peelee Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Witam Nie znam się więc proszę o poradę. Chcę wymienić przedni amortyzator, obecnie mam rure sterową 1 1/8 mam okazję kupić amor z rurą stożkową. I pytanie czy da się go wepchmnąć do ramy, mam Kellysa mystery 2013 z tego co widzę rura w ramie jest gruga włożone są tam adaptery zmniejszaające jeś średnicę od dołu i od góry gdyby wybić ten z dołu to tapered wejdzie tylko co trzeba dokupić nowe łozysko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Jak masz wewnętrzną średnicę sterówki 44mm to możesz poszukać sterów FSA Orbit Ita. Jeśli nie to tylko zwykła rura sterowa omora wchodzi w grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 W praktyce będzie to bezsensowny zabieg. Znajdź sobie inną okazję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Panowie... Kellys Mystery 2013 Twój rower ma główkę ramy pod rury tapered, więc usuwasz adapter i możesz swobodnie pakować stery i widelec z rurą 1 1/8 - 1,5'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Racja @seraph. Nie ma problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peelee Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Dzięki za info, a co z łożyskiem dolnym muszę kupić większe 1.5 i coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...