KUSY1 Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 Cześć, jeżdżę na rowerach górskich od roku. Nigdy nie miałem nigdy problemów zdrowotnych (mam 15 lat). Niestety od jakiegoś czasu zauważyłem, że lekko strzyka mi w kolanie. Nie wydaje to żadnego dźwięku, ale czuję to podczas dużego wysiłku. Na BikeMaratonie jestem blisko przeskoczenia do 3 sektora, także na kolana może działać już spora siła. Jem dość mało mięsa i myślę, że to z tego się wzięło. Czytałem trochę na internecie i uznałem, że najlepiej będzie jak pojadę do ortopedy i zacznę jeść żelatynę. Może znacie jakąś dobrą markę. Nie ma mowy, żebym jadł świńskie nóżki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
weland Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 Zanim zaczniesz cokolwiek jeść, to może jednak odwiedź najpierw lekarza internet nie jest najlepszym źródłem informacji o chorobach i o ich leczeniu. Mnie też (mniej więcej w Twoim wieku) zaczeło coś "strzykać w kolanie". Nie napiszę Ci dokładnie jak lekarz nazwał tą dolegliwość (po prostu nie pamiętam) ale w każdym razie powiedział, że moża to leczyć jedynie operacyjnie. Na operację oczywiście się nie udałem, ale jak zmieniłem dietę i znacznie zwiększyłem aktywność fizyczną to przeszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KUSY1 Napisano 17 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Żelatyna jest naturalna i dobrze działa na stawy, a aktywności fizycznej mam aż nadto . Co do operacji, to wątpię, żeby moje chrupanie było tak groźne. Martwię się tylko, czy się nie rozwinie. Zamierzam jutro pojechać do lekarza rodzinnego. Może on coś będzie wiedział. Prawdopodobnie przestawiło mi się coś stawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...