Skocz do zawartości

[Tarcza] dla Shimano deore BR-M596

KrzysztofM

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Jakiś czas temu starty do blachy klocek zarysował mi tarcze tylnią.

Chcę zakupić nową i zastanawiam się czy może warto kupić jakiś inny model?

Nie znam się na tym kompletnie. Chciałbym wymienić tylko tarcze, bez potrzeby wymieniania innych elementów. Czy jest to możliwe? Co możecie zaproponować, z podobnej półki cenowej?

P. S. Mój rower to Wheeler Eagle 40 2012.

Gdyby wszystko było ok to pewnie tak, ale strasznie mi skrzypi przy hamowaniu - co, raczej, nie wynika z zatłuszczenia klocków czy tarczy, bo te były wiele razy, bardzo dokładnie, czyszczone.

Kolejny problem to, to że, nie hamuje tak jak hamowało po zakupie roweru. Cóż mam inne klocki, ale niby powinny one hamować lepiej, oleju bym musiał uzupełnić bo ciśnienie nie te ale nawet gdyby, to jescze nie to.

Tarcza jest mocno zarysowana i moim zdaniem nadaje się do wymiany.

Zostać przy oryginalnym modelu tarczy, czy może jednak znajdzie się coś lepszego?

Ta tarcza robi się niebieska od hamowania, tak że, można od niej papierosa odpalić i to chyba nie zbyt dobrze.

Edytowane przez KrzysztofM

Najczęściej nie ma jakiegoś hardkoru ale zdarza się że, cinsę po długich i bardzo stromych zjazdach, gdzie jak wciskam hamulec to musi hamować, w przeciwnym razie było by nieprzyjemnie.

Nie złamała się, krzywa chyba też nie jest (ale sprawdzę i napiszę jeszcze). Czyściłem ją 8/10 razy. Na końcu użyłem płynu do czyszczenia łańcucha, ten ma zmywać smar to chyba się nadaje do odtłuszczenia tarczy nie?

Czyli zarysowana tarcza nie ma wpływu na piszczenie czy mniej wydajne hamowanie?

Ta tarcza robi się niebieska od hamowania, tak że, można od niej papierosa odpalić i to chyba nie zbyt dobrze.