pestka Napisano 12 Czerwca 2015 Napisano 12 Czerwca 2015 Witam ! Zamierzam na te sezon zmienić oponki, ponieważ chce zacząć jeździć na dłuższe trasy a Smart samy 2,1 które mam teraz są trochę toporne. Mój rower to Cube Acid(2009 rok ?) i myślę ze jakieś mniej agresywne opony dodadzą mu bardziej crossowego/trekingowego charakteru. Będe jeździł głównie asfaltem i ubitymi drogami ale czasami będe musiał przebrnąć przez coś luźniejszego lub na mokrej nawierzchni dlatego nie chce stawiać na coś całkiem gładkiego. Naczytałem się tony tematów i po zebraniu informacji wybór padł na: NA TYŁ - zastanawiam się nad Schwalbe Marathon Racer 26x1,75 o ile uda mi się jeszcze kupić lub 26x1,5 bo są bardziej dostępne NA PRZÓD -myślałem nad schwalbe hurricane 26x2,0 ponieważ jest bardziej terenowa i myśle ze dobrze by to współgrało z tylną oponą Co powiecie na takie zestawienie ? Proszę o pomoc i jakieś propozycje inne jeśli macie. Pozdrawiam Łukasz
robertrobert1 Napisano 12 Czerwca 2015 Napisano 12 Czerwca 2015 Pomyśl nad oponą Continental Travel Contact. Owa oponka w wersji 2.0 zapewni Ci bardzo niskie opory toczenia na asfalcie a na szutrze i bezdrożach swobodną trakcję i przyczepność.
pestka Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Napisano 12 Czerwca 2015 Myślałem nad nią,nawet stawiałem ją na pierwszym miejscu jako opona na przód wiec miało być : PRZÓD - Continental Travel Contact TYŁ - Schwalbe Marathon Racer Myślałem też nad dwoma Continental Travel Contact (troche drogo) ale dużo ludzi mówi że słabo radzi sobie na mokrej nawierzchni a chciałem zeby przednia opona była właśnie ta która wyprowadzi mnie z tarapatów w razie jakiś złych warunków czy to pogody czy też złej nawierzchni. Czytałem gdzieś opinie ze ktoś testował obydwie i właśnie hurricane lepiej wypada, cena też nie odstrasza Myślałem też nad dwoma hurricane( tanio by wyszło ) Jeszcze ktoś się wypowie ? Może ktoś testował obydwie opony ? albo ktoś miał podobną konfiguracje, przód bardziej terenowy a tył szybki z łagodnym bieżnikiem Pozdrawiam
robertrobert1 Napisano 12 Czerwca 2015 Napisano 12 Czerwca 2015 Wszystko zależy jak jeżdzisz. Opony semislickowe nie są przeznaczone do jazd wyścigowych ale już w trasach rekreacyjnych, wycieczkowych czy pod sakwami świetnie sobie radzą. Twoje założenia Będe jeździł głównie asfaltem i ubitymi drogami ale czasami będe musiał przebrnąć przez coś luźniejszego lub na mokrej nawierzchni To są właśnie trasy dla semislicka. Pisałeś Czytałem gdzieś opinie ze ktoś testował obydwie i właśnie hurricane lepiej wypada, Jakie były założenia testu? W jakich warunkach był test przeprowadzany? Jaki był charakter jazdy? To są bardzo istotne czynniki bo zmieniając założenia każda opona będzie lepsza a inna gorsza.
pestka Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Napisano 12 Czerwca 2015 Mam możliwość tanio kupić: Schwalbe Marathon Racer Performance Line RaceGuard LiteSkin 26x1,75 Schwalbe Marathon Cross RaceGuard 26x1,75 Czytałem same pozytywne opinie o cross ale jest już nie produkowany, z tego co widzę to ma bardziej agresywny bieżnik niź racer, Może taka konfiguracja: PRZÓD - Schwalbe Marathon Cross RaceGuard 26x1,75 TYł - Schwalbe Marathon Racer Performance Line RaceGuard LiteSkin 26x1,75 Pozdrawiam
wojtasin Napisano 12 Czerwca 2015 Napisano 12 Czerwca 2015 Miałem i Hurricane i TravelContact. Obie miło wspominam, hurricane to świetne opony na szutry i tego typu nawierzchnie, dobrze jeździło mi się na nich po piachach. TC na piaskach spisują gorzej, to w sumie jedyna nawierzchnia, na której są gorsze. Są też trwalsze i bardziej odporne na uszkodzenia.
wojtasin Napisano 16 Czerwca 2015 Napisano 16 Czerwca 2015 To może jeszcze ja Kupiłem jakieś półtora tygodnia temu Panasoniki Panaracer Tour Gurad. Za cholerę nie chcą się ułożyć na obręczach alex ace-18 i accentach generation xc (żel pod prysznic, 6,5 bara i nic), na bontragerach - bez problemu... Oceniam, że będą mniej trwałe, niż TC, bo już po 500 km zniknęły resztki z formy na środku bieżnika.
brylek Napisano 26 Czerwca 2015 Napisano 26 Czerwca 2015 Mam możliwość tanio kupić: Schwalbe Marathon Racer Performance Line RaceGuard LiteSkin 26x1,75 Schwalbe Marathon Cross RaceGuard 26x1,75 Czytałem same pozytywne opinie o cross ale jest już nie produkowany, z tego co widzę to ma bardziej agresywny bieżnik niź racer, Może taka konfiguracja: PRZÓD - Schwalbe Marathon Cross RaceGuard 26x1,75 TYł - Schwalbe Marathon Racer Performance Line RaceGuard LiteSkin 26x1,75 Pozdrawiam Mam nadzieję, że nie próbowałeś kupić tych z OLX? Ja wtopiłem kasę, nie polecam,
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.