Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam amotyzator jak w tytule, rocznik 2011 jeśli ma to znaczenie, ale przejeździł dopiero 1,5 sezonu. Lokalny serwis przy okazji wiosennego serwisu stwierdził, że przydałoby się wymienić olej i uszczelki pomimo, że pracował idealnie i nie zdradzał tez zadnych niepokojacych objawów. Po serwisie okazało się, że nie działa blokada - zablokowany czy nie amor ugina się dokładnie tak samo. Padła sugestia, że to wina manetki wiec dałem się naciągnąć na wymianę ale nie dało to rezultatu. Ponieważ w serwisie nikt nie miał więcej pomysłów to wysłali go do VELO żeby to zrobili. Amor wrócił z adnotacją, że serwis zrobiony ale niestety problem pozostał - blokada nie działa.

 

Czy ma ktoś pomysł co to może być lub może polecić jakiś sprawdzony serwis który przywróci pełną funkcjonalność tego widelca?

 

Pozdrawiam

Piotr

Napisano

Wolę nie płacić za dotychczasowy "serwis" i nie ryzykować pogorszenia sytuacji bo jak do tej pory nie wiedzieli jak to zrobić to nie wierzę że nagle doznali jakiegoś olśnienia i to zrobią - mogą tylko pogorszyć kombinując. Zastanawia mnie tylko czemu w VELO tego nie zrobili ...

Napisano

Polecam wysłać do spider suspensions (najpierw napisz, może będą mieli jakieś pomysły) Specjaliści od przypadków beznadziejnych :)

  • Mod Team
Napisano

Spróbuj wyjąć tłumik i włożyć go ponownie w pozycji otwartej ( czerwona dźwignia przekręcona maksymalnie w lewo- ważne w tłumikach ABS+) oraz sprawdź,czy tłumik jest skręcony ( chwyć tłumik za górną i dolną część i zobacz ,czy nie ma jakieś luzu miedzy elementami)

838316d1381506886t-servicing-tower-pro-a

Mogło się zdarzyć,że podczas odkręcania tłumika poluzowało się połączenie zaznaczone na rysunku jako miejsce na klucz 10mm.. Przy okazji skontroluj poziom oleju. 

 

 

Padła sugestia, że to wina manetki wiec dałem się naciągnąć na wymianę ale nie dało to rezultatu.

Czy blokując amor dźwignią na goleni blokada też nie działa? 

Możesz zdjąć czerwoną dźwignię i przekręć trzpień blokady ( widoczny na zdjęciu- uwaga na małe kulki,lubią się gubić) maksymalnie w prawo- jeśli blokada nie zadziała, to problem tkwi w tłumiku, jeśli zadziała- to szukamy w elementach zewnętrznych

DSC00828.jpg

 

 

 

 

Zastanawia mnie tylko czemu w VELO tego nie zrobili ...

Jesteś pewnie ,ze wysłali z opisem usterki? 

Napisano

Ciekawe czy przy zalewaniu tłumika olejem mieli otwartą blokadę odbicia, i czy pouginali amor tak żeby olej spłynął pod tłok odbicia.

I jeszcze jestem ciekawy, ile cię skasowali za to że zepsuli amor :voodoo:  

 

Napisano

@durnykot - dzięki za instrukcje, może zdobędę się na odwagę i spróbuję zrobić to sam. Mam nadzieję, że podchodząc do tematu rozkręcania bardzo asekuracyjnie nie można niczego popsuć ..

 

@Rulez - póki co nie zapłaciłem ani grosza (nawet za manetkę) czekam do doprowadzenia amorka do pełnej sprawności i wtedy mam zamiar się rozliczyć biorąc oczywiście pod uwagę poniesione ewentualnie koszty gdzie indziej

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...