Skocz do zawartości

[amortyzator przód] wymiana z reba rl sa 100mm na większy skok dh ht 1500zł+

Rekomendowane odpowiedzi

No więc tak, dawno nie jeździłem i ostatnio dość spontanicznie kupiłem Bulls'a Copperhead'a 3jke w którym jest RS Reba RL solo 100mm na koło 26. Jako, że nienawidzę zwykłej jazdy, a tylko DH i cross country chciałbym zmienić ten amorek na jakiś inny z większym skokiem. Ogólnie Reba w stanie idealnym i planuję go sprzedać i kupić coś 160mm+. Cena do 1500zł (no chyba, że będzie oferta "petarda" :D)

Czy w ogóle na tej ramie jest sens robić HT pod DH ? Od razu mówie, że na razie to nie będzie nic hardkorowego, bo muszę się przyzwyczaić, a na fulla takiego jakbym chciał na razie brak floty :D Ogólnie jest sens montować w takim rowerze amortyzator dwu półkowy ?

Proszę o jakąś pomoc, bo nie jeździłem dobre 8+ albo więcej lat i jestem w sumie zielony w temacie.

Pozdrawiam !

Reba to jest znakomity widelec do cross country właśnie. Jak zwykle rzucanie nazwami bez sensu.

A i DH można uprawiać na sztywniaku, ale dedykowanym do tego a nie jakimś rowerze XC z podmienionym bez ładu i składu widelcem. Oczywiście piszać DH mam na myśli wyjazd w góry, wjazd wyciągiem i napitalanie po trasie DH, a nie zjazd z okolicznego pagórka czy jakiejś hopki.

Ok to sprecyzuję. Potrzebuję widelca do hardtaila. Z tą jazdą nie zrozumieliście mnie, po prostu nie lubię jazdy fitnessowej, czy jak to się tam nazywa.

Przy okazji chciałem się dowiedzieć czy zmieniać ramę czy też nie, teraz wiem, że zmieniać - super.

Natomiast dalej nie wiem jaki widelec byłby w porządku.

Któryś z królów mógłby coś zaproponować ?

Po pierwsze 160mm w Ht to będzie już mega przegięcie. Kupujesz ramę w stylu Dartmoora Hornet lub Primal do tego wsadzasz tego typu sztuciec http://allegro.pl/amortyzator-rock-shox-revelation-rl-pushlock-140mm-i5435312186.htmli masz to co chcesz uzyskać. Wszystko kwestia kasy bo tanio nie będzie jak to zresztą nie dziwi w enduro.