NowyUser99 Napisano 30 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 BTW. Takie kółka zamówiłem: http://daveo.pl/towar,id-384,dt350s_dtm442_pillar_psr_tb2016_29er_1659g.html Możecie być dumni. Udało wam się mnie skusić. Nawet na niebieskie Bęłdę hiłpsterem Oczywiście powiedziałem, że tył 9mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 (edytowane) Moim zdaniem temat wyczerpany został. Jak szanowny kolega tak bardzo chce liczyć gramy między hamulcami XT a SLX czy zmieniarkami to tym bardziej warto dorzucić grosza do nie lepszej ale lżejszej ramy, lekkich kół bo tu idzie to odczuć. Dobry amor to również lekki amor więc jak by nie patrzył to my tutaj rację mamy. Cały problem chyba w finansach i założeniu sobie sztywnej kwoty. Co do kół to jak wspomniałem w tej ramie Peak jest "zwykła" oś z tyłu więc więc nic co jest na sztywnej oście nie podejdzie. Oczywiście mogę się mylić więc warto się upewnić. Edytowane 30 Maja 2015 przez beskid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NowyUser99 Napisano 30 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 Ta rama jest ze 300-500g lżejsza od obecnej Przecież zamówiłem lekkie kółka. To w czym problem? Amor też jest dobry wybrany bo lekki jak dla mnie. No więcej kasy już nie mam... Tylne koło pod oś 9mm zamówiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel1985x Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 CZesc nie wiem jakiego rozmiaru szukasz ale mam mniej wiecej takie cos do zaproponowania Nowy giant XTC Carbon , Amor RS Recon, Korba SLX , manetki SLX , Heble Shimano , Przerzutka tył XT , Kiera ,sztyca mostec Concept by Giant Rozmiar L Specialized Stumpjumper , Amor RS Reba , Przerzutka tył X9 przod X7 , MAnetki Sram X7 , Kaseta Sram , Korba Sram , Koła Roval ,Heble Avidy 7sl Rozmiar M Cannondale Flash Alu rozmiar L/XL Amor Lefty , tyl sram X9 , przerzutka przod Sram X7 , Heble avidy 7 , Piasta tył Sram X9 , przód Cannondale Si , korba Sram . Giant nowy , pozostale dwa uzywane Napedy we wszystkich 2x10 , Cenowo giant i spec w budzecie do 5 tys sie mieszcza Cannondale lekko ponad budzet. jak zainteresowany wbijaj na Priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paww123 Napisano 30 Maja 2015 Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 Co do kół to znalazłem Mavic http://allegro.pl/kola-mavic-crossone-29-2015-bikestacja-i5363619036.html Zawsze może zdarzyć się wada produkcyjna. W okresie, gdy kupiłem mojego krossa ludzie narzekali na pękające w nich ramy. Mnie nic takiego się nie stało... Ramy innej raczej nie będzie bo cube są pod 1i1/8", a pod to trudno o jakiś widełek konkretny i pod oś 15mm. Nie wspominając jeszcze o kolorach... A czy lepsza rama będzie za mnie pedałować czy coś? By się opłacało do niej 600zł dopłacać i nic nie zyskać? Mów do ściany... Napisałem, że minimum to XT. Nie chce SLXów bo nie po to zmieniam. Komentarze w tym temacie (XT) zostawcie dla siebie bo na mnie nie robicie wrażenia takimi kąśliwymi uwagami. W ogóle co to za oszczędność 20zł na przedniej przerzutce? 100zł za korbę do zestawu to też nie dużo. Na tarcze mam już pieniądze osobne. Spokojna wasza rozczochrana. Na piwo też No ja nie jeżdżę w wyścigach, ani w maratonach. Nie potrzebuję karbonowej ramy by dojechać do pracy 20km w jedną stronę lub do jazdy w rajdach i wycieczkach ponad 100km dziennie. Tak samo 1400-1500 za amortyzator to moim zdaniem full kasy więc przesadzacie. Gdzie kolega amator jazdy rowerem z pracy mówi, że dużo wydał na dobry rower. Wydał mniej niż 900zł... skoro wiesz lepiej czego chcesz to jaki jest powód Twojego pytania na forum i kwestionowania wszystkiego co jest doradzane. jak zalezy na bajerze pt xt to montuj do kiepskiej ramy, włóż sztywny widel (najlepiej karbon to i masa spadnie) i do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NowyUser99 Napisano 30 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 Bo mam prawo pytać. Jak ty wierzysz naiwnie we wszystko co ci powiedzą/napiszą to pogratulować... Tylko czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dywyn Napisano 31 Maja 2015 Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 Swego czasu przesiadłem się z roweru z osprzętem SLX (tylko korba deore, i XT tylna) na pełne XT i różnicy w pracy nie zauważyłem. Różnica w wadze rowerów była spora, ale obie grupy działały równie precyzyjnie. Dlatego przy skromnym budżecie na poziomie 5000 zł stawiałbym na dobry amortyzator, koła i hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NowyUser99 Napisano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 Jutro napiszę co ostatecznie kupiłem. Powiem tylko, że amorek ma ważyć 1550g ponoć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertocarlos Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 Różnica w wadze rowerów była spora Spora roznica miedzy osprzetem XT a SLX?? czyli ile dokladnie albo mniej wiecej?? porownujac obie grupy dostepne w tej chwili na rynku w konfiguracji 2x10 (manetki,przerzutka tylna,przednia,korba,kaseta z jednakowymi koronkami i lancuch) roznica spora jest dopiero miedzy XT a XTR a miedzy SLX a XT to jakies 70-75g...(miedzy deore a slx tez jest duzo wieksza roznica niz miedzy slx a xt) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dywyn Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 Pisałem o całości rowerów a nie samej grupie osprzętu. Rower z SLX miał alu ramę a XT był karbonowy. W każdym razie samo działanie obu grup było równie precyzyjne i gdybym teraz decydował się na zakup roweru to SLX wystarczyłoby mi w zupełności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 Bo z punktu widzenia użytkowego SLX ma tylko odczuwalnie gorsze manetki ... Jak do poprzedniego roweru kupowałem napęd 3x10 to cały na SLX m66x i XT m77x różnił się w wadze tylko o 120g ... a XT było wtedy o jakieś 35% droższe. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NowyUser99 Napisano 5 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 (edytowane) Tak to wyszło: Amortyzator DT Swiss XMM 29 1270 Rama 620 Hamulce 583 Tarcze 200 Adapter 23 Napęd 1261 Kierownica, mostek i sztyca XLC 299 Dętki 28 Zacisk sztycy 12 Pancerze 105 Chwyty 48 Koła 1195 Całość 5644zł. Kupiłem też wagę. Kupię też oponki bo race king 2.0 ważą 1,562kg. Co polecacie z lekkich opon? Geax Mezcal 29x2,1? Albo coś od Schwalbe? Edytowane 5 Czerwca 2015 przez NowyUser99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrovka Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 Jezeli piorytetem opon jest lekkosc,to proponuje Furios Fred 2.0 Sam obecnie uzywam.Tylko ja nie mam jakis specjalnych wymagan co do ewentualnych awari,przyczepnosc itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NowyUser99 Napisano 6 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 Myślałem o czymś ~500g Nie, że za lekko tylko jakaś wytrzymałość by się przydała i bieżnik by w piachu pojechać prosto, a nie na boki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cr4zylucky Napisano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 (edytowane) Maxxis ikon 29" 2.20 120 TPI Można je dostać za ok 140zl sztuka.. Edytowane 6 Czerwca 2015 przez cr4zylucky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi