Zigi88 Napisano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 Witam. Skłaniam się ku kupnie używanej kolarzówki.Cena max 1.5k. Nie znam się kompletnie na rzeczy, dlatego prosiłbym o jakieś porady, najlepiej konkretne modele lub oferty. Jestem amatorem i nie potrzebuje nic ponad , ważne aby było szybciej i wygodnie, a lekko też by nie zaszkodziło ;D. Wzrost 176, waga ok. 68 Zastanawiam sie jeszcze nad " ostrym kołem". Ale tez stycznosci nie mialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorek Napisano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 ostre dobre na miasto, pracuje tyko Twoja siła w nogach, całkiem inna technika jazdy ( tak btw. to prawa, ostre nie jest dozwolone do poruszania się ). Jeżeli chodzi o szose, to zobacz sobie Tribany BTwina, albo jakieś niższe modele Treka można czasami wychaczyć 1.1 albo 1.2. Przy Twoim wzroście rozmiar ramy 56 powinien być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pedalarz Napisano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 Dwa pierwsze z brzegu z Allegro: http://allegro.pl/rower-szosowy-kolarzowka-vicini-na-campagnolo-i5387519646.html http://allegro.pl/szosa-trek-sl-1-2-56-cm-bydgoszcz-i5418307190.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...