Skocz do zawartości

[Rower] Do 1200 zł.

bart1500

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Od jakiegoś czasu planuje kupić rower. Od kilku dni przeglądam forum i doszedłem do wniosku, że w tym budżecie lepszy będzie używany. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie. Bo z nowych to chyba tylko Kands Maestro. Ale tu musiałbym dopłacić 200zł.. Jestem kompletnym laikiem.

Mam 185cm wzrostu i 90kg.

Aaaa! Najważniejsze. Nie wiem w ogóle jaki wybrać. Czy cross czy mtb. Miałby służyć do jazdy w 90% do jazdy po ścieżkach, kostce brukowej i szosie.10 % to droga polna.

Napisano

Tylko cross, a z nowych też można kupić w tej cenie np Spartacus Cross 3.0. Najważniejsze, żeby miał napęd 3x8. rynek używanych crossów jest dość ograniczony niestety...

Napisano

Może mieć i więcej, ale to jest takie minimum przyzwoitości, bo już jest oparty o kasetę zębatek. Napędy 3x7 i mniej mają wolnobiegi, a to jest przestarzałe, nieżywotne i słabe rozwiązanie - piasta jest zbudowana zupełnie inaczej.

Do tego kaseta ma najmniejszą zębatkę 11T, a wolnobieg 14T, więc z kasetą pojedziesz szybciej :thumbsup:

Napisano

Boję się jako laik zlinczowania przez resztę :D.

Hmm. Zakupu dokonam przez internet..

Boję się jako laik zlinczowania przez resztę :D.

Hmm. Zakupu dokonam przez internet..

Napisano

To żaden wstyd nie wiedzieć.

Lazaro Integral, Kands Maestro i Spartacus Cross to rowery tego samego producenta i każdy, który ma więcej niż 7 biegów z tyłu się opłaci za swoją cenę. Kup takiego na jakiego Cie stać po prostu, ale dołożyć zawsze warto - jeśli masz :thumbsup:

Napisano

Dla każdego roweru znajdziesz inny droższy o stówę ...

Dla każdego roweru znajdziesz inny droższy o stówę ... :)

Dla każdego roweru znajdziesz inny droższy o stówę ... :D

Napisano

1200. Tak sobie postanowiłem. Będę jeździł nim do pracy, wiec w razie kradzieży nie będzie tak szkoda.

Żadnego z tych rowerów nie ma chyba na allegro. Albo jakieś dziwne specyfikację. Albo ja źle szukam.