wymienić gdyż w mojej praktyce na 90% usuwa luzy. A co do wymiany to myślę że spokojnie sobie dasz radę samemu to zrobić

Edytowane przez ACTIVIA
Napisano

W takim razie zamowie te slizgi. Po wymianie napiszę, czy była jakaś poprawa.

Co do zalewania olejem to amortyzator jest trochę bardziej czuły ale na pewno zamienię z powrotem na smar. Nie jest to warte ciągłego stresu o wyciek, a po za tym nie mogłem go odwracać do góry kołami, bo jednego miejsca nie mogłem uszczelnić. Olej uciekał powoli pancerzem od blokady i wyciekal przez manetkę. Jakiś smar jest szczególnie polecany do tego celu? Wcześniej używałem łt43 ale smary drogie nie są więc mogę kupić jakiś dededykowany.

Dzięki za pomoc,

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Proszę : 


Mam szybkie pytanko co do konserwacji xcr'a. Jak oczyściciłem amortyzator z starego smaru i brudu (również wewnątrz dolnej lagi nr1 z zdjęcia) to :

1. czy powinienem bardzo obwicie nasmarować wnętrze górnej lagi nr.4 z zdjęcia - tam gdzie jest sprężyna i elastomer ?

2. czy powinienem nasmarować w okół kartridż nr.3 i nr.2 z zdjęcia - pamiętając że kartridż jest nierozbieralny ?

3. czy powinienem umieścić smar do środka w dolne lagi nr.1 z zdjęcia? - jeśli tak to jak dużo ? 

4ed8135a102b0bf6med.jpg
 

Edytowane przez TheGie
Napisano

A czy podpowiecie mi odnośnie " 3. czy powinienem umieścić smar do środka w dolne lagi nr.1 z zdjęcia? - jeśli tak to jak dużo ?" 
Czy przez połączeniem górnych lag i dolnych, czy do środka dolnych na ścianki wewnątrz umieszczacie smar ??

  • 4 tygodnie później...
Napisano

Slizgi wymienione i luz został prawie całkowicie skasowany. Teraz jest on ledwo zauważalny, myślę, że w nowym też taki jest :). Dzięki za pomoc

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...