michal883 Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 Witam. Mam jakieś chińskie tarcze mechaniczne z których nie jestem zadowolony. Ponieważ mam 2 koła z przodu i jedno z tyłu potrzebuje z jednej klamki rozdzielić płyn na 2 zaciski. Myślałem o zaciskach shimano br-m445 albo 446, podobno słyną z bezawaryjności, dobrej siły hamowania i nie są piekielnie drogie. Do tego mam możliwość albo zamontowania klamki od magury hs 11 która ma długie ramie i wydaje się przez to mieć większą siłę nacisku i na pewno przetłoczy więcej płynu, albo oryginalną klamkę od zestawu shimano br-m445. Ponieważ w temacie hamulców tarczowych jestem laikiem widzę, że są jakieś wymiary podawane na aukcjach np 1000mm czy to jest rozstaw śrub mocujących hamulec do ramy? Nie wiem czy ktoś przerabiał taki zestaw 1 klamka na 2 zaciski, ciekawy jestem gdzie to można zakóć i czy nie ma gotowych trójników do takich rzeczy? Jakie zaciski kupić do tarczy żeby były niedrogie i w miarę porządne - w tektro padły mi uszczelki po pół roku jazdy i się zraziłem do tarczówek, ale teraz nie mam wyjścia - taka rama i jej nie przerobię. Mechaniczna klamka z rozdzielaczem na 2 koła - ma duze straty i stanowczo za małą siłę, więc musi być hydraulika tylko jaka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal1289 Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 Ponieważ w temacie hamulców tarczowych jestem laikiem widzę, że są jakieś wymiary podawane na aukcjach np 1000mm czy to jest rozstaw śrub mocujących hamulec do ramy? Chodzi o długość przewodu hamulcowego. Myślę że będzie problem bo nawet jak wstawisz trójnik to jedna klamka raczej nie wtłoczy płynu na dwa zaciski tak żeby to sensowanie hamowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...