Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam problem ponieważ na jednym z amortyzatorów jest tak jakby rdza, gdy wytrę te rdze to ona znika lecz gdy wcisnę amortyzatory znowu ona się pojawia ale tylko w jednym w drugim wszystko jest ok, i mam do was pytanie jak to naprawić i czy wszystko jest ok,a i jeszcze jedno czy w tym amortyzatorze nie trzeba uzupełniać jakiegoś oleju czy cos tam,czyścić itp

Rower posiadam od 2009 roku byla w nim wymieniona tylko jedna linka od przedniej przezutki, rower przechowywany w garażu.

 

Za pól godziny dodam zdjęcia problemu :)

Napisano

Pewnie z lewej goleni leci Ci ta rdza, bo tam jest sprezyna.

 

Woda + slabe uszczelki daly wlasnie taki efekt.

 

 

 

 

Musialbys rozebrac go do golasa, wyczyscic, nasmarowac i zlozyc ponownie.

Napisano

Na tych zdjeciach widac tylko przytarta golen :)

 

 

Zbyt blisko zrobiles to zdjecie, ale jesli mowisz ze wycierasz i jest czystko po czym ruszysz i dalej wychodzi mazidlo to nic nie zrobisz jak tylko nie rozbierzesz i nie wyczyscisz.

 

 

 

Napisano

A wytłumaczysz mi jak to zrobić ? :D nigdy jeszcze tego nie robiłem a nie chce nic zepsuć bo taki amor troche kosztuje i smarowac czym ? Jakiś specjalny olej ?

Napisano

I tak pro forma, nie ma czegoś takiego jak prawy i lewy amortyzator. W lewej goleni masz sprężynę a w prawej tłumik i dopiero razem jako całość tworzą one amortyzator. Jeden.

Napisano

A jakim smarem to smarować ? Może to być zwykly smar so ruchomych przelozen ? Mam taki i jest on bardzo gesty i nwm czy mojemu amorowi to nie zaszkodzi

Napisano

Wszystko rozkrecilem nasmarowalem ale mam jeden problem nie mogę wykręcić górnej sroby w jednym z goleni, udalo mi się wyjąć z tego prawego sprężynę , nie sladu na niej rdzy ani wody wszystko jest w normie, ale nie mogę odkręcić tego drugiego, próbowałem juz na sile ale prawie juz zlamalem taki 1 trybek od tej śruby i dalej nie próbowałem, doradzicie co robic ? ( robiłem to z zalozona szmatka ). Gdy nasmarowalem z wierzchu ten golen tym smarem to rdza pojawia się na smarze, może będę tak smarowal poruszal,nim i wycieral aż rdza zniknie dobry pomysł? Czy próbować odkręcić ten drugi golen ?

Napisano

Klucz to jedno ale czemu po wykreceniu dolnych zrób nie mogę wyjąć goleni górnych ? Tak jakby cos je trzynalo, jakbym w ogóle tych śrubek nie wykrecil.

Napisano (edytowane)

Wszystko rozebralem i teraz juz widzę problem na goleni jest rdza... Powiedzcie mi co z nią zrobić czym posmarować czy amor do wyrzucenia za kilka lat. Oto zdj

 

http://zapodaj.net/e079413bb61a2.jpg.html

 

http://zapodaj.net/0eaa5c966d7e5.jpg.html

 

 

Juz go zlozylem i posmarowalem dopiero później dowiedziałem sie ze posmarowalem go smarem ŁT 43 który prawdopodobnie zawiera lit, czy amor przez to nie zepsuje mi się ?

Edytowane przez KamilX10
Napisano

Na amortyzator trzeba szykować sporo więcej, za 250zł to będzie tylko kolejna podobna atrapa/uginacz. Jak wyżej, jeździj, co jakiś czas rozbierz wyczyść i smaruj i tak aż całkiem się toto zapiecze. W międzyczasie możesz odkładać pieniądze na cos nowego.

Napisano

Ja nie jeżdżę rowerem po górach itp. Ani nie skacze po prostu rower turystyczny :) od czasu,do czasu na jednym kole jeżdżę ale to czasami nic pożary wiec i amor mi nie potrzebny taki dobry :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...