ReebokMan Napisano 4 Sierpnia 2006 Napisano 4 Sierpnia 2006 Witam, może to i głupi problem ale zawsze jest Mam problem z podniesiemiem kierownicy jest za nisko ale nie mam pojęcia jak ja podwyższyć. Na załączonym zdjęciu widać kierownice i mostek (sry za jakość). Są tam dwie srebrne śruby ale nie idzie ich ruszyć, podejrzewam że to one służą do podwyższenia. Prosze o pomoc.
Ecia Napisano 4 Sierpnia 2006 Napisano 4 Sierpnia 2006 Niestety - te śruby mocują mostek do rury sterowej widelca, ale nie możesz za ich pomocą wyregulować wysokości kiery. To jest rozwiązanie typu a-head: mostek jest nakładany na rurę sterową widelca. A z tego, co widzę, rura twojego widelca jest przycięta i nie da się już nawet włożyć kolejnej podkładki... Jedyne, co ci w tej sytuacji pozostaje, to kupić mostek o większym wznosie. Pozdrówko rozczarowujące ...
majstermod Napisano 4 Sierpnia 2006 Napisano 4 Sierpnia 2006 Jedyne, co ci w tej sytuacji pozostaje, to kupić mostek o większym wznosie. Ostatecznie można też zastosować kierownicę o głębszym gięciu. W sklepach można znaleźć kierownice o wznosie nawet 50mm.
ReebokMan Napisano 4 Sierpnia 2006 Autor Napisano 4 Sierpnia 2006 Szlakensen Nic szkoda, musze sobie jakoś poradzić. Dzięki za szybką odpowiedź, pozdrówko.
Helevorn Napisano 9 Sierpnia 2006 Napisano 9 Sierpnia 2006 Nad tymi srubami jest jeszcze trzecia sruba (zalozona jest na niej zaslepka). Kiedy wszystkie sruby odkrecisz to uda sie troche podniesc kierownice...
twardy Napisano 9 Sierpnia 2006 Napisano 9 Sierpnia 2006 Helevorn ta trzecia srubka sluzy do likwidacji luzow na sterach jezeli bedziesz odkrecal wszystkie srubki i podnosil kierownice moze sie to skonczyc jakims wypadkiem. W tym systemie wysokosc kierownicy tak jak pisala Ecia i majstermod odbywa sie poprzez zmiane mostka o innym kacie lub kierownicy. pozdro
Jack Danniels Napisano 9 Sierpnia 2006 Napisano 9 Sierpnia 2006 Jakieś 5 mm to jeszcze można podnieść bez większej tragedii, tylko trzeba jeszcze podkładkę podłożyć pod mostek. W każdym razie górna śruba (z tych dwóch poziomych) musi się zaciskać jeszcze na rurze sterowej a nie w powietrzu. Jakimś wyjściem będzie też kupno nowego widelca z długą, nie przyciętą rurą Pozdrawiam Jacunio
Helevorn Napisano 9 Sierpnia 2006 Napisano 9 Sierpnia 2006 Helevorn ta trzecia srubka sluzy do likwidacji luzow na sterach jezeli bedziesz odkrecal wszystkie srubki i podnosil kierownice moze sie to skonczyc jakims wypadkiem. W tym systemie wysokosc kierownicy tak jak pisala Ecia i majstermod odbywa sie poprzez zmiane mostka o innym kacie lub kierownicy. pozdro Dzieki za sprostowanie. Piszac poprzedniego posta chyba nie do konca jasno sformulowalem o co mi chodzi. Piszac "troche" mialem wlasnie na mysli to, ze jak autor tematu poeksperymentuje troche ze srubkami to zobaczy, ze kierownicy po prostu nie podwyzszy nie tworzac zarazem szpary miedzy mostkiem a podkladka (o czym napisal Jack Danniels). W kazdym razie przepraszam za mozliwosc wprowadzenia w blad.
twardy Napisano 9 Sierpnia 2006 Napisano 9 Sierpnia 2006 Jakims rozwiazaniem tez moze byc mostek z plynna regulacja kata ewentualnie zmiana dlugosci mostka tez daje duza poprawe pozycji, trzeba troche pokombinowac pozdro
uchmanek Napisano 17 Sierpnia 2006 Napisano 17 Sierpnia 2006 kup speedliftera, bedziesz mogl podniesc ile chcesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.