Skocz do zawartości

[Rower] Opinie o B'TWIN Rockrider 500S


Kam1997

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, dziś w Decathlonie zauważyłem dość ciekawy rower B'TWIN Rockirider 500S w niedużej cenie, chciałbym się dowiedzieć jakie są wasze opinie o tym rowerze jak i o samej firmie. Zastanawiam się również nad Kross Level A4, więc jakbyście podpowiedzieli który się bardziej opłaca to byłbym mega wdzięczny ;)

Napisano

Rockrider 500s ma amortyzowaną ramę , a level A4 sztywną. Może określ najpierw co dokładnie chcesz kupić i ile masz na to kasy i wtedy załóż temat w odpowiednim dziale. 

Ale zanim założysz to poczytaj trochę forum bo w podobnym przedziale cenowych w jaki oscylujesz czyli około 2 tyś ( przynajmniej tak sądzę :) ) jest mnóstwo założonych tematów.

Napisano

Ja bym nie kupił za takie pieniądze fulla, a już na pewno nie jednozawiasa ze słabym damperem na słabym osprzęcie.

 

Kolega rzucił hasło Kross Level A4. W tym kierunku bym szukał - hardtail. Za te pieniążki możesz dobrać sobie całkiem zgrabny rower bez zbednych dodatków.

Sorry, ale full kosztuje. Zwłaszcza nowy full.

 

Napisano

Chcesz kupić rower i nic w nim nie ruszać- kup levela.

Chcesz kupić i zmodyfikować z czasem większość rzeczy pod siebie- kup Rockridera, będziesz miał dobrą bazę.

 

Ja kupiłem 2 lata temu Hexagona x6, teraz z Hexagona została tylko rama i koła, zrobiłem całkiem porządny sprzęt nie rujnując odrazu portfela.

Napisano

Ta rama w RR to dobra baza do czego?

 

To już lepiej kupic dobra klasową ramkę używaną np z horstem albo jakimś autorskim rozwiązaniem (choćby idrive) i na niej budować.

Gość HydraulicznyCyborg
Napisano

To jest typowy tz marketowy bujak.

Mechaniczne tarcze to wg mnie najgorsze możliwe hamulce, v-breke już są lepsze.

W markeciaku tak. W markowym jest dokładnie odwrotnie. V brake.to słabe słabe hamulce zależne od stanu obreczy(wyjątek dualpivot i hydro valki magury ).w tanich rowerach są v brake bo te rowery służą do bycia bulkowozem.we wszystkich mtb z prawdziwego zdarzenia a zwłaszcza w fullach są tarczowe i hydro.fizyka mówi jasno:dlaczego zmiana tarczy z 180 na 210 spowoduje destrukcyjne działanie na wideł?niewielką zmiana wymiarów. A obręcz to taka wielka tarcza-jak musi być słabszy zacisk aby zrownowazyc obciążenie?.nie mówię tu o niedzielnych turystyce na ścieżkach tylko o poważnym katowaniu-

Autor chce kupić fulla?lub sztywnego na ambitniejsza jazdę.

Pozdrawiam.

Napisano

A gdzie i jak masz zamiar tym jeździć?

 

 

Po mieście i po jakiś terenach, szlakach, trudniejszych trasach i na dłuższe wypady.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...