Skocz do zawartości

[http://www.harfa-harryson.com.pl] - Wrocław


tipvip

Rekomendowane odpowiedzi

Nie uznają reklamacji, trzeba płacić nawet za naprawy gwarncyjne. Części zamienne np. do RS sprowadzają tylko jak im się opłaca.

Drogo na maxa, np. za przerzutkę tylna X.9 9rz prawie 400zł !!!

 

Sklep dla bogaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem tam raz, buty. Odniosłem wrażenie że Harfa wspiera program rządowy "praca dla niepełnosprawnych" bo sprzedawca miał duży problem ze zrozumieniem mojego życzenia. Chciałem buty 3/4 w rozmiarze 45, sprzedający powiedział że nie mają takich ale sprawdzi (!!) po czym poszedł i przyniósł połówki w rozmiarze 44 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za opinie.

Faktycznie tani sklep to nie jest ceny mają znacząco wyższe od konkurencji. Mi natomiast chodziło o konkretnie jeden produkt: 

http://allegro.pl/kask-mavic-plasma-slr-roz-l-57-61cm-promocja-i5356918370.html

może nie najtańszy kask ale jak kosztował 900ziko to w ogóle był poza zasięgiem.

 

Zamówiłem i czekam na kuriera, płatność przy odbiorze. Miejmy nadzieje że wszystko będzie ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są przedstawicielem Mavica na Polskę, jak również przedstawicielem SRAM, właścicilel to były kolarz Henryk Harucki, czasem rozmawia się z nimi bardzo drętwo, innym razem profesjonalne i miłe podejście, zależy na kogo się trafi ... Sklep stacjonarny robi niezłe wrażenie, sporo topowych gadgetów ...

Sklepy z nimi współpracujące narzekają na małe marże handlowe ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem dzisiaj kask, muszę powiedzieć że wykonanie kasku Plasma SLR o głowę wyżej od Met, Rudy,Giro, Speców etc z tych co widziałem, dopilnowany każdy szczegół, lakier jak na nowym Bentley, nawet pokrowiec jest:)

 

Niestety okazał za szeroki na mnie, będę musiał go zwrócić. Mam nadzieję że nie będą mi robili z tym problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

no i... poważna nie poważna...ale problem z nimi mam, mimo że to wbrew ustawie nie chcą zwrócić mi pieniędzy bez podpisania faktury korygującej, którą z jakichś powodów od tygodnia nie mogą dosłać....mailem oczywiście też nie mogą wysłać.

A księgowość mają niedouczoną...bo Pani twierdzi że gdyby był paragon to wtedy by zwrócili od razu a faktura VAT to musi być podpisana... :stupid:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...