KrzysztofM Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 Witajcie. Jakiś czas temu starty do blachy klocek zarysował mi tarcze tylnią. Chcę zakupić nową i zastanawiam się czy może warto kupić jakiś inny model? Nie znam się na tym kompletnie. Chciałbym wymienić tylko tarcze, bez potrzeby wymieniania innych elementów. Czy jest to możliwe? Co możecie zaproponować, z podobnej półki cenowej? P. S. Mój rower to Wheeler Eagle 40 2012. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 Jeździj dalej na tej samej tarczy i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzysztofM Napisano 13 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 (edytowane) Gdyby wszystko było ok to pewnie tak, ale strasznie mi skrzypi przy hamowaniu - co, raczej, nie wynika z zatłuszczenia klocków czy tarczy, bo te były wiele razy, bardzo dokładnie, czyszczone. Kolejny problem to, to że, nie hamuje tak jak hamowało po zakupie roweru. Cóż mam inne klocki, ale niby powinny one hamować lepiej, oleju bym musiał uzupełnić bo ciśnienie nie te ale nawet gdyby, to jescze nie to. Tarcza jest mocno zarysowana i moim zdaniem nadaje się do wymiany. Zostać przy oryginalnym modelu tarczy, czy może jednak znajdzie się coś lepszego? Ta tarcza robi się niebieska od hamowania, tak że, można od niej papierosa odpalić i to chyba nie zbyt dobrze. Edytowane 13 Czerwca 2015 przez KrzysztofM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 Ale co się stało od tej rysy? Złamała się ta tarcza czy pokrzywiła? Jeśli nie to nie tu leży przyczyna. Gdzie i jak użytkujesz te hamulce? Mi się udało przypalić tarczę tylko raz, po 5-kilometrowym zjeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...