Ychu Napisano 12 Czerwca 2015 Napisano 12 Czerwca 2015 Witam dziś zauważyłem pierwsze przetarcie farby na Zoom ch-327. Przy hydrauliku to pewnie już w ogóle dostanie luzy Wiem że nie jest to jakiś super wynalazek i najwyżej się rozpadnie ale na razie nie mam zamiaru go zmieniać ze względu na brak finansów , choć gdyby pękła korona to pewnie finanse by się znalazły. Jeśli ściera się farba to wypadało by chyba go przesmarować co nie? Nie jest on jakoś skomplikowany bo jak go oglądałem zdejmuje się górne korki odkręca śruby i {w środku jest tylko kawał gumy i sprężyny} - (tak gdzieś wyczytałem). Nie chce go jednak popsuć przynajmniej na razie i teraz mam kilka pytań. Na co warto zwrócić wtedy uwagę? Czy można po prostu zdjąć korki z góry i wstrzyknąć tam i na golenie olej? Ogólnie to jest on bardzo mało sztywny bo nawet gdy hamuje obecnym przednim hamulcem to już widzę że gdy klamkę do końca docisnę to rower chce jechać dalej koło staje a amor chcę się złożyć w pół.
rzezniol Napisano 12 Czerwca 2015 Napisano 12 Czerwca 2015 W ten sposób olej w najlepszym przypadki zostanie w goleniach górnych, w najgorszym wycieknie dołem ... zasyfi hamulce / obręcz. Żeby przesmarować ten wynalazek należy go rozkręcić wyczyścić i nałożyć smar stały na ślizgi i ich okolice. Pozdrawiam
Ychu Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Napisano 12 Czerwca 2015 Niby chiński wynalazek , szajs itp. a roboty tyle co z foxem jak o tym myślę to już mi się nie chce Najwyżej ojciec będzie miał robotę na weekend , bo nawet nie mam tak długiego klucza to musi do wujka podjechać po klucz. Czyli w sumie nie wiem czy to robić czy nie bo przy tym amorku to i tak chyba się nie opłaca. Dzięki za odpowiedź rzeniol. Jako ciekawostkę powiem Ci że kumpel "smaruje" amor tylko pryskając po goleniach wd 40 i zawsze ta same reakcja "Teraz to on chodzi ku**a" a ja tam jako tako nie widzę poprawy ale on ma suntoura także mu nie cieknie dołem a u mnie właśnie są jakieś dziury z dołu i też się bałem że nimi wyleci. A farbę ma już też zdartą prawie całą i luzy takie że nie pytaj.
zygi83 Napisano 12 Czerwca 2015 Napisano 12 Czerwca 2015 WD 40 jako smar do amortyzatora? Pogratulować kolegi
Ychu Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Napisano 12 Czerwca 2015 Mało tego jego rower nie był zły ale niektóre patenty strach się bać. Łańcuch obijał o ramę to nakleił kawałek uszczelki !!! osłona przerzutek (st-ef51) na taśmie i kilka różnych innych patentów o których szkoda pisać. Chciałem dać link do ogłoszenia ale już znikło.
przemokolarz Napisano 13 Czerwca 2015 Napisano 13 Czerwca 2015 WD-40 jest dobry do amortyzatora, ale tylko po to aby wyczyścić stary smar, do niczego więcej.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.