Skocz do zawartości

[opony] CST


dejot

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie... Znalazlem naprawde super wygladajace slicki do MTB (przekroj identyczny jak w scigaczach) w super cenie -19ziko i rozmiarze 1,9

Tylko teraz pytanie: Co to za firma, skad ona jest i czemu nie ma strony internetowej swojej nawet? Czy warto zaufac?

Ma ktos moze oponki tego producenta? Z niecierpliwoscia czekam na recenzje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cst to meridowe opony, takie tanie maxxis chyba. Straszny szajs, szybko sie ściera, ciezkie, do bani.

 

To chyba nie tylko meridowe opony, bo miałem takie w swoim Fuji, tylko po prostu najtańszy tajwański produkt do seryjnych rowerów, żeby pozornie cenę obniżyć.

Po miesiącu(ok 1000km) nie było już bieżnika, a hamuję bez poślizgów.

Zupełnie łyse nadal były odczuwalnie cięższe od nowych opon, na które je zmieniałem.

Szkoda kasy, bo zaraz trzeba będzie kupować nowe, a wtedy cała oszczędnośc się nie opłaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam CST 2.35 na obydwu kołach + orginalne CST'owskie dętki. Jak na oponę napędzającą muszę powiedzieć, że się NADAJE. I mówię to z czystym sumieniem. Jeżdziłem nawet po lodzie - trzyma się jak żadna inna. Ale jako kierunkowa to mam obawy przed mocniejszym pochylaniem. Waga też robi swoje. 1 sztuka waży ponad 1100 g ! Dużo .... Ale jest wytrzymała na przebiacia. Ściera się stosunkowo szybko ( zwłaszcza tył ), lecz zazwyczaj na asfalcie, bo ma bardzo twardą mieszankę. Na ziemi jest lepiej ze ścieraniem. Trzeba uważać na zakładanie jej na obręcz - można sobie felgę poobijać. Duży klocek na bieżniku zapewnia bardzo dobrą przyczepność, nawet jak dane koło nie jest naciskane przez bikera (powiedzmy pochylanie ciała do przodu). Dlatego ja mogę powiedzieć tak - jako napędowa - POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM ! A jako kierunkowa na przód - uważałbym. Chociaż ja mam patent - z przodu mam mniejsze ciśnienie - wtedy się trzyma. To jest taka bardzo niskobudżetowa opona do lasu dla mniej więcej grawitacyjnych odmian jazdy rowerowej. Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez własnie nie mam odniesienia do innych opon droższych, ale CST na mokrym asfalcie maja znikomą przyczepność, już kilka razy zablokowałem przednie koło jak hamowałem na mokrym asfalcie i to wcale nie mocno zaciskając klamke, ja w każdym razie już nigdy nie kupie opon CST nie dość ze ciezkie to słaba przyczepność, a na błocie tez nic a nic nie trzymaja, w górach bym dziewczyne jakaś rozwalił w poniedziałek jak mi przód odjechał na błocie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem krótko NIGDY WIĘCEJ CST!!! Kupiłem 2 sztuki po 10 dniach jazdy je sprzedałem, miały tak duże opory toczenia, że po prostu im podziękowałem :):):033: . Teraz mam na asfalt kenda kwest 1,5" i są o niebo lepsze a i cena też rewelka bo tylko 25zł za sztukę. Co do cst to moje opony na teren miały mniejsze opory na asfalcie niż CST :033: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak za 19 zł to sądze że można spróbować ...ja mam dwie oponki tej firmy ale takie bardziej agresywne, nie wiem nawet jak się nazywają, kosztowały 33 zł albo 37 zł a rozmiar mają 2,35

 

nie wiem jak reszta ich opon ale te akurat dośc wolno się ściarają kosztem conajwyżej średniej przyczepności w terenie. Byłem na nich w górach i nic mi się nie stało, mogłyby być lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...