Skocz do zawartości

[rower] crossowy Romet Orkan 1.0 819 zl groupon, czy warto?

Agaja

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, nikt niestety nie pomógł mi i nie odpowiedział na mój poprzedni post, nie mam pojęcia dlaczego, dlatego wkleję go jeszcze raz, bo nie chcę zakupić roweru sama, gdy kompletnie się na tym nie znam. Proszę was o pomoc...nie, błagam o pomoc!

tumblr_n9srf9JBPA1rhuccro1_500.gif

---

Zacznę od tego, że jestem kompletną amatorką w  tematyce rowerowej, dlatego proszę was o łagodne potraktowanie tego tematu. (: Zgłaszam się do was po parę cennych rad, mogę postawić też czteropak za pierwszą lepszą i konkretniejszą odpowiedź, czy co tam sobie życzycie.

Chcę kupić rower, który zmieści się w przedziale cenowym od 500 do 900 złotych, wiem, że nie jest to majątek i raczej nie starczy mi na coś porządnego, ale to mój pierwszy rower zakupiony w przeciągu ostatnich 15 lat, na dodatek mimo, że osiedle na którym mieszkam jest strzeżone, to już dwa razy skradziono rowery ze stojaków, a właśnie tam będę trzymała swój zakup.

Do czego ma być przeznaczony? Rower potrzebny mi będzie głównie do jazdy po warszawskich drogach, czy do pracy, czy do sklepu, jednak cenię sobie wygodę (modlę się o wygodne siodełko) i funkcjonalność i chciałabym mieć możliwość zabrać go również na różne wycieczki poza miasto, tak od czasu do czasu..

Znalazłam na grouponie dwie oferty, jedna z rowerem crossowym, za 820 złotych, druga to rower miejski retro, ładniej wygląda, ale na pewno jest cięższy... Opłaca się kupowac jeden z nich? 

Crossowy - Arkus & Romet Group Sp. z o.o. NIP: 872-223-52-54 Oferta Dnia | Groupon

Miejski - Bakalu Andrzej Bąk Oferta Dnia | Groupon

...a może znacie coś lepszego?

Chciałam was również zapytać o zabezpieczenie przeciw kradzieżom, co najlepiej kupić, gdy zdajesz sobie sprawę, ile w Polsce czyha złodziejaszków na Twoje cudowne dwa kółka? Jakie zapięcie rowerowe okaże się najlepsze?