dejot Napisano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2006 Tak jak w temacie... Znalazlem naprawde super wygladajace slicki do MTB (przekroj identyczny jak w scigaczach) w super cenie -19ziko i rozmiarze 1,9 Tylko teraz pytanie: Co to za firma, skad ona jest i czemu nie ma strony internetowej swojej nawet? Czy warto zaufac? Ma ktos moze oponki tego producenta? Z niecierpliwoscia czekam na recenzje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2006 Ja słyszałem jedynie o oponach UST (bezdętkowych), ale skoro takie tanie to mało ryzykujesz więc bym je wziął. A opona jak opona - liczy się bieżnik, bo trwałośc raczej wszystkie mają taką że niespodziewanie ci guma nie pęknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralf Napisano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2006 ja mam oponki CST ale terenowe 1,95", sa bardzo ciężkie, jak sie troche pohamuje na asfalcie to sie dość szybko zdzierają, ale to MTB oponki, slicki powinny troche wolniej sie zdzierac, a dałem za nie 21zł za sztuke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IBNZ Napisano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2006 Cst to meridowe opony, takie tanie maxxis chyba. Straszny szajs, szybko sie ściera, ciezkie, do bani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majstermod Napisano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2006 Cst to meridowe opony, takie tanie maxxis chyba. Straszny szajs, szybko sie ściera, ciezkie, do bani. To chyba nie tylko meridowe opony, bo miałem takie w swoim Fuji, tylko po prostu najtańszy tajwański produkt do seryjnych rowerów, żeby pozornie cenę obniżyć. Po miesiącu(ok 1000km) nie było już bieżnika, a hamuję bez poślizgów. Zupełnie łyse nadal były odczuwalnie cięższe od nowych opon, na które je zmieniałem. Szkoda kasy, bo zaraz trzeba będzie kupować nowe, a wtedy cała oszczędnośc się nie opłaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szakq Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 moj kuzyn ma na przodzie cst 2.35 spory klockowaty bierznik cos a la tioga tylnia tioga jego jest na w pol starta a ta prawie wogole(ale tioga na tyl eto ratz i tigoa szybko sie sciera ogolnie to dwa)ciezka trzymanie proporcjonalne do ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekgib Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 A ja mam CST 2.35 na obydwu kołach + orginalne CST'owskie dętki. Jak na oponę napędzającą muszę powiedzieć, że się NADAJE. I mówię to z czystym sumieniem. Jeżdziłem nawet po lodzie - trzyma się jak żadna inna. Ale jako kierunkowa to mam obawy przed mocniejszym pochylaniem. Waga też robi swoje. 1 sztuka waży ponad 1100 g ! Dużo .... Ale jest wytrzymała na przebiacia. Ściera się stosunkowo szybko ( zwłaszcza tył ), lecz zazwyczaj na asfalcie, bo ma bardzo twardą mieszankę. Na ziemi jest lepiej ze ścieraniem. Trzeba uważać na zakładanie jej na obręcz - można sobie felgę poobijać. Duży klocek na bieżniku zapewnia bardzo dobrą przyczepność, nawet jak dane koło nie jest naciskane przez bikera (powiedzmy pochylanie ciała do przodu). Dlatego ja mogę powiedzieć tak - jako napędowa - POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM ! A jako kierunkowa na przód - uważałbym. Chociaż ja mam patent - z przodu mam mniejsze ciśnienie - wtedy się trzyma. To jest taka bardzo niskobudżetowa opona do lasu dla mniej więcej grawitacyjnych odmian jazdy rowerowej. Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryk_wiking Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 ja miałem sliki CST P 1.50" T 1.75" . kupiłęm je używane w dobrym stanie, co do ścierania to faktycznie szybko bieżnik się ulatnia, ale nawet dobrze się trzymają i są w miare odporne na przebicia (tylko raz złapałem gume, z mojej winy) ogólnie OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fistah666 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 CST to skrót od: Cheng Shin Tire... mam takie w swojej meridzie - 2.1". Są ciężkie, tyl mam już równiótko starty a wcale nie bawię się w driftera na asfalcie co do przyczepności nie narzekam, ale nie mam punktu odniesienia do innych, droższych opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralf Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 ja tez własnie nie mam odniesienia do innych opon droższych, ale CST na mokrym asfalcie maja znikomą przyczepność, już kilka razy zablokowałem przednie koło jak hamowałem na mokrym asfalcie i to wcale nie mocno zaciskając klamke, ja w każdym razie już nigdy nie kupie opon CST nie dość ze ciezkie to słaba przyczepność, a na błocie tez nic a nic nie trzymaja, w górach bym dziewczyne jakaś rozwalił w poniedziałek jak mi przód odjechał na błocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawek_l_83 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 Powiem krótko NIGDY WIĘCEJ CST!!! Kupiłem 2 sztuki po 10 dniach jazdy je sprzedałem, miały tak duże opory toczenia, że po prostu im podziękowałem . Teraz mam na asfalt kenda kwest 1,5" i są o niebo lepsze a i cena też rewelka bo tylko 25zł za sztukę. Co do cst to moje opony na teren miały mniejsze opory na asfalcie niż CST . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
specjalized Napisano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 jak za 19 zł to sądze że można spróbować ...ja mam dwie oponki tej firmy ale takie bardziej agresywne, nie wiem nawet jak się nazywają, kosztowały 33 zł albo 37 zł a rozmiar mają 2,35 nie wiem jak reszta ich opon ale te akurat dośc wolno się ściarają kosztem conajwyżej średniej przyczepności w terenie. Byłem na nich w górach i nic mi się nie stało, mogłyby być lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roge Napisano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 Jeździłem trochę - 4500km na oponie CST 2,1 z przodu. Świetne trzymanie i waga 1kg. Dużego zużycia nie zauważyłem, dalej mam tą oponę, leży na balkonie w rezerwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ombre Napisano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 Oponki CST dostałem do roweru, meridka za 1k zł ... Porażka totalna! Po 1000km bieżnika nie ma juz w ogole, a waga straszna! Dzis jade kupic nowe, na pewno lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.