Skocz do zawartości

[amortyzator] Wymiana rur goleniowych


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Niby ten sam model amorka, lecz na jednym są luzy a na drugim nie. Sprawdzono za pomocą jednych dolnych lagów osadzając najpierw na jednych górnych lagach gdzie nie było luzów zaś na drugich były lekkie luzy. Widocznie nie zawsze warstwa anody jest tej samej grubości we wszystkich modelach

 

f72.jpg?0.27716907757571185

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Witam. Potrzebuje rury goleniowe, Niepotrzebne do eksperymentów. Jeśli ktoś coś ma to pisać. Mam możliwość wysłać je do regeneracji do Taiwanu lecz to na próbę, przez co potrzebuję rury - górne lagi od osób którym są już niepotrzebne. Warto próbować, może coś się z tego urodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Nie w pełni rozumiem twojej treści. Masz lecz co oczekujesz?? Miałem ostatnio nie miłą sytuację, gdyż koleś dał mi bezzwrotnie górne zniszczone golenie od PIKE i po 2 tygodniach się odezwał czy mu już odnowiłem rury goleniowe bo chce jeżdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałeś, że szukasz uszkodzonych goleni to napisałem, że takie mam. Rozumiem, że mogę ich nie dostać z powrotem i mi to nie przeszkadza. Jak nie chcesz żeby było całkiem za free to daj mi rabat na serwis amora po sezonie :) Ale to też nie jest mus. Raidon i tak leży nieużywany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...