voio77 Napisano 26 Maja 2015 Napisano 26 Maja 2015 Witam poszukuje opon xc jezdze duzo po pagorkach ,lasach nie rownosciach . Potrzebuje dobrych opon ze nie bede sie zakopywał ,tez aby sie szybko nie scieraly wytrwałe .300zł za komplet.Rozmiar koła 26' Co myslicie o Continental Kaiser?
kozoduj Napisano 26 Maja 2015 Napisano 26 Maja 2015 Drugi sezon jeżdżę na Maxxis Ardent Race w wersji tubeless ready i spokojnie mogę polecić. Opony sprawiają wrażenie niezniszczalnych, bieżnik prawie jak nowy po przejechaniu ponad 3 tys. km, świetnie radzą sobie również w mokrych warunkach choć są na takie lepsze opony. Moim zdaniem lepsze i bardziej trwałe od Geax Saguaro, których też używałem. Dodam jeszcze, że łatwo je napompować zwykłą, stacjonarną pompką, uszczelniają się bez najmniejszego problemu.
modrzew Napisano 27 Maja 2015 Napisano 27 Maja 2015 Kaiser to opona praktycznie zjazdowa i ile dobrze kojarzę dostępna w słusznych do tego sportu rozmiarach i ciężarze. Sam jestem daleki od polecenia jakichś wylajtowanych kondonów ze stajni Szwalbe czy innych rejskingów, ale do tego co opisałeś to raczej przesada.
modrzew Napisano 27 Maja 2015 Napisano 27 Maja 2015 A na jakiej podstawie wstępnie wybrałeś te Conti? Ładnie wyglądały na obrazku? Zwróciłeś uwagę na dostępne rozmiary, ciężar, itp.? Opony to temat rzeka, to jak wybór butów - każdy może polecić inne, bo wg niego akurat te lepsze i wygodne Inne opony wskaże ścigant maniak lekkości a inne fan dużej trakcji. Wyszukiwarka na pewno wskaże wiele tematów do poczytania. Osobiście jeżdżę najczęściej po mazowieckich lasach i używam do tego kompletu Michelin Wild Grip'r Advanced 2.25" na przód i Wild Grip'r "podstawowy" 2.1" na tył. Czasem na obu kołach 2.1".
Hobson Napisano 27 Maja 2015 Napisano 27 Maja 2015 Ja zmieniłem swoje poprzednie opony na Michelin Wild Grip'r 2.1" i muszę powiedzieć, że w porównaniu do moich poprzednich opon jestem z nich mocno niezadowolony. 70% Wild, a jakieś 30% Grip'r Wcześniej miałem opony Maxxis Ignitor 1.95" zwijane i muszę powiedzieć, że są ŚWIETNE, lekkie, niestety dość szybko zużywają się na asfalcie ;( Tylnego Wild Grip'ra od razu zdjąłem i włożyłem z powrotem w 50% zużytego Ignitora, który jeździł na przodzie, i uważam, że jest lepiej.
modrzew Napisano 28 Maja 2015 Napisano 28 Maja 2015 Szeroka obręcz, niskie ciśnienia (a można schodzić do dość absurdalnych wartości) i nie można być niezadowolonym z ich trakcji To nie jest guma dla asfaltowych ścigantów, także w sumie nie dziwię się z niezadowolenia. I na tył zakłada się ją odwrotnie jakby co. Tak BTW to co napisałem wyżej, każdy będzie polecał po swojemu i najgorzej jak wg specyfiki jazdy w terenie innym niż pytający ma na myśli...
venom6 Napisano 28 Maja 2015 Napisano 28 Maja 2015 Witam, ja polecam Maxxis Rendez 2.1 za wersję zwijaną 120 TPI zapłaciłem coś koło 70 zł, przesiadłem się z schwalbe racing ralph evo 2.25 były zbyt baloniaste za duże opory toczenia, natomiast maxxisy są idealne do XC b. dobrze trzymają trakcję Dopiero przejechałem na nich 500 km i zużycia nie widać jak na razie, zobaczymy jak później...
michal777 Napisano 28 Maja 2015 Napisano 28 Maja 2015 Witam poszukuje opon xc jezdze duzo po pagorkach ,lasach nie rownosciach . Potrzebuje dobrych opon ze nie bede sie zakopywał ,tez aby sie szybko nie scieraly wytrwałe .300zł za komplet.Rozmiar koła 26' Co myslicie o Continental Kaiser? Jak po nierownosciach to przod Rocket Ron Evo 2.25, tyl Racing Ralph Evo 2.25. Najlepsze opony na rynku. Jesli pagorki i lasy to opony nie beda sie szybko zuzywac.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.