kokos101 Napisano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 No więc tak, dawno nie jeździłem i ostatnio dość spontanicznie kupiłem Bulls'a Copperhead'a 3jke w którym jest RS Reba RL solo 100mm na koło 26. Jako, że nienawidzę zwykłej jazdy, a tylko DH i cross country chciałbym zmienić ten amorek na jakiś inny z większym skokiem. Ogólnie Reba w stanie idealnym i planuję go sprzedać i kupić coś 160mm+. Cena do 1500zł (no chyba, że będzie oferta "petarda" ) Czy w ogóle na tej ramie jest sens robić HT pod DH ? Od razu mówie, że na razie to nie będzie nic hardkorowego, bo muszę się przyzwyczaić, a na fulla takiego jakbym chciał na razie brak floty Ogólnie jest sens montować w takim rowerze amortyzator dwu półkowy ? Proszę o jakąś pomoc, bo nie jeździłem dobre 8+ albo więcej lat i jestem w sumie zielony w temacie. Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmisiek9612 Napisano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 To nie jest rower a w zasadzie rama projektowana do takiej jazdy a już na pewno nie do takiego skoku. Zepsujesz całą geometrię roweru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kokos101 Napisano 14 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 No tak też myślałem, nie mówie tu o na******u 50km/h po drzewach, niemniej jednak chyba czas zacząć szukać też i ramy. Pomimo tego jakie amorki polecacie w tej kwocie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...