Skocz do zawartości

[amortyzator przód] jaki amortyzator do crosa do 800 zł.


Ilia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nie wiem jaki amortyzatora wybrać do crosa. Zastanawiam się czy kupić najlepszego NCXa czy w tej samej cenie średniego NRXa. Chodzi mi o to, żeby amorek był jak najlżejszy i w miarę przyzwoicie działał. Czytałem, że gazowe są dużo lepsze od tradycyjnych, więc jeśli mogę poczuć różnicę to może nawet za 1000zł się skuszę. Z racji tego, że amortyzatorów do crosa jest mało myślałem też nad amortyzatorem na 27,5 cala. Dzisiaj mierzyłem się z xct 27.5 cala 100 mm, wymiary jakie należy brać pod uwagę bardzo podobne, pod podkową błotnik jeszcze bym wsadził. Dodam, że do tej pory mam CR 9 i jest to stopa Achillesa w moim rowerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, cena 1100 zł trochę mnie już powala.  Czytałem, że powyżej 700 zł jakość amortyzatorów znacznie ulega zmianie, czy jak już zdecyduję się na tego NRXa S to poczuję różnicę pomiędzy ncx-d-rl, nrx-d-rl, a NRX S, który proponujesz. Poza tym czytam, że po kilku tysiącach są jakieś luzy, coś nie pracuje prawidłowo. Mój CR 9 nigdy nie był serwisowany a jeszcze jakoś działa, więc nie wiem jakość suntura spadła. Poza tym proponujesz mi już go kolego drugi raz i zaczynam się zastanawiać, czy masz coś co nie chce zejść i próbujesz się za wszelką cenę tego pozbyć. Do tego to tej pory jeździłem na amorze za 200 zł i zastanawiam się tak luksusowy towar jaki mi proponujesz jest mi potrzebny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw napisałeś :

Zastanawiam się czy kupić najlepszego NCXa czy w tej samej cenie średniego NRXa. Chodzi mi o to, żeby amorek był jak najlżejszy i w miarę przyzwoicie działał. Czytałem, że gazowe są dużo lepsze od tradycyjnych, więc jeśli mogę poczuć różnicę to może nawet za 1000zł się skuszę.

 

Dostałeś dokładnie taką propozycję - najlżejszy z nowym kartridżem i nowymi goleniami, i szukasz dziury w całym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DRL ma zwykły kartridż stalowy nirozbieralny przez co jest ciężki zaś w tej wersji S jest kartridż klasy jak w AXON-IE działu rowerów górskich. Ponadto mają 10 razy lepsze rury goleniowe niż w wersji D. Oraz rurę sterową aluminiową co żadne inne modele tego nie mają. Wersja E jest mieszana. Ogólnie są tak jak w wersji D lecz tylko rury goleniowe mają tak jak w wersji S

Co do ceny to pisz na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie, czym różni się amortyzator o skoku 63 mm od tego samego modelu ale o skoku 75 mm. Czytałem, że wystarczy wyjąć tam taką tulejkę i jest większy skok, ale czy ma to wpływ np: na to, że amortyzator jest miększy albo inaczej się zachowuje podczas jazdy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wersji E lub S przebija sie nit na popychaczu w inny otwór zaś w wersji D są podkładki i jest sporo bawienia sie gdyż trzeba cały tłumik powietrzny wyciagać potem tłoczek który jest w oleju obsmarowany i dopiero na popychaczu wyjąć podkładkę lub dodać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...