pitv Napisano 1 Czerwca 2015 Napisano 1 Czerwca 2015 Witam. Jest mnóstwo tematów związanych ze składaniem kół, jednak w większości przypadków po 2-3 postach rozmowa schodzi poza temat i jest po wszystkim. Jeśli chodzi o ofertę części do MTB, jestem jeszcze laikiem, więc zwracam się tutaj o pomoc w złożeniu, lub kupnie złożonych kół. Budżet to 800-900zł za komplet. Jeżdżę na Unibike Flite '13, dużo śmigam w maratonach. Jestem wysoki i ważę dość dużo - 90kg. Fajnie by było, gdyby piasty były na łożyskach maszynowych (przeraża mnie trochę konieczność częstego serwisowania łożysk kulkowych, być może niesłusznie). Osie 9mm, mocowanie tarcz obojętne (obecnie Center Lock). Z góry dziękuję za pomoc.
MokryxD Napisano 1 Czerwca 2015 Napisano 1 Czerwca 2015 Jak dobrze kojarzę, to za 1000zł można złożyć już kółka na DT350s i obręczach typu DT X392 i podobne.