ACTIVIA Napisano 9 Czerwca 2015 Napisano 9 Czerwca 2015 Witam Serdecznie Znów z powodu mojej ciekawości, tak jak dobrze mi wyszła wymiana rur sterowych to także pomyślałem o wymianie rur goleniowych i pierwsze okazy bardzo dobrze wyszły. Często są problemy z zarysowaniami i później to szkodzi przy pracy amorka. Może ktoś z was potrzebował by wymienić to zapraszam tutaj do pogawędki
Cruiser Napisano 12 Czerwca 2015 Napisano 12 Czerwca 2015 Ciekawa inicjatywa sam kiedyś myślałem na podobnym przedsięwzięciem ale z braku zaplecza technicznego zaniechałem ten pomysł.Celowałem w taką konfigurację dla mojego 12-letniego rs pilota: http://mtb.pl/sites/default/files/node_gallery/831.png Akurat czarny by pasował do mojego sprzętu ale biały z miedzianymi lub złotymi rurami wygląda równie kozacko.Pytanie czy takie kolorki są do zrobienia , jaki to byłby materiał no i oczywiście koszta bo w amorek za kilka stów dużo inwestować się nie opłaca.
ACTIVIA Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Napisano 12 Czerwca 2015 Testuje. jak wyjdzie to tu wiecej informacji udziele
ACTIVIA Napisano 18 Stycznia 2016 Autor Napisano 18 Stycznia 2016 Po dłuższej pracy co do sterówek ruszyłem także pełną para w wymianie rur goleniowych Jeśli by komuś osiadła rdza lub starła anoda to pisać
dr_dave Napisano 19 Stycznia 2016 Napisano 19 Stycznia 2016 Ja mam w totemie lege do regeneracji. Poprsedni właściciel dopuscił do zerwania powierzchni. Jaka kwota?
ACTIVIA Napisano 19 Stycznia 2016 Autor Napisano 19 Stycznia 2016 Sorki lecz na razie się tylko Suntourem zajmuje. Co do innych marek to wszystko powoli
ACTIVIA Napisano 19 Stycznia 2016 Autor Napisano 19 Stycznia 2016 A tobie chodzi o cale lagi czy wymiana rur goleniowych Bo jesli rur goleniowych to 200zl
woojj Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 Zastanawiam się na technologią takiego połączenia- pasowania elementów. Ja w rurze sterowej można się posiłkować radełkowaniem, to w goleniach już z racji małej ilości materiału technologia jest już trudniejsza. Powinno być idealnie dobrane pasowanie a połączenie tak sobie myślę z wykorzystaniem rozszerzalności materiałów (chłodzenie ??) Ciekawi mnie twoje podejście do tego zagadnienia.
hulajnogaA Napisano 20 Stycznia 2016 Napisano 20 Stycznia 2016 Wymiana to raczej po jakimś totalnym dzwonie może być konieczna ale "regeneracja" wytartych goleni to by była fajna sprawa. Jesteś w stanie tę złotą powłokę w Raidonie czy Epixonie zregenerować jeśli zajdzie taka potrzeba ?
ACTIVIA Napisano 20 Stycznia 2016 Autor Napisano 20 Stycznia 2016 Wymiana to raczej po jakimś totalnym dzwonie może być konieczna ale "regeneracja" wytartych goleni to by była fajna sprawa. Jesteś w stanie tę złotą powłokę w Raidonie czy Epixonie zregenerować jeśli zajdzie taka potrzeba ? Co do Suntoura to wszystko jestem wstanie załatwić i zrobić. Zastanawiam się na technologią takiego połączenia- pasowania elementów. Ja w rurze sterowej można się posiłkować radełkowaniem, to w goleniach już z racji małej ilości materiału technologia jest już trudniejsza. Powinno być idealnie dobrane pasowanie a połączenie tak sobie myślę z wykorzystaniem rozszerzalności materiałów (chłodzenie ??) Ciekawi mnie twoje podejście do tego zagadnienia. Co do jakości to myślę że będziecie zadowoleni, Co także były obawy że sterówkami co zacząłem wymieniać lecz już w ponad 1700 amorków sterówki zmieniłem i nie miałem jeszcze żadnej reklamacji
ACTIVIA Napisano 22 Stycznia 2016 Autor Napisano 22 Stycznia 2016 Każdego ciekawi montaż indywidualna rur goleniowych i sterowych, lecz jak byś zobaczył jak fabrycznie montują te rury to by ci się odechcialo kupić nowego amorka Mam odpowiednią prowadnice i rury goleniowe montuje tak jak oryginalnie fabrycznie montują na wcisk. Fabrycznie nie ma żadnego podgrzewania cieplnego czy mrożenia. Poprostu wsadzane są do specjalnego stołu z silownikami. Koronę i rury goleniowe, smarują specjalną pasta i montują na wcisk za pomocą prowadnicy i siłownika. Tak samo potem rury sterowe.
woojj Napisano 22 Stycznia 2016 Napisano 22 Stycznia 2016 no i wszystko w temacie ;-) o taką odpowiedź mi chodziło. Dla mnie normalka. Ryzyko zawsze występuje jak i w nowych tak i w przebijanych. Jak będzie fachowo wykonane to skończy się problem przytartych goleni.
ACTIVIA Napisano 31 Stycznia 2016 Autor Napisano 31 Stycznia 2016 Tak jest jak się nie dba o amorek, nawet mając ten z niższej półki
ACTIVIA Napisano 27 Marca 2016 Autor Napisano 27 Marca 2016 Coraz więcej tej rdzy na rurach goleniowych. Chłopaki serwisujcie sobie częściej te amorki
Kolmark Napisano 28 Marca 2016 Napisano 28 Marca 2016 Jak tam z goleniami do RS? Robisz wymianę? A przy okazji: muszą być obydwie wymienione, czy może być jedna? Akurat w Rebie mam lewą zdartą przez kamień, który ugrzązł pomiędzy nią a podkową, ale prawa stan idealny. Nawiasem mówiąc, gdybyś opanował wymianę w RS, to rynek Twój Spadłyby też ceny używanych amortyzatorów tej firmy i to znacznie. Wolałbym dać dwie stówy za wymianę i mieć praktycznie nowy amor (wymiana uszczelek to drobiazg) niż 500-600zł za zakup używki.
ACTIVIA Napisano 28 Marca 2016 Autor Napisano 28 Marca 2016 Pracuje nad Rock Shoxem lecz na razie teraz opracowuje przeróbkę kartridża nierozbieralnego co są w Raidonach/XCR-ach/XCM-ach na rozbieralne, z mozliwością wymiany oleju
ACTIVIA Napisano 14 Maja 2016 Autor Napisano 14 Maja 2016 Przyszły mi 2 rurki goleniowe z profesjonalnego zakładu co anaduje wszelakie elementy w przemyśle. Jeśli się to dobrze sprawdzi to zaczniemy wymianę rur goleniowych w rock shoxach
zlaczka Napisano 16 Maja 2016 Napisano 16 Maja 2016 Czy golenie czarne do Raidona są możliwe do wymiany i w ofercie? Raidon z 2008 roku.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.