alyjen Napisano 4 Czerwca 2015 Napisano 4 Czerwca 2015 Hej, Mam dwa pytania, orientuje się ktoś co Kross rozumie pod hasłem Obręcze KROSS (aluminium, podwójna ścianka) w swoich rowerach crossowych (seria Evado) jak to się sprawuje w dłuższej perspektywie i po zderzeniach z dziurami w drogach czy w lekkim ternie.28" Drugie to konsekwencja pierwszego, jak już te obręcze wykończę (o ile) to na co warto wymienić żeby w tak zwanej miejskiej dżungli nie prostować ich co miesiąc. Same obręcze/szprychy i co się tam z tym wiąże. Opon nie chce ruszać tak długo jak się da bo zdaje się, że te co mam (Schwalbe Marathon Mondial 28"x1,6") powinny dać radę
Ychu Napisano 4 Czerwca 2015 Napisano 4 Czerwca 2015 Obręcze KROSS (aluminium, podwójna ścianka) Podwójna ścianka czyli wzmacniane a alu to chyba wiesz co to
alyjen Napisano 4 Czerwca 2015 Autor Napisano 4 Czerwca 2015 no spoko, część humorystyczną mamy z głowy, tak wiem co to znaczy alu i podwójna ścianka (powiedzmy), ale jak to się ma np. do obręczy które daje w zestawie Unibike do modeli Zethos/Viper pod którymi się już ktoś podpisuje i są ponoć całkiem niezłe
beskid Napisano 4 Czerwca 2015 Napisano 4 Czerwca 2015 Unibike korzysta z francuskiego Mach'a, które nie muszą być w jakikolwiek sposób lepsze od tych z Krossa. Być może nawet sami dla siebie klepią a nie korzystają z podwykonawcy. Poza tym obręcz to tylko połowa sukcesu. Reszta to szprychy i ich prawidłowe złożenie i naciąg. Mach za to robi jedne z najładniejszych obręczy na rynku. Przynajmniej takie jest moje zdanie.
HarveyDent Napisano 10 Czerwca 2015 Napisano 10 Czerwca 2015 Hej, Mam dwa pytania, orientuje się ktoś co Kross rozumie pod hasłem Obręcze KROSS (aluminium, podwójna ścianka) w swoich rowerach crossowych (seria Evado) Rozumie obręcz MTR 622x19
weland Napisano 10 Czerwca 2015 Napisano 10 Czerwca 2015 Ja jeżdżę na tych obręczach. Ale ciężko dać jednoznaczą odpowiedź czy są dobre. Napiszę tak: - jeżeli chodzi o dziury, to nie ma problemu, nie krzywią się. Ja swoich raczej specjalnie nie oszczędzam i po 3k km nigdy nie były bardzo scentrowane - natomiast jest inny problem. Są źle spasowane (przynajmniej te, które ja mam). Jeżeli masz v-ki to czuć te złe dopasowanie, jest na łączeniu obręczy. Przy hamowaniu stuka i raczej szkodzi klockom. Dodatkowo w środku tylnej jest jakby piasek?? w każdym razie słychać, że coś w środku się "przesypuje". Oczywiście w żadnym wypadku nie przeszkadza to w jeździe...
alyjen Napisano 11 Czerwca 2015 Autor Napisano 11 Czerwca 2015 Dzięki za opinie, o spasowaniu wiele nie powiem bo akurat mam tarcze więc ten problem odpada (za to pojawiają się inne np. prostowanie tarcz co jakiś czas lub dzwonienie jak się tego nie zrobi). Skrzywić, delikatnie mi się tylną udało, albo to moje zboczenie bo serwis przy przeglądzie bardzo upierał się że tam nie ma jeszcze nic do centrowania, po chwili rozmowy jednak ją wyprostowali. Czas pokaże jak się będą sprawować, pewnie jak się oduczę atakować krawężniki jak w góralu to będzie mniej problemów.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.