dayer Napisano 2 Czerwca 2015 Napisano 2 Czerwca 2015 Poszukuję roweru, który będzie w miarę lekki i szybki do dróg asfaltowych. Chciałbym na tym rowerze przejechać się na kilkudniową wycieczkę, gdyż moim góralem byłaby to zbyt duża katorga. Służyłby on również do pokonania kilku dłuższych tras jednodniowych (dystanse 150-250km). Wciąż mam wątpliwość: wybrać szosę (mój budżet to około 2,5 tys, ale byłbym w stanie dołożyć trochę kasy, gdybym ją wybrał) czy rower hybrydowy, ale biorąc pod uwagę właśnie te dłuższe wycieczki póki co skłaniam się ku drugiej opcji. I tu właśnie pojawia się moje pytanie: czy nada się do tego Decathlon'owy Triban 540 FB ( http://www.decathlon.pl/triban-540-fb-id_8322798.html ) i czy będę mógł na nim spokojnie wybrać się gdzieś dalej, a może powinienem poszukać czegoś innego? Jeśli chodzi o mniej wygodną pozycję w szosówce to czy ciążyłaby ona mi bardzo po wielu wielu godzinach jazdy?
mklos1 Napisano 3 Czerwca 2015 Napisano 3 Czerwca 2015 Bardzo dobra propozycja w tej cenie, lepszej nie znajdziesz. Jeżeli nie idziesz na prędkość, to nie ma różnic we właściwościach jezdnych szosy i fitnessa.
nognog Napisano 3 Czerwca 2015 Napisano 3 Czerwca 2015 540 taki rower do wszystkiego. Otwory na bagazniki, opona 32mm wejdzie, prosta kiera, karbonowe golenie, dobry osprzet.
dayer Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Napisano 3 Czerwca 2015 Jeśli chodzi o różnicę w prędkości między szosą a fitnessem to byłaby ona znacząca podczas jazdy ze znajomym gdybyśmy jechali z jakimś bagażem? Jak ta sytuacja wyglądałaby jeśli chodzi o komfort przy wielu godzinach jazdy?
Rulez Napisano 3 Czerwca 2015 Napisano 3 Czerwca 2015 Przy wielu godzinach jazy dobrze mieć kierownicę z możliwością zmiany pozycji, szybkość w tym wypadku to również kwestia zmiany pozycji ... czego prosta kiera nie zapewnia.
dayer Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Napisano 3 Czerwca 2015 Rozumiem, jeszcze nie podjąłem decyzji, a rozważam różne możliwości Zastanawiałem się jeszcze nad Tribanem 520 (dosyć solidna szosa, porównywalna osprzętowo do szos w cenie 3000 innych bardziej znanych marek), w tym rowerze nie bedzie problemu zeby zalozyc jakas trwalsza oponę, która byłaby nieco szersza (w podstawowej wersji dają 700x28c)?
nognog Napisano 3 Czerwca 2015 Napisano 3 Czerwca 2015 W podstawowej wersji 520 jest 25c, ale można wsadzić 28c z błotnikiem i 32c bez błotnika.
Rulez Napisano 3 Czerwca 2015 Napisano 3 Czerwca 2015 W Triban 520 C1 również widzę otwory pod bagażnik, opona 28 to już jest sporo jak na szosę, podejrzewam, że 32 też wejdzie.
dayer Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Napisano 3 Czerwca 2015 W podstawowej wersji 520 jest 25c, ale można wsadzić 28c z błotnikiem i 32c bez błotnika. Faktycznie, mój błąd @nognog Można w sumie tak powiedzieć, więc nie wiem czy przez to nie wybiorę właśnie 520. Mam jednak jeszcze trochę czasu do podjęcia decyzji, póki co dzięki wszystkim za pomoc
Prz Napisano 3 Czerwca 2015 Napisano 3 Czerwca 2015 W komentarzach do tego 540 FB na stronie decathlonu zostało potwierdzone, że będzie 540 z barankiem, więc myślę, że warto zaczekać
nognog Napisano 5 Czerwca 2015 Napisano 5 Czerwca 2015 Na stronie deca jest 540 z barankiem, ale różni się znacząco od wersji fb. Shimano 105 i koła Mavic, cena 3300.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.