Skocz do zawartości

[rower] jaki najlepszy do 500- 700 zł

Agnieszka22

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie

Potrzebuję kupić rower w granicach 500-700 złotych. 

Taki, w którym mogę spokojnie zamontować siedzonko dla małego dziecka (18 miesięcy) żeby móc zamontować sakwy z tyłu i razem z nim podróżować, zarówno w krótkie trasy jak i dłuższe.

Którym będę poruszała się zarówno po asfalcie jak i po puszczy i lesie. 

Taki który będzie przypominał wyglądem miejski, ale miał parametry górskiego   ;)

wybaczcie za opis, ale jestem totalnym laikiem  tej sprawie, liczę na Waszą pomoc ;)

pozdrawiam 

Napisano
  W dniu 18.06.2015 o 22:30, Agnieszka22 napisał:

Taki który będzie przypominał wyglądem miejski, ale miał parametry górskiego   ;)

Kiedyś była taka reklama    .... takie rzeczy tylko w Erze .....     

Ale Ery już nima :)

Napisano

tak, jak alagor napisał - trekking.

Z tym, że jest jeszcze jeden szczegół - możesz mieć problem z montażem sakw i fotelika jednocześnie. U mnie np. da się albo jedno albo drugie (fotelik hamax, sakwy kross pannier bag). Chyba, że fotelik chcesz montować z przodu (co moim zdaniem nie jest najlepszym rozwiązaniem).

Napisano

W dniu 19.06.2015 o 07:46, alagor96 napisał:
Proponuję trekinga, w tej cenie tylko używanego, trzeba będzie dobrać ramę, więc podaj wzrost, a najlepiej długość nogi.

mam 167 cm wzrostu, ale długość nogi to muszę sobie zmierzyć ;) 

Weland, myślałam raczej o foteliku z przodu 

Napisano

W dniu 21.06.2015 o 10:44, Agnieszka22 napisał:
myślałam raczej o foteliku z przodu

poczytaj wszystkie za i przeciw takiemu rozwiązaniu. Ja osobiście jestem przeciwnikiem wożenia dziecka z przodu zwłaszcza jeżeli jeździsz po lesie. Latem i wiosną jest naprawdę dużo robactwa, które w przypadku takiego rozwiązania lądują na dziecku.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies