Skocz do zawartości

[amortyzator przód] jaki amortyzator do crosa do 800 zł.


Ilia

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Nie wiem jaki amortyzatora wybrać do crosa. Zastanawiam się czy kupić najlepszego NCXa czy w tej samej cenie średniego NRXa. Chodzi mi o to, żeby amorek był jak najlżejszy i w miarę przyzwoicie działał. Czytałem, że gazowe są dużo lepsze od tradycyjnych, więc jeśli mogę poczuć różnicę to może nawet za 1000zł się skuszę. Z racji tego, że amortyzatorów do crosa jest mało myślałem też nad amortyzatorem na 27,5 cala. Dzisiaj mierzyłem się z xct 27.5 cala 100 mm, wymiary jakie należy brać pod uwagę bardzo podobne, pod podkową błotnik jeszcze bym wsadził. Dodam, że do tej pory mam CR 9 i jest to stopa Achillesa w moim rowerze.

Napisano

No cóż, cena 1100 zł trochę mnie już powala.  Czytałem, że powyżej 700 zł jakość amortyzatorów znacznie ulega zmianie, czy jak już zdecyduję się na tego NRXa S to poczuję różnicę pomiędzy ncx-d-rl, nrx-d-rl, a NRX S, który proponujesz. Poza tym czytam, że po kilku tysiącach są jakieś luzy, coś nie pracuje prawidłowo. Mój CR 9 nigdy nie był serwisowany a jeszcze jakoś działa, więc nie wiem jakość suntura spadła. Poza tym proponujesz mi już go kolego drugi raz i zaczynam się zastanawiać, czy masz coś co nie chce zejść i próbujesz się za wszelką cenę tego pozbyć. Do tego to tej pory jeździłem na amorze za 200 zł i zastanawiam się tak luksusowy towar jaki mi proponujesz jest mi potrzebny.

Napisano

Najpierw napisałeś :

Zastanawiam się czy kupić najlepszego NCXa czy w tej samej cenie średniego NRXa. Chodzi mi o to, żeby amorek był jak najlżejszy i w miarę przyzwoicie działał. Czytałem, że gazowe są dużo lepsze od tradycyjnych, więc jeśli mogę poczuć różnicę to może nawet za 1000zł się skuszę.

 

Dostałeś dokładnie taką propozycję - najlżejszy z nowym kartridżem i nowymi goleniami, i szukasz dziury w całym.

Napisano

Sziękuję za super odpowiedź, nadal nic nie wiem, po za tym ten najnowszy wcale nie jest najlżejszy. I trzy stówy droższy niż lekką ręką mogę puścić, 

Napisano

DRL ma zwykły kartridż stalowy nirozbieralny przez co jest ciężki zaś w tej wersji S jest kartridż klasy jak w AXON-IE działu rowerów górskich. Ponadto mają 10 razy lepsze rury goleniowe niż w wersji D. Oraz rurę sterową aluminiową co żadne inne modele tego nie mają. Wersja E jest mieszana. Ogólnie są tak jak w wersji D lecz tylko rury goleniowe mają tak jak w wersji S

Co do ceny to pisz na PW.

Napisano

Mam jeszcze pytanie, czym różni się amortyzator o skoku 63 mm od tego samego modelu ale o skoku 75 mm. Czytałem, że wystarczy wyjąć tam taką tulejkę i jest większy skok, ale czy ma to wpływ np: na to, że amortyzator jest miększy albo inaczej się zachowuje podczas jazdy? 

Napisano

W wersji E lub S przebija sie nit na popychaczu w inny otwór zaś w wersji D są podkładki i jest sporo bawienia sie gdyż trzeba cały tłumik powietrzny wyciagać potem tłoczek który jest w oleju obsmarowany i dopiero na popychaczu wyjąć podkładkę lub dodać 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...