Lepik Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Witam, kiedyś ustawiałem w swoim rowerze klocki hamulcowe tak, aby nie haczyły o tarczę, aby to zrobić odkręcałem hamulce, ale do rzeczy. Przez odkręcanie hamulców linka hamulcowa zrobiła się luźna i muszę naciskać klamkę do końca, aby porządnie zahamować. Nie znam się za bardzo na rowerach i prosiłbym o dokładny opis czynności, które mam wykonać, aby naciągnąć linkę. Z góry dziękuję, pozdrawiam Poniżej zamieszczam zdjęcia hamulców: https://www.dropbox.com/s/4et94olg3rabxdn/20150529_143552.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/tfh1d04bn60xut5/20150529_150719.jpg?dl=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poochaty Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 No to albo hamulce hydrauliczne, albo linka, bo się rozmijasz w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lepik Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Ja chcę się dowiedzieć, co zrobić, żeby klamka od hamulców ciężej chodziła tak, abym nie musiał jej naciskać do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Looser Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 (edytowane) 1. w hydraulikach nie ma link2. prawdopodobnie zapowietrzyles3. trzeba odpowietrzyc - pogrzeb na forum sa tematy Edytowane 28 Maja 2015 przez Looser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lepik Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Dobrze, przepraszam, ale jak już napisałem nie znam się. To są moje hamulce. http://www.tektro.com/_english/01_products/01_prodetail.php?pid=187&sortname=Disc&sort=1&fid=1 Żeby zahamować nie muszę prawie używać siły, a wcześniej musiałem mocno ścisnąć klamkę, żeby zahamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...